نتفلیکس چیست؟

نتفلیکس چیست

نتفلیکس چیست؟

نتفلیکس چیست؟ نتفلیکس… این کلمه را چند بار با خود تکرار کنید حتی در تلفظ هم جذاب است، مسیر رشد این نام جذاب در سال 1997 که توسط رید هستینگز و مارک راندولف در اسکات ولی کالیفرنیا در دنیای سرگرمی آغاز شد و نتفلیکس نام گرفت.

Netflix از معدود ایده‌هایی است که دنیای معاصر را تحت تأثیر خودش قرارداد، اما می‌توان گفت صنعت سینما یا بهتر است بگوییم سینماگردانی را تعطیل کرده است، شما با خرید اشتراک نتفلیکس می‌توانید در خانه خود بنشینید همراه با دوستان و خانواده، جدیدترین و بروزترین فیلم‌های سینمایی را با بهترین کیفیت تماشا کنید.

این را فراموش نکنید که چراغ‌ها را خاموش و پاپکورن را آماده کنید تا تجربه‌ای منحصربه‌فرد برای خود رقم بزنید. در ادامه با اُستیگان همراه باشید تا پاسخ نتفلیکس چیست را دریابید؟

نتفلیکس چیست و چگونه کار می‌کند؟

نتفلیکس یک پلتفرم استریمینگ است که به شما به‌عنوان یک کاربر این امکان را می‌دهد تا به دنیای فیلم و سریال متصل شوید، به لطف اینترنت جهانی شما می‌توانید سریالی را که در آمریکا و اروپا و ژاپن و سراسر دنیا تولید شده است، تنها با خرید اشتراک Netflix تماشا کنید.

کاربران زیادی در ایران نمی‌دانند که نتفلیکس چیست؟ و چگونه می‌توان اشتراک این پلتفرم را تهیه کرد، اما خوشبختانه باوجود تمام محدودیت‌ها در ایران اُستیگان راهی را برای خرید اشتراک Netflix در اختیار مخاطبان ایرانی قرارداده است. این پلتفرم علاوه بر تمام فیلم‌ها و سریال‌هایی که در استودیو فیلم‌سازی خود تولید می‌کند در پلتفرمی که ارائه می‌دهد محصول‌های دیگر کمپانی‌های فیلم‌سازی را به نمایش گذاشته است.

 

اشتراک سرویس نتفلیکس

اشتراک در سرویس نتفلیکس چیست و به چند دسته تقسیم می‌شود؟

سه نوع اشتراک در نتفلیکس قابل‌خرید است:

اشتراک پایه:

در این نوع از اشتراک شما می‌توانید هم‌زمان تنها یک دستگاه را متصل به اکانت خود کنید برای مثال اگر اکانت شما بر روی گوشی آیفون فعال باشد دیگر نمی‌توانید بر روی کامپیوتر، کنسول یا حتی تلوزیون هوشمند خود به اکانت متصل شوید.

اشتراک استاندارد:

در این نوع از اشتراک شما با پرداخت مبلغ بیشتر علاوه بر اینکه می‌توانید به‌صورت نامحدود به تمام آرشیو فیلم و سریال Netflix دست پیدا کنید، امکان اتصال دو اکانت هم‌زمان و دستیابی به محتوای HD برای شما امکان‌پذیر خواهد بود.

اشتراک پریمیر:

در این نوع اشتراک شما با پرداخت مبلغ بیشتر می‌توانید هم‌زمان چهار دستگاه متصل به اکانت نتفلیکس داشته باشید و علاوه‌بر در اختیار داشتن تمام فیلم‌ها و سریال‌های موجود در پلتفرم می‌توانید به تمام محتویات Full HD نیز دسترسی داشته باشید و بدون هیچ محدودیتی در دنیا‌ی نامحدود سرگرمی استریم کنید.

Netflix چگونه کار می‌کند و از چه شبکه‌هایی پشتیبانی می‌کند؟

در ابتدا اگر بخواهید بدانید که نتفلیکس چیست؟

باید به این نکته توجه کنید که خود نتفلیکس از بزرگ‌ترین تولید‌‌کنندگان فیلم و سریال است و اگر به ایده و طرح داستانی یک سریال علاقه‌مند شود با بودجه‌ای مناسب سفارش ساخت دو فصل اول سریال را می‌دهد ازجمله سریال‌های موفق نتفلیکس می‌توان به :

Money Heist و The Witcher اشاره کرد دو سریالی که مخاطبان خود را در دو ژانر مختلف میخکوب داستان خود می‌کنند.

