نحوه شارژ اکانت نتفلیکس

نحوه شارژ اکانت نتفلیکس

نحوه شارژ اکانت نتفلیکس

نحوه شارژ اکانت نتفلیکس در ایران چگونه است؟ تمامی عاشقان فیلم و سریال، به خوبی با سرویس نتفلیکس آشنا هستند؛ اما چگونه می‌توان در این پلتفرم عضو شده و از آن استفاده کرد؟

شما کافی است اکانت خود را بسازید و حق اشتراک خود را پرداخت کنید؛ اما در ایران به دلیل وجود تحریم‌ها استفاده از این پلتفرم به این سادگی نیست. اما نا امید نشوید؛ زیرا راه‌حل شما پیش ما است.

شما به راحتی می‌توانید با خرید گیفت کارت نتفلیکس، در این پلتفرم حق اشتراک خود را پرداخت کرده و ساعت‌ها محو سریال‌های جذاب روز دنیا شوید؛ با ما همراه باشید تا نحوه شارژ اکانت نتفلیکس را در ایران به شما آموزش دهیم.

گیفت کارت نتفلیکس

بی‌شک Netflix محبوب‌ترین سرویس استریم فیلم و سریال است که مجموعه‌ای کامل از فیلم‌ها، سریال‌ها و انیمیشن‌های جهان را در خود جای داده است؛ برای خرید اکانت نتفلیکس نیاز به یک حساب بین‌المللی دارید که داشتن آن برای کاربران ایرانی امکان‌پذیر نیست. این‌جا است که گیفت کارت‌‌ها به عنوان یک راه میانبر آسان به کمک ما می‌آیند.

شما می‌توانید در سایت استیگان گیفت کارت خود را انتخاب و به‌راحتی خریداری کنید؛ این گیفت کارت‌ها دارای اعتباری مشخص هستند که با فعال‌سازی کد آن، به حساب شما منتقل می‌‌‌شود.

با ما همراه باشید تا در ادامه به آموزش نحوه شارژ اکانت نتفلیکس بپردازیم.

 

استفاده از netflix در ایران

همانطور که اشاره کردیم برای استفاده از این پلتفرم پرطرفدار در ایران، باید به دنبال یک راه میانبر بود؛ کاربران این پلتفرم در سراسر دنیا می‌توانند به‌راحتی با داشتن یک حساب بین المللی و یا خدمات پرداخت ارزی اکانت خود را شارژ کرده و حق اشتراک خود را بپردازند. اما در ایران به دلیل تحریم‌ها و عدم توانایی در استفاده از کردیت‌کارت‌ها و ویزا‌کارت‌ها، باید از گیفت کارت نتفلیکس استفاده کرد.

شما با گیفت کارت‌ها می‌توانید حق اشتراک خود را پرداخت و از امکانات Netflix استفاده کنید.

نکته مهمی که در آموزش نحوه شارژ اکانت نتفلیکس باید به آن اشاره کرد این است که چه در زمان ساخت اکانت، چه در زمان استفاده از گیفت کارت و چه در زمان تماشای فیلم و سریال، نیاز به نرم افزاری دارید که IP شما را تغییر داده و لوکیشن شما را در مکانی غیر از ایران و مطابق با ریجن گیفت کارت استفاده شده نشان دهد.

نحوه استفاده از گیفت کارت نتفلیکس

برای شارژ اکانت خود در پلتفرم نتفلیکس، ابتدا باید گیفت کارت آن را خریداری کنید؛ برای این کار باید به سایت استیگان مراجعه کرده، ریجن و میزان اعتبار کارت را انتخاب کنید و با انجام مراحل پرداخت، کد گیفت کارت را تحویل بگیرید؛ گیفت کارت‌های نتفلیکس انواع و پلن‌های مختلفی دارند که هر کدام امکانات خاصی را به کاربران ارائه می‌دهند.

بعد از دریافت کد شما کافیست این کد را در اکانت خود فعال کرده و حق اشتراک خود را پرداخت کنید. اما نحوه شارژ اکانت نتفلیکس چگونه است؟

نحوه شارژ اکانت نتفلیکس چگونه است؟

پس از خرید گیفت کارت نتفلیکس، باید اکانت خود را شارژ کنید. با مراجعه به سایت Netflix باید اکانت خود را بسازید و اگر از قبل اکانت دارید، وارد آن شوید. توجه به این نکته ضروری است که در تمامی این مراحل باید از IP غیر از ایران استفاده کنید. این IP باید با ریجن گیفت کارت شما یکسان باشد.

مرحله اول
  • پس از ورود به اکانت، بر روی گزینه Gift cards کلیک کرده و وارد صفحه Redeem your gift شوید.
مرحله دوم
  • در این صفحه کد گیفت کارت خود را وارد و Redeem کنید؛ حالا شما به همین راحتی با نحوه شارژ اکانت نتفلیکس آشنا شدید.

ریجن‌های مختلف گیفت کارت نتفلیکس

گیفت کارت‌های نتفلیکس در ریجن‌های مختلف ارائه می‌شوند که بر قیمت آن‌ها نیز تاثیر می‌گذارند؛ هنگام خرید این گیفت کارت‌ها باید دقت کنید که ریجن کارت هدیه شما با IP اکانت شما یکسان باشد و حتما از IP غیر از ایران استفاده کنید تا اکانت شما بسته نشود.

نتیجه‌گیری

برای ساخت اکانت در نتفلیکس و شارژ آن در ایران نیاز به خرید گیفت کارت دارید. شما با خرید آن می توانید حق اشتراک خود را پرداخت کرده و ساعت‌ها پای فیلم و سریال مورد علاقه خود بنشینید. ما در این مقاله به شما نحوه شارژ اکانت نتفلیکس را آموزش دادیم. با توجه به نکاتی که در این مقاله ذکر شد و انجام مرحله به مرحله نحوه شارژ اکانت نتفلیکس خود، می‌توانید به راحتی و اطمینان خاطر، حق اشتراک خود را پرداخته و در دنیای بی‌نهایت فیلم و سریال‌های این پلتفرم غرق شوید.