گیفت کارت ایکس باکس چیست؟

گیفت کارت ایکس باکس چیست؟

گیفت کارت ایکس باکس چیست؟

گیفت کارت ایکس باکس چیست؟ چند نوع گیفت کارت برای کاربران ایکس باکس وجود دارد و تفاوت آن‌ها چیست؟

امروزه که بازار بازی‌های ویدیویی به‌شدت داغ است و از طرفی خرید نسخه فیزیکی بازی‌ها آن‌قدر آسان و ازنظر هزینه به‌صرفه نیست، به این موضوع فکر کرده‌اید که چگونه می‌توانید بازی‌ها و دیگر آیتم‌های مورد‌علاقه خود را از فروشگاه‌های آنلاین ایکس باکس و مایکروسافت ‌خریداری کنید.

جواب شما در دستان ماست! بهترین راه‌حل برای شما چیزی نیست جز گیفت کارت ایکس باکس! اگر نمی‌دانید گیفت کارت ایکس باکس چیست و چگونه باید آن را خریداری و یا استفاده کرد، ‌توصیه می‌کنیم.

این مقاله را کامل مطالعه کرده تا پاسخ سوال گیفت کارت ایکس باکس چیست را دریافت کنید.

🎮 خرید انواع گیفت کارت ایکس باکس 👉

بازی‌های ایکس باکس از محبوب‌ترین بازی‌های جهان هستند که برخی از آن‌ها توسط کمپانی مایکروسافت رایگان بوده و بسیاری از آن‌ها به‌صورت غیر‌ رایگان و پولی برای کاربران و گیمر‌ها ارائه‌ شده‌اند.

اما بازهم به دلیل تحریم‌های بین‌المللی برای کاربران ایرانی، امکان خرید از سایت مایکروسافت به‌صورت مستقیم برای ما وجود ندارد.

پس چطور می‌توانیم بازی‌های موردنظرمان را خریداری و دانلود کنیم، به‌راحتی!

با خرید گیفت کارت ایکس باکس می‌توانید حساب خود را شارژ کرده و بازی‌های موردعلاقه‌تان را خریداری و درنهایت دانلود کنید.

برای اطلاع از نحوه‌ی فعال‌سازی گیفت کارت ایکس باکس مقاله‌ی مربوط به آن را مطالعه کنید.

گیفت کارت xbox

گیفت کارت ایکس باکس چیست؟

گیفت کارت ایکس باکس چیست سوالی که نباید به‌راحتی از کنار آن گذشت، این گیفت کارت جادویی درواقع یک کارت اعتباری است که از طرف کمپانی مایکروسافت برای کاربران ایکس باکس تهیه و عرضه می‌شود.

این کارت‌ها دارای کدی مخصوص هستند که با واردکردن آن در حساب کاربری کنسول موجب افزایش اعتبار اکانت ایکس باکس خواهد شد به همین راحتی می‌توانید بازی‌ها، اپلیکیشن‌ها و هر برنامه دیگری را از فروشگاه مایکروسافت خریداری کنید.

در ادامه با اُستیگان همراه باشید تا بدانید گیفت کارت ایکس باکس چیست و چه کاربردی برای شما خواهد داشت.

 

مزایای گیفت کارت ایکس باکس چیست؟

  • استفاده از خدماتی که در لیست تحریم هستند
  • هدیه دادن به دوستان و نزدیکان
  • امکان خرید موسیقی، فیلم و انواع محتوا …
  • فعالسازی ایکس باکس لایو گلد و سرویس‌های ویژه
  • استفاده از سرویس دسترسی EA (شرکت Electronic Arts) …
  • استفاده از فروش‌های ویژه مایکروسافت …

بسیاری از کاربران کنسول‌های بازی در ایران از سالیان دور دغدغه تهیه ویدیوگیم‌های موردعلاقه خود را داشته‌اند، به‌خصوص در چند سال اخیر با رشد نرخ دلار تهیه دیسک‌های فیزیکی هزینه سنگینی را برای آن‌ها رقم شده است.

به همین دلیل راهکار‌های متفاوتی برای تهیه و خرید ویدیوگیم باید جایگزین دیسک‌های فیزیکی شود؛ با افزایش سرعت اینترنت در سراسر جهان و بالا رفتن حجم هارد دیسک کنسول Xbox کاربران می‌توانند ویدیوگیم موردنظر خود را دانلود و بر روی دستگاه خود نصب کنند.

