7 گیفت کارت محبوب برای گیمر‌ها

گیفت کارت محبوب برای گیمر‌ها

7 گیفت کارت محبوب برای گیمر‌ها

7 گیفت کارت محبوب برای گیمر‌ها کدام‌اند و چه ویژگی دارند؟

در دنیای امروز برای استفاده از خدمات مجازی در سطح جهانی و پرداخت هزینه آن‌ها می‌توانیم از گیفت کارت‌ها استفاده کنیم. دسته‌ای از مخاطبان گیفت کارت‌ها، گیمر‌ها هستند.

اگر گیمر هستید و یا قصد دارید تبدیل به یک گیمر حرفه‌ای شوید با اُستیگان در این مطلب همراه شوید تا با گیفت کارت محبوب برای گیمرها نیز آشنا شوید.

در قدم اول می‌خواهیم بدانیم گیفت کار چیست؟

گیفت کارت درواقع شبیه به کارت شارژ سیم‌کارت عمل می‌کند و به ما این امکان را می‌دهد تا با واردکردن کد‌ی مشخص حساب خود را شارژ کنیم؛ گیفت کارت دارای مقدار مشخصی اعتبار پیش‌پرداخت شده است.

گیفت کارت انواع مختلفی دارد، ازجمله گیفت کارت‌های پرکاربرد می‌توان به:

اشاره کرد.

شاید اگر به دهه نود میلادی بازگردیم، زمانی که کنسول PS1 توسط شرکت سونی وارد بازار شد و بازی‌های ویدیویی در حال اوج‌گیری بودند، هیچ‌کس فکرش را نمی‌کرد صنعت تولید گیم تا این حد گسترده و جذاب شود؛ این صنعت بزرگ برای بسیاری از کاربران خود تبدیل به یک منبع درآمد شده است.

جالب است بدانید دیگر بازی کردن تنها یک سرگرمی نیست بلکه می‌تواند یک شغل جذاب و پردرآمد تلقی شود.

 

گیمر‌ها چه گیفت کارت‌هایی را بیشتر می‌خرند؟

گیفت کارت‌ها طرفداران زیادی را به خود جذب کرده‌اند، به‌خصوص کاربران ایرانی که به دلیل تحریم‌ها امکان پرداخت مستقیم در سطح بین‌المللی را ندارند.

در این زمان، بازار رقابت میان فروشندگان گیفت کارت‌ها داغ است و هرکدام تلاش دارند تا مشتریان بیشتری را به خود جذب کنند.

سوال اینجاست گیفت کارت محبوب برای گیمر‌ها چه ویژگی باید داشته باشد؟ معمولا گیفت کارتی که امکان ردیم سریع را بر روی اکانت آن‌ها فراهم کند، توسط گیمر‌ها بیشتر خریداری می‌شود.

در ادامه به معرفی گیفت کارت محبوب برای گیمر‌ها می‌پردازیم.

 

معرفی گیفت کارت‌های محبوب و پرفروش مخصوص گیمر‌ها

 

گیفت کارت استیم والت

گیفت کارت استیم والت

Steam یکی از معروف‌ترین و پرطرفدارترین پلتفرم‌های دنیای بازی آنلاین است؛ شما در استیم می‌توانید هزاران بازی آنلاین را خرید و تجربه کنید. یکی از روش‌های پرداخت هزینه خدمات استیم، استفاده از گیفت کارت استیم است.

گیفت کارت استیم والت یک اعتبار مجازی‌ است که به گیمر‌ها امکان این را می‌دهد تا در این پلتفرم محبوب خرید کنند.

یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت استیم این است که امکان بازی‌های تیمی را برای کاربران خود فراهم کرده و می‌توان از طریق این پلتفرم در جریان بازی گفتگو انجام داد.

امکان کنترل اکانت استیم بر روی گوشی موبایل از دیگر امکانات جذابی است که در اختیار کاربران این پلتفرم قرارگرفته است و گیفت کارت استیم را تبدیل به گیفت کارت محبوب گیمر‌ها کرده است.

 

گیفت کارت پلی‌استیشن

گیفت کارت پلی‌استیشن

دنیای کنسول به‌خصوص در چند سال گذشته با ورود PS5، شاهد رشد بازی‌های آنلاین پلی‌ استیشن و تجربه‌ِ بالای هیجان، توسط کاربران بوده است.

اکثر بازی‌های ویدیویی جدید به‌صورت آنلاین به بازار عرضه می‌شوند و حتی بیشتر ورژن‌های کنسول ‌PS در ایران قابلیت دیسک خواندن را ندارند و برای تهیه و استفاده از آن‌ها باید به‌صورت آنلاین اقدام شود.

دریافت قانونی بازی