گیفت کارت استیم چیست؟

گیفت کارت استیم

گیفت کارت استیم چیست؟

گیفت کارت استیم چیست، برای پاسخ به این سوال، ابتدا کمی درباره‌ی خود استیم صحبت می‌کنیم؛ اگر شما هم یک گیمر حرفه‌ای باشید، قطعا نام استیم به گوشتان خورده و یا حتی از آن استفاده می‌کنید.

استیم یک پلتفرم  کامل و بینظیر از بازی‌های آنلاین است که برای هر سلیقه‌ای ویدیوگیم‌های متفاوتی دارد.

برای پرداخت هزینه ویدیوگیم‌های موجود در Steam در ایران باید از گیفت کارت این پلتفرم استفاده کنیم.

به دلیل محدودیت‌های پرداخت بین‌المللی برای کاربران داخلی امکان پرداخت ارزی وجود ندارد؛ در این حالت شما باید از ویزا کارت یا مستر کارت مجازی استفاده کرده یا Gift Card Steam، که در این مطلب به مزایای ویژه از این کارت هدیه مجازی می‌پردازیم.

دقیقا قرار است در این مطلب بدانید گیفت کارت استیم چیست و چطور به کمک ما می‌آید؛ درواقع این امکان یک موهبت برای گیمر‌هایی است که در داخل ایران فعالیت می‌کنند و دسترسی به درگاه‌های پرداخت بین‌المللی ندارند.

 

گیفت کارت استیم چیست و چه کاربردی دارد؟

گیفت کارت استیم یکی از امکانات جذابی است که این کمپانی برای کاربران خود عرضه کرده است؛ این کارت‌های هدیه در مبالغ و همچنین ریجن‌های مختلف عرضه‌شده و شما می‌توانید از آن‌ها برای افزایش اعتبار حساب کاربری خود استفاده کنید.

ازآنجایی‌که این کارت‌ها تاریخ انقضایی ندارند، می‌توانند بهترین هدیه برای دوستان شما باشند؛ به‌خصوص اگر آن‌ها هم مانند شما عاشق گیم و بازی با PC باشند.

در ادامه برای آن‌که بهتر بدانید گیفت کارت استیم چیست و چه ویدیوگیم‌های بی‌نظیری را در پلتفرم خود ارائه می‌کند به معرفی برخی پرفروش‌ترین بازی آن‌ها می‌پردازیم.

 

چند نمونه از بازی‌های محبوب استیم که با گیفت کارت Steam قابل خرید هستند:

Batman: Arkham Knight (شوالیه آرخام)

قهرمانی سیاه‌پوش در تاریکی شب لرزه بر تن تبهکاران و دشمنان مردم انداخته است؛ بوروس وین در لباس بتمن باید آرخام را از شر جانیان نجات دهد.

استودیو Rocksteady این بازی اکشن و ماجراجویی را در سال 2015 به بازار عرضه کرده و جایگاه ویژه‌ای را در میان ویدیوگیم‌هایی با این سبک پیدا کرد.

این بازی در سبک جهان باز مانند GTA ساخته‌شده و شما فارغ از انجام ماموریت‌های اصلی می‌توانید در آرخام به شکار تبهکاران بپردازید.

باگذشت بیش از هفت سال از عرضه Arkham Knight به دنیای ویدیوگیم هنوز هم کاربران طرفدار و دنبال کننده این نسخه از بازی بتمن هستند.

ویدیوگیم‌های Steam مدتی پس از انتشار دستخوش تغییر قیمت شده و می‌توان آن‌ها را با تخفیف‌های غیرمنتظره‌ای تهیه کرد.

در ابتدا هزینه خرید Batman Arkham Knight نزدیک به 60 دلار بوده که با تخفیفی چشمگیر می‌توان همین حالا با20 دلار آن را از پلتفرم Steam دریافت کرد.