اما مشکل اصلی اینجاست که چطور می‌توان باوجود محدودیت پرداخت بین‌المللی ویدیوگیم موردنظر را قانونی دانلود کرد؟!

شاید برای شما سوال شود که چرا از اکانت‌های هک شده و یا نسخه کرک شده ویدیوگیم‌ها استفاده نکنیم!

مسئله این است که این کار ریسک بالایی دارد که ممکن است منجبر به قفل شدن اکانت ی خود کنسول ایکس باکس شود، زیرا بیشتر ویدیوگیم‌ها نیاز به اتصال اینترنت داشته یا حتی در بعضی موارد مانند بازی Rainbow six که یک ویدیوگیم در سبک شوترگیم است.

شما فقط می‌توانید به‌صورت آنلاین آن‌ را تجربه کنید؛ بنابراین مدام باید به اینترنت متصل باشید در این صورت اگر توسط مایکروسافت شناسایی شوید کنسول شما قفل خواهد شد.

راه‌کار چیست، چطور با وجود تحریم‌ها و قیمت بالای ویدیوگیم همچنان از تجربه استفاده از کنسول Xbox لذت ببریم؟

خوشبختانه مایکروسافت در چند سال اخیر امکانات مهیجی را برای کاربران خود در نظر گرفته است؛ برای مثال اکانت گیم پس که درواقع یک اشتراک ماهانه برای دسترسی به بیش از 400 عنوان بازی‌ است.

درواقع اکانت‌هایی نظیر Game Pass و Xbox Live Gold امکانی باورنکردنی برای کاربرانی است که نمی‌توانند هزینه زیادی را برای خرید تک‌به‌تک ویدیوگیم‌ها کنند.

هم‌اکنون در آبان 1402 علاقه‌مندان به بازی‌های آنلاین ایکس باکس می‌توانند اشتراک 14 روزه Game Pass را فقط به قیمت 1 دلار تهیه کنند.

شما می‌توانید همین حالا با خرید گیفت کارت 1 دلاری ایکس باکس اقدام به خرید این اشتراک منحصربه‌فرد کنید.

ویژگی جالب این اشتراک همکاری آن با EA Play است؛ با خرید حق اشتراک گیم پس می‌توانید به تمام ویدیوگیم‌های EA دسترسی داشته و همواره 20 تا 50 درصد تخفیف برای خرید ویدیوگیم‌های روز دنیا داشته باشید.

پس اگر همیشه نگران هزینه بالای خرید ویدیوگیم‌های ایکس باکس بوده‌اید حالا وقت اقدام است، با ورود به وب‌سایت اُستیگان گیفت کارت 1 دلاری Xbox را تهیه و اشتراک خود را تهیه کنید.

برخی از بازی‌های روز دنیا را می‌توانید با اشتراک گیم پس یا اکانت ایکس باکس لایو گلد رایگان در اختیار داشته باشید و از بازی کردن نهایت لذت را ببرید.

اما تمام این امکانات به لطف وجود گیفت کارت ایکس باکس ممکن است؛ برای افرادی که نمی‌دانند گیفت کارت ایکس باکس چیست؟

حالا جوابی واضح داریم، گیفت کارت Xbox یک نعمت برای گیمر‌ها است؛ باوجود محدودیت پرداخت ارزی شما فقط با چند کلیک ساده امکان دریافت کد موردنظر گیفت کارت مجازی خود را خواهید داشت.

 

خرید گیفت کارت Xbox

شما می‌توانید گیفت کارت‌های ایکس باکس را در وب‌سایت استیگان در ریجن‌ها و سقف‌های اعتبار‌ مختلف خریداری کنید؛ همچنین گیفت کارت‌های ایکس باکس در بازه‌های زمانی 3 ماهه، 6 ماهه و … نیز به فروش می‌رسند.

شما با خرید این گیفت کارت‌ها می‌توانید به‌راحتی و بدون نیاز به‌حساب بانکی بین‌المللی، حساب کاربری خود را شارژ کرده و بازی‌های موردعلاقه خود را از فروشگاه مایکروسافت خریداری کنید.