نتفلیکس از کانال‌هایی که به‌صورت زنده برنامه‌های خود را پخش می‌کنند پشتیبانی نمی‌کند، اما بیشتر کانال‌ها و شبکه‌هایی که فیلم و سریال تولید می‌کنند را پشتیبانی می‌کند، درواقع بهتر است بدانید با خرید اشتراک نتفلیکس اوقات خوشی را تجربه خواهید کرد این پلتفرم برای تمام سلیقه‌ها فیلم و سریال دارد.

 

اکانت نتفلیکس

آیا می‌توان از سرویس Netflix در ایران استفاده کرد؟

جواب این سوال خیلی ساده است بله شما می‌توانید از این سرویس کم‌نظیر استفاده کنید ، تنها با ثبت‌نام در سایت Netflix می‌توانید به‌صورت رایگان به مدت 7 روز از اکانت نتفلیکس خود استفاده کنید، اما بعد از هفت روز باید اکانت خود را شارژ کنید.

برای اینکه بدانید نتفلیکس چیست؟ و اشتراک اکانت آن چگونه کار می‌کند؟ به این نکته توجه کنید که بعد از اتمام اشتراک شما برای خرید Account Netflix با سه روش رو‌برو می‌شوید. بهترین و سریع‌ترین راه خرید گیفت کارت نتفلیکس از وب‌سایت اُستیگان است، شما سه نوع گیفت کارت را می‌توانید خریداری کنید: گیفت کارت نتفلیکس کانادا، آمریکا و انگلیس.

این گیفت کارت‌ها تاریخ مصرف ندارند و در هر زمان و مکان مانند وجه نقد عمل می‌‌کنند، تنها نکته قابل توجه هنگام خرید گیفت کارت Netflix این است که ریجن اکانت و کشور تعریف شده توجه کنید تا یکسان باشد. می‌توانید در اُستیگان بیشتر درباره ریجن‌های تعریف شده در جهان مطالعه کنید.

برای اطلاع و شناخت بیشتر ریجن‌ها می‌توانید به مطلب ریجن‌ چیست مراجعه کنید. در ادامه با اُستیگان همراه باشید تا با نتفلیکس آشنا شوید و بدانید که نتفلیکس‌ چیست؟

آیا می‌توان Netflix را بر روی گوشی آیفون و اندروید نصب کرد؟

شما به‌راحتی می‌توانید بر روی گوشی موبایل خود نرم‌افزار این پلتفرم را نصب کنید ، تفاوتی در نوع گوشی موبایل وجود ندارد و شما بر روی تلفن همراه سامسونگ، شیائومی و تمامی برندها می‌توانید بعد از نصب Netflix ایمیل و پسورد اکانت خود را وارد و به دنیای فیلم و سریال دست پیدا کنید.

آیا می‌توان محتوای Netflix را به‌صورت آفلاین مشاهده کرد؟

قدرت مخاطب را فراموش نکنید، با تمام پافشاری مدیران این مجموعه برای عدم پخش محتوا به‌صورت آفلاین، بالاخره به درخواست مخاطبان خود پاسخ داد و شما از این پس می‌توانید سریال‌های موردنظر خود را دانلود کنید اما هنوز محدودیتی وجود دارد و تمام محتوا دراین پلتفرم قابل دانلود نیست.

میزان مصرف اینترنت Netflix چقدر است؟

نتفلیکس در چند وقت اخیر مطلبی را منتشر کرد که در آن به میزان حجم مصرفی برای تماشای محتوا‌ی خود اشاره‌ می‌کند، شما برای تماشای یک فیلم با کیفیت استاندارد نزدیک به یک گیگ حجم و برای کیفیت HD نزدیک به سه گیگ حجم مصرف خواهید کرد. تصمیم با شما که کدام کیفیت را انتخاب می‌کنید؟

Netflix در ایران فیلتر است؟

در سال 1394 اعلام کرد پروژه جذاب خود را که رساندن سر‌گرمی به خانه تمام مردم دنیا است را به ایران هم برساند اما این پلتفرم با فیلترینگ مواجه شد. در حال حاضر شما می‌توانید با ابزارهای دور زدن فیلتر در Netflix استریم کنید و با امکان دانلود محتوا، سریال موردنظر خود را دریافت و به‌راحتی تماشا کنید.

کلام آخر

در این مطلب به این موضوع پرداختیم که نتفلیکس چیست؟ اکنون دید خوبی نسبت به خرید اشتراک نتفلیکس دارید و می‌توانید ابتدا با اکانت رایگان هفت روزه تصمیم خود را برای خرید اشتراک بگیرید، این را به خاطر بسپارید که خرید گیفت کارت یک راه آسان برای کاربران نتفلیکس است و شما را به دنیای بی‌نهایت فیلم و سریال وارد می‌کند. اکنون شما می‌دانید که نتفلیکس چیست؟ و می‌توانید اشتراک مورد نظر خود را انتخاب و خرید کنید.