برای خرید این ویدیوگیم محبوب همین حالا اکانت Steam خود را ساخته سپس اقدام به تهیه گیفت کارت از Ostigan کنید تا به‌راحتی هزینه خرید ویدیوگم محبوب خود را پرداخت کنید.

برای کاربرانی که علاقه‌مند به بازی آنلاین هستند و می‌خواهند از آپدیت‌های روز دنیا بهره‌مند شوند هم خرید و دانلود قانونی ویدیوگیم از Steam بهترین راه ممکن خواهد بود.

تا به اینجا حتما متوجه شده‌اید که گیفت کارت استیم چیست و چه کاربرد ویژه‌ای برای گیمر‌ها دارد در ادامه همراه ما باشید تا با بازی‌های بیشتری در سرویس Steam آشنا شوید.

 

Apex Legends ( اپکس لجندز)

شوترگیم‌ها در چند سال از محبوبیت بالایی برخوردار شده‌اند؛ و کاربران ایرانی در این ویدیوگیم‌ها به‌صورت آنلاین فعالیت بالایی را از خود نشان داده‌اند.

یکی از همین ویدیوگیم‌ها اپکس لجندز نام دارد که به علت تنوع نقشه بازی و اسلحه‌هایی که در اختیار گیمر‌ها قرار می‌دهد از محبوبیت بالایی برخوردار شده است.

هر کاراکتر Power منحصربه‌فردی دارد و زمان این بازی در آینده ساخته‌شده است؛ زمانی که انسان ماشین‌های پرنده و قدرت‌های عجیبی را به واسطه تکنولوژی به دست آورده است.

این ویدیوگم امتیاز نه از ده را به دست آورده و با توجه به امکانات هیجان‌انگیزی که در اختیار کاربران قرار داده است مانند بازی گروهی و انفرادی به‌صورت آنلاین روزبه‌روز محبوبیت بالاتری را به دست خواهد آورد.

خبر خوب این است که این ویدیوگیم رایگان بوده و فقط برای استفاده از آپشن‌های بیشتر باید اقدام به پرداخت هزینه کنید.

 

Lost Ark ( لاست آرک)

موجوداتی فرازمینی در دنیایی Epic آماده نبردی سهمگین خواهند شد و شما با Magic Power منحصربه‌فرد خود آن‌ها را شکست خواهید داد.

شما در لاست آرک امکان انتخاب شخصیت‌های مختلف را خواهید داشت تا به کمک آن بتوانید قدرت خود را آپگرید و دشمنان را شکست دهید.

شما علاوه بر خشکی در دریا هم‌نبرد خواهید کرد، پس آماده شوید تا نیرو‌های خود را رهبری کنید و در سلامت آن‌ها را به خشکی برسانید.

شما می‌توانید این Video Game نقش‌آفرینی را باقیمت نزدیک به ده دلار تهیه‌کرده تا به‌راحتی با هزینه‌ای به‌صرفه این بازی را تجربه کنید.

تا اینجا به معرفی گیفت کارت استیم چیست پرداخته و کاربرد آن را برای شما شرح دادیم در ادامه با اُستیگان همراه باشید تا با ویدیوگیم‌های بیشتری آشنا شوید که امکان تهیه آن‌ها را از Steam دارید.

 

Cyberpunk 2077 ( سایبر پانک)

ربات‌ها در سال 2077 از جایگاه ویژه‌ای میان انسان‌ها برخوردار شده‌اند و انسان را در انزوایی پیش‌بینی‌ نشده‌ای فروبرده‌اند.

شما در سایبر پانک ماجرایی مرموز را دنبال می‌کنید که در شهر کارولینای شمالی اتفاق می‌افتد؛ در این شهر سرمایه‌داران دست به کنترل مردم زده‌اند اما این بار به‌وسیله ربات‌ها تا هیچ رحم و احساسی برای قتل و کنترل مردم وجود نداشته باشد.

شما وظیفه پرده پرداری از جنایت‌هایی رادارید که توسط قدرتمندان در حال انجام است؛ پس آماده نبردی در تاریکی شهر باشید.

این ویدیوگیم ویژه امتیازی بالا را از آن خودکرده است، و توانسته با کسب نمره 9 از 10 تجربه‌ای عجیب و مهیج را برای عاشقان ویدیوگیم رقم بزند.

هزینه خرید این ویدیوگیم 60 دلار است که پلتفرم Steam در بلک فرایدی تخفیف‌های ویژه‌ای را برای شما در نظر خواهد گرفت تا با هزینه کمتر بتوانید آن‌ را دانلود کنید.

حالا می‌دانیم که گیفت کارت استیم چیست، هدیه‌ای منحصربه‌فرد برای کاربرانی که می‌خواهند به دنیای بی‌انتهای Steam دست پیدا کنند.

 

کاربردهای گیفت کارت استیم

همان‌طور که در ابتدای مقاله گیفت کارت استیم چیست به آن اشاره کردیم، کاربران ایرانی برای شارژ حساب استیم والت خود به خرید گیفت کارت استیم نیاز دارند؛ این گیفت کارت دسترسی شما به امکانات زیر را فراهم می‌کند:

  • دسترسی به بازی‌ها و دیگر محتواهای فروشگاه استیم
  • دریافت آپدیت خودکار بازی‌ها
  • ارتباط با دیگر گیمر‌ها و امکان بازی‌های گروهی
  • قابلیت ذخیره‌سازی بر روی فضای ابری
  • استفاده از امکانات استیم در هر دستگاه و سیستم‌عامل

گیفت کارت استیم

انواع گیفت کارت استیم والت (ریجن)

گیفت کارت استیم چیست و در چه ریجن‌ها و مبالغ مختلفی ارائه می‌گردد ادامه مطلب زیر را بخوانید تا با نکات جالب ومهمی آشنا شوید؛ درواقع منظور از ریجن، کشور ارائه‌کننده گیفت کارت است؛ اما ریجن‌ها چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟

قیمت گیفت کارت‌ها در هر ریجن متفاوت بوده و شما می‌توانید با تنظیم ریجن اکانت استیم والت خود، ارزان‌ترین ریجن را انتخاب و خریداری کنید؛ همچنین بعضی از بازی‌ها فقط در برخی ریجن‌ها ارائه می‌شوند.

در حالت کلی ریجن های متداول استیم والت برای کاربران ایرانی عبارت‌اند از:

  • آمریکا
  • آرژانتین
  • ترکیه
  • برزیل
  • هند
  • روسیه
  • گلوبال

اکانت استیم

اگر قصد دارید خودتان اکانت استیم را ایجاد کنید، شما فقط به یک حساب ایمیل نیاز دارید. از آنجایی‌که سرویس استیم از کاربران داخل ایران پشتیبانی نمی‌کند، بهتر است هنگام ثبت‌‌نام و ایجاد حساب کاربری، آی‌پی خود را تغییر دهید. پیشنهاد ما IP ترکیه و یا آرژانتین است، زیرا هنگام خرید گیفت کارت استیم، می‌توانید مبالغ ارزان‌تری را نسبت به ریجن‌های دیگر پرداخت کنید.

درواقع هنگامی‌که برای اولین بار از گیفت کارت Steam برای شارژ اکانت خود استفاده می‌کنید ؛ ریجن اکانت شما بر اساس ریجن Gift Card ثبت خواهد شد؛ بنابراین دقت کافی را در انتخاب ریجن موردنظر خود داشته باشید.

زیرا پس‌ازآن دیگر با گیفت کارتی با ریجن متفاوت امکان شارژ اکانت خود را نخواهید داشت.

شما همچنین می‌توانید مانند امکاناتی که در کنسول پلی‌استیشن و یا کنسول ایکس‌باکس وجود دارد، برای بازی در استیم، به خرید اکانت نیز فکر کنید؛ پیشنهاد ما این است که حتما این اکانت‌ها را از سایت‌های معتبر و قابل اطمینان تهیه کنید.

برای اینکه بدانید گیفت کارت استیم چیست و آیا برای فعال کردن اکانت آن احتیاجی به آن دارید یا خیر؟

باید بگوییم که خیر ساخت اکانت Steam کاملا رایگان بوده و تنها برای خرید ویدیوگیم است که باید هزینه آن‌ها را پرداخت کنید.

 

نحوه خرید گیفت کارت استیم والت

اگر شما هم به دنبال راه و روشی برای شارژ استیم والت خود هستید تا بتوانید بازی‌های موردعلاقه‌تان را خریداری کنید، می‌توان گفت خرید گیفت کارت استیم، بهترین و سریع‌ترین راه حل برای شماست.

در ادامه همراه ما در اُستیگان باشید تا بهتر بدانید گیفت کارت استیم چیست و چه فوایدی دارد.

اگر تا اینجا متوجه شدید گیفت کارت استیم چیست و چه کاربردی دارد همین حالا اقدام به خرید Gift Card Steam از Ostigan کنید.

شما به‌راحتی می‌توانید به وب‌سایت استیگان مراجعه کرده و ریجن و سقف اعتبار مدنظر خود را از بین آن‌ها انتخاب و گیفت کارت خود را خریداری کنید؛ پس از اتمام مراحل خرید، کد گیفت کارت توسط تیم ما به‌صورت آنی و سریع برای شما ارسال می‌شود و از همان لحظه امکان استفاده را دارد.

برای ردیم کد گیفت کارت استیم مراحل زیر را دنبال کنید:

  • ابتدا وارد پلتفرم Steam شده و بالا سمت راست‌بر روی عکس یا نام Account خود کلیک کنید.
  • گزینه‌های متعددی را مشاهده خواهید کرد حالا بر روی Add found to your steam wallet بزنید.
  • نوبت به ردیم کد می‌رسد؛ گزینه Redeem a steam gift card or wallet code را انتخاب کنید.
  • کد ارسال‌شده توسط اُستیگان را وارد، سپس Continue را بزنید.

نکته مهم: در انتها به این نکته توجه کنید که ریجن تنظیم‌شده اکانت استیم باید با ریجن گیفت کارت استیم حتما یکی باشد در غیر این صورت امکان ردیم کد گیفت کارت برای شما وجود ندارد.

پس پیش از خرید منطقه (ریجن) اکانت خود را چک کرده و سپس اقدام به خرید گیفت کارت Steam از اُستیگان با بهترین قیمت کنید.

در این مطلب تلاش کردیم تا بدانید گیفت کارت استیم چیست و چطور می‌توان از آن استفاده کرد در ادامه همراه ما باشید تا با دیدی کاملا واضح اقدام به تهیه این گیفت کارت محبوب در سراسر دنیا کنید.

 

گیفت کارت استیم

 

چطور گیفت کارت استیم را وارد و استیم والت خود را شارژ کنیم؟

برای شارژ اکانت خود احتیاجی به ساخت ویزا کارت مجازی یا مستر کارت مجازی نخواهید داشت و تنها کافی است با خرید گیفت کارت 1 دلاری استیم یا مبالغ بالاتر Account Steam خود را شارژ کرده و از لذت دریافت ویدیوگیم به‌صورت قانونی لذت ببرید.

تا به اینجا تلاش کردیم به شما همراهان عزیز اُستیگان بگوییم گیفت کارت استیم چیست و چه کاربردی دارد در ادامه توضیحات تکمیلی درباره قیمت آن‌ها را به شما ارائه خواهیم کرد.

برای آشنایی با مراحل نصب و استفاده از گیفت کارت استیم مقاله مربوط به آن را مطالعه کنید.

 

قیمت گیفت کارت‌های استیم والت

گیفت کارت استیم چیست و با چه قیمتی می‌توان آن را تهیه کرد. در ابتدا باید بدانید ریجن‌های مختلفی برای Steam  وجود دارد که در قیمت آن‌ها تاثیرگذار است.

برای مثال، گیفت کارت Steam ترکیه و آرژانتین از باقی ریجن‌ها ارزان‌تر هستند؛ علاوه بر این هرکدام در مبالغ مختلفی عرضه می‌شوند که قطعا در قیمت آن‌ها تاثیر گذار است. برای اطلاع از قیمت گیفت کارت استیم می‌توانید به سایت استیگان مراجعه کنید.

ممنون که تا به اینجا در این مطلب همراه Ostigan بودید تا بدانید گیفت کارت استیم چیست؛ در ادامه به جزئیات قیمت این کارت هدیه محبوب می‌پردازیم.

خرید گیفت کارت استیم یورو برای کاربران ممکن است تنها بستگی به ریجن اکانت شما خواهد داشت، که چه واحد پولی را استفاده خواهید کرد؛ اما به این مسئله توجه کنید که برای خرید هر گیفت کاری از وب‌سایت اُستیگان شما مبلغ را به ریال پرداخت خواهید کرد و نیازی به نگرانی در پرداخت نخواهید داشت.

بعضی از کاربران به علت پایین‌تر بودن قیمت لیر ترکیه نسبت به یورو اقدام به خرید گیفت کارت استیم لیر یا گیفت کارت استیم ترکیه می‌کنند.

شما می‌توانید گیفت کارت استیم 1 دلاری را تهیه کرده یا با مبلغی بالاتر بر اساس نیاز خود از وب‌سایت اُستیگان اقدام به خرید گیفت کارت Steam کنید.

تا اینجا به سوال گیفت کارت استیم چیست پاسخ دادیم و تلاش کردیم قیمت‌ها و ریجن‌ها مختلف استیم را به شما معرفی کنیم.

کلام آخر

در این مطلب تلاش کردیم تا محتوایی مفید را درباره‌ی اینکه گیفت کارت استیم چیست به شما کاربران اُستیگان ارائه دهیم.

استیم یکی از پرطرفدارترین سرویس‌های گیمینگ دنیا است که توسط کمپانی Valve به عاشقان ویدیوگیم عرضه‌شده است؛ اگر شما هم عاشق بازی‌های ویدیویی باشید حتما نام این سرویس را شنیده و یا از آن استفاده می‌کنید؛ در این صورت می‌دانید که برای دانلود بازی‌های موردعلاقه‌تان نیاز دارید آن‌ها را از سایت استیم خریداری کنید.

باوجود تحریم‌ها و عدم توانایی در پرداخت ارزی برای کاربران ایرانی، گیفت کارت استیم بهترین راه‌حل برای شما است؛ ما در این مقاله سعی کردیم که اطلاعات کامل و جامعی درباره‌ی اینکه گیفت کارت استیم چیست و نحوه فعال‌سازی آن را در اختیار شما قرار دهیم.

اگر اطلاعات بیشتری درباره گیفت کارت استیم چیست دارید برای ما در بخش نظرات کامنت کنید تا به تبادل اطلاعات بپردازیم.

 

استیم

استیم چیست؟

پلتفرم فروش ویدیوگم برای PC

گیفت کارت استیم چیست؟

یک کد مجازی برای پرداخت هزینه ویدیوگیم در پلتفرم Steam

خرید گیفت کارت استیم در ایران ممکن است؟

بله وب‌سایت اُستیگان پلتفرمی معتبر برای خرید گیفت کارت استیم در ایران است.

بازی استیم رایگان است؟

برخی ویدیوگیم‌های استیم رایگان هستند اما اکثر آن‌ها نیاز به پرداخت هزینه دارند.