از دیگر مزیت‌های گیفت کارت ایکس باکس چیست، می‌توان به این نکته اشاره کرد که نیازی به احراز هویت و ارائه مدارک برای خرید ندارد و نیازی نیست مانند ویزا کارت یا مستر کارت مجازی مراحل طولانی را برای ثبت و خرید گیفت کارت صرف کنید.

 

 

کاربردها و مزایای استفاده از گیفت کارت ایکس باکس چیست و شامل چه مواردی است؟

به‌طور خلاصه می‌توان موارد زیر را مزیت خرید گیفت کارت Xbox نامید.

  • خرید بازی‌های ایکس باکس
  • امکان پیش‌خرید بازی‌‌‌های جدید
  • دسترسی به قسمت EA
  • خرید گلد یا طلای موردنیاز و حتی معامله طلا دربازی‌ها
  • پرداخت‌های درون برنامه‌ای دربازی‌های ایکس باکس
  • خرید مراحل بازی‌های ایکس باکس
  • خرید اشتراک Game Pass
  • سرعت در خرید امنیت در پرداخت
  • تنوع مبلغ شارژ گیفت کارت

 

انواع گیفت کارت ایکس باکس

انواع محتلف گیفت کارت ایکس باکس چیست؟

گیفت کارت‌های ایکس باکس مانند تمامی گیفت کارت‌ها انواع متفاوتی دارند و شما می‌توانید آن‌ها را در مبالغ و ریجن‌های متفاوت خریداری کنید. علاوه بر این، گیفت کارت‌های ایکس باکس در بازه‌های زمانی 3 ماهه، 6 ماهه و 12 ماهه نیز ارائه می‌شوند؛ اما دسته‌بندی دیگری نیز برای گیفت کارت‌های ایکس باکس وجود دارد که هرکدام امکانات خاصی را برای کاربران فراهم می‌آورند.

گیفت کارت‌های Xbox به‌طورکلی به سه دسته تقسیم می‌شوند:

  • گیفت کارت ایکس باکس (معمولی)
  • گیفت کارت گیم پس (Game Pass)
  • گیفت کارت ایکس باکس لایو گلد (Live Gold)

در ادامه با ما همراه باشید تا بدانید گیفت کارت ایکس باکس چیست و با انواع آن آشنا شوید.

گیفت کارت ایکس باکس گلد (گیفت کارت Xbox live)

اگر پلی‌استیشن پلاس را بشناسید، می‌دانید که مهم‌ترین ویژگی آن امکان بازی آنلاین است؛ حالا با ایکس باکس گلد این امکان برای طرفداران بازی‌های Xbox نیز مهیا شده است.

با خرید گیفت کارت لایو گلد ایکس باکس می‌توانید با هر‌کسی از هر‌جای دنیا آنلاین بازی کنید؛ علاوه بر این، ماهانه 2 بازی به‌صورت رایگان در اختیار شما قرارگرفته و شما می‌توانید بدون هیچ هزینه‌ای آن‌ها را دانلود و برای خود نصب کنید.

 

گیفت کارت ایکس باکس Game Pass

گیم پس را می‌توان یکی از بهترین و قوی‌ترین سرویس‌های گیمینگ در دنیای امروز دانست که کمپانی مایکروسافت ارائه کرده است؛ شما با خرید گیفت کارت ایکس باکس گیم پس آلتیمیت می‌توانید به‌تمامی امکانات ایکس باکس گیم پس و لایو گلد دسترسی پیدا کنید.

اما چرا ما درباره مدل آلتیمیت این کارت‌های هدیه صحبت کردیم به‌طورکلی، گیفت کارت گیم پس ایکس باکس برای PC، کنسول Xbox و به‌صورت Ultimate ارائه می‌شود که این مدل برخلاف دو مدل دیگر در تمامی پلتفرم‌ها قابل‌اجرا است؛ پس بهترین و به‌صرفه‌ترین مدل گیفت کارت ایکس باکس Game Pass است.

اگر می‌خواهید بدانید گیفت کارت ایکس باکس چیست و چرا باید برای خرید اشتراک گیم پس‌ازآن استفاده کرد باید بدانید که با این اشتراک می‌توانید هم‌زمان به ایکس باکس لایو گلد هم دسترسی داشته باشید؛ این سرویس به شما امکان این را می‌‎دهد تا به‌صورت آنلاین با بقیه کاربران در سراسر جهان تجربه بازی و چت کردن را به دست آورید.

برای اطلاعات بیشتر درباره Game Pass به بلاگ ایکس باکس گیم پس چیست مراجعه کنید.

در ادامه برای اینکه بدانید گیفت کارت ایکس باکس چیست با ما همراه باشید تا با انواع آن آشنا شوید.

گیفت کارت ایکس باکس

انواع اکانت ایکس باکس

تا به اینجا با برخی مزیت‌های این کارت هدیه آشنا دید و حالا می‌توانید هنگام مواجه با سوال گیفت کارت ایکس باکس چیست جوابی مشخص را ارائه دهید.

یکی از راه‌هایی که می‌توانید بازی‌های مورد‌علاقه خود را در ایکس باکس بازی کنید، خرید اکانت‌های ظرفیتی ایکس باکس است.

برای اینکه بدانید گیفت کارت ایکس باکس چیست و باید چه نوع گیفت کاری را تهیه کنید ابتدا بهتر است به نوع اکانت کنسول خودآگاه شوید.

اکانت‌های ایکس باکس به دودسته کلی تقسیم می‌شوند:

هوم: با خرید این اکانت می‌توانید به‌صورت آفلاین بازی کنید؛ این نوع اکانت شامل اشتراک‌هایی چون گیم پس و لایو گلد نمی‌شود زیرا برای استفاده از این اشتراک‌ها و امکانات آن‌ها باید آنلاین باشید.

غیر هوم (عادی): برای استفاده از این اکانت‌ها باید همیشه آنلاین باشید؛ جالب است بدانید که این اکانت‌ها از هوم ارزان‌تر هستند

 

نحوه خرید گیفت کارت ایکس باکس چیست؟

پیش از خرید گیفت کارت ایکس به چند نکته پیش رو توجه کنید تا کامل بدانید گیفت کارت ایکس باکس چیست و چه طور باید نوع درست آن را انتخاب کرد.

در ابتدا باید به این نکته توجه داشت که ریجن گیفت کارت باید با ریجن اکانت شما یکسان باشد؛ در ابتدا هنگامی‌که کنسول خود را می‌خرید باید یک اکانت برای آن بسازید تا بتوانید از امکاناتی نظیر دانلود نصب ویدیوگیم استفاده کنید.

برای ساخت اکانت ایکس باکس نیازی نیست هزینه‌ای پرداخت کنید، اگر به‌تازگی کنسول ایکس باکس سری اس و یا ایکس باکس سری x را تهیه‌کرده‌اید به بلاگ مراحل ساخت اکانت ایکس باکس مراجعه کرده و مطلب موردنظر را مطالعه و Account Xbox خود را به‌راحتی بسازید.

در ادامه‌ی مراحل ساخت اکانت ایکس باکس ریجنی را برای خود ثبت می‌کنید؛ برای مثال منطقه (ریجن) آمریکا را برای خود در نظر می‌گیرید، بنابراین شما باید گیفت کارت ایکس باکس ریجن آمریکا را تهیه کنید.

برای دانستن اینکه گیفت کارت ایکس باکس چیست و چرا ریجن آن اهمیت دارد حتما این بخش را تا انتها بخوانید.

در بعضی موارد کنسول شما بر روی ریجن ترکیه ثبت می‌گردد که بازهم باید گیفت کارت ایکس باکس ترکیه یا گیفت کارت ایکس باکس لیر را خریداری کنید.

با توجه به تنوع ثبت ریجن اُستیگان دسته‌بندی‌های متنوعی را برای کاربران در نظر گرفته و شما می‌توانید با ورود به سایت اُستیگان هر ریجن گیفت کارت Xbox را با به‌صرفه‌ترین قیمت خریده و با دریافت آنی کد آن اقدام به شارژ اکانت خود کنید.

برای خرید گیفت کارت ایکس باکس و تجربه بازی هزاران گیم معروف دنیا به آسان‌ترین روش ممکن، کافی است به سایت استیگان مراجعه کرده، گیفت کارت ایکس باکس مدنظر خود را انتخاب و به‌راحتی آن را خریداری کنید.

 

نحوه شارژ گیفت کارت ایکس باکس

گیفت کارت ایکس باکس چیست و نحوه شارژ آن چگونه است؟

تا به اینجای مطلب به سوال گیفت کارت ایکس باکس چیست پاسخ دادیم و حالا وقت آن رسیده است که نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس را بیاموزید.

پس از خرید گیفت کارت ایکس باکس از سایت استیگان، کافی است کد این گیفت کارت را در حساب کاربری خود Redeem کرده و اکانت خود را به‌اندازه اعتبار کارت شارژ کنید؛ از آنجایی‌که این گیفت کارت‌ها تاریخ انقضایی ندارند، شما می‌توانید هرزمانی که نیاز دارید از آن‌ها استفاده کرده و یا حتی آن‌ها را به دوستان و آشنایان خود هدیه دهید.

برای ردیم کد گیفت کارت ایکس باکس:

  • وارد پنل کاربری بشید و روی نام کاربری بزنید تا گزینه Redeem برای شما مشخص شود.
  • سپس کد دریافتی از اُستیگان را در کادر روبرو وارد کنید.
  • دکمه تایید را بزنید.
  • حالا از موجود اکانت ایکس باکس استفاده کنید.

این را به خاطر داشته باشید که از این مبلغ برای خرید ویدیوگیم، اشتراک Game Pass، اکانت Xbox Live Gold و… می‌توانید استفاده کنید.

در ادامه به معرفی برخی ویدیوگیم‌های محبوب می‌پردازیم تا بدانید گیفت کارت ایکس باکس چیست و چه کاربرد شگفت‌انگیزی برای خرید بازی موردعلاقه شما دارد.

تفاوت خرید ویدیوگیم با اکانت Game Pass این است که هنگام اتمام اشتراک گیم پس شما دیگر نمی‌توانید ویدیوگیم موردنظر خود را بازی کنید اما باخرید خود بازی آن را برای همیشه تا وقتی‌که تصمیم نگیرید که آ« را پاک‌کنید در کنسول خودخواهید داشت.

پیشنهاد می‌شود ابتدا اشتراک گیم پس را خریده و بازی موردنظر را تجربه کنید سپس اگر با سلیقه شما یکسان بود اقدام به خرید آن کنید؛ علاوه بر این دارندگان اشتراک Game Pass می‌توانند همواره ویدیوگیم‌ها را با تخفیف خوبی خریداری کنند.

ویدیوگیم‌های جذاب ایکس باکس را با گیفت کارت بخرید

  • FC24

اگر خوش‌شانس باشید و این مطلب را در انتهای آبان 1402  بخوانید با چند کلیک ساده و ورود به سایت Xbox متوجه می‌شوید که FC24 را می‌توانید با 50 درصد تخفیف بخرید.

اما نگران نباشید حتی این ویدیوگیم بدون تخفیف هم ارزش خرید را دارد، کیفیت بی‌نظیر و گیم پلی این بازی پس از جدایی شرکت EA Play و FIFA همچنان ارزش و پیشرفت خود را حفظ کرده است.

بدون شک اگر هنوز هم شک دارید که گیفت کارت ایکس باکس چیست باید بگوییم که این کارت هدیه مجازی مجوز دریافت این ویدیوگیم محبوب برای شما خواهد بود.

  • Starfield

بیست‌وپنج سال زمان برای ساخت یک ویدیوگیم صرف شده است؛ زمانی به‌ اندازه گذشت یک‌عمر!

حالا زمان آن رسیده تا سازنده ویدیوگیم‌های Skyrim و Fallout 4 شما را شگفت‌زده کند.

انسان به دنبال دانشی مرموز در کهکشان سفر می‌کند تا آینده بشر را در سیاره‌ای دیگر بسازد.

در این ویدیوگیم مهیج و جذاب به کهکشان‌ها و سیاره‌ها سفر می‌کنید تا راز کائنات را کشف کنید تا آینده بشریت را برای همیشه تغییر دهید.

اگر نمی‌دانستید گیفت کارت ایکس باکس چیست حالا می‌دانید که کلید خرید این ویدیوگیم مرموز و جذاب برای شما خواهد بود.

  • Gears 5

گریز آو وارد سال‌ها است که همراه علاقه‌مندان به کنسول ایکس باکس بوده هست؛ اما هیچ‌گاه آن‌ها نا امید نکرده و پس از پخش هر نسخه مخاطبان را شگفت‌زده کرده است.

می‌توان گفت سه‌گانه اول Gears of War به یکی از ویدیوگیم‌های محبوب ایکس باکس تبدیل شد و با سبک اکشن و ماجراجویی خود توانست داستان‌ پردازی قدرتمندی را به مخاطبان ارائه دهد.

Gears در نسخه چهارم خود به اوج شهرت رسید و کاربران را ترغیب کرد تا منتظر پنجمین قسمت این ویدیوگیم جذاب باشند.

گیرز5 شما را با داستان پیچیده خود همراه کرده و احساسات شمارا درگیر اتفاق‌هایی می‌کند که درباره شخصیت‌های اصلی داستان یعنی جی دی فینیکس، کیت دیاز و مارکوس فینیکس است.

تا اینجا در این مطلب به معرفی گیفت کارت ایکس باکس چیست پرداختیم و تلاش کردیم با معرفی چند ویدیوگیم محبوب و اکانت اشتراکی Game Pass مزیت خرید Gift Card Xbox را برای شما شرح دهیم.

 

قیمت گیفت کارت های ایکس باکس

اگر تا به اینجا همراه اُستیگان بودید و مطالب بالا را با دقت مطالعه کرده‌اید دیگر می‌دانید که گیفت کارت ایکس باکس چیست و چه کاربرد‌های فراوانی برای شما دارد.

همان‌طور که می‌دانید گیفت کارت ایکس باکس در مبالغ مختلفی ارائه می‌شود؛ شما باید بر اساس نیاز خود، یکی از مبالغ موجود را انتخاب و معادل ریالی آن را پرداخت کنید.

شما ممکن است تنها نیاز به گیفت کارت 1 دلاری ایکس باکس داشته باشید یا مبالغ بالاتری را برای خرید ویدیوگیم محبوب خود نیاز داشته باشید؛ تفاوتی ندارد شما با به‌صرفه‌ترین قیمت می‌توانید از اُستیگان گیفت کارت موردنظر خود را بدون نیاز به احراز هویت تهیه کنید.

برای پیدا کردن ارزان‌ترین قیمت گیفت کارت ایکس باکس می‌توانید سایت استیگان را بررسی کنید.

بازی های ایکس باکس

نتیجه‌گیری

ما در این مقاله تلاش کردیم تا اطلاعات کاملی درباره گیفت کارت ایکس باکس چیست و انواع آن به شما ارائه دهیم. شما می‌توانید بهترین انتخاب را در خرید گیفت کارت Xbox داشته و از ساعت‌ها بازی لذت ببرید.

با گیفت کارت ایکس باکس این امکان برای شما فراهم‌شده است تا بدون نیاز به کارت اعتباری مانند کردیت کارت و یا ویزا کارت بازی‌ها و اپلیکیشن‌های موردعلاقه خود را در فروشگاه مایکروسافت خریداری کنید.

نظر خود را درباره بلاگ گیفت کارت ایکس باکس چیست در بخش نظرات برای ما بنویسید تا با تبادل اطلاعات از این امکان بی‌نظیر بهتر استفاده کنیم.

سوالات متداول FAQ

گیفت کارت ایکس باکس چیست؟

یک کد مجازی برای خرید ویدیوگیم کنسول ایکس باکس

استفاده از گیفت کارت ایکس باکس چه مزیتی دارد؟

با توجه به محدودیت پرداخت ارزی راهی مطمئن برای خرید قانونی ویدیوگیم و اشتراک ایکس باکس است.

با گیفت کارت ایکس باکس اشتراک گیم پس می‌شود خرید؟

بله، اشتراک گیم پس قابلیت خرید با گیفت کارت ایکس باکس را دارد.

نظرات (2)

محمد

با این کارت می توان حساب خود را انتقال داد به کارت بانکی خودمان

    تیم مارکتینگ استیگان

    با سلام
    خیر. گیفت کارت‌ها به اندازه‌ی مبلغ مدنظر شما شارژ شده و فقط برای خرید آنلاین قابل استفاده هستند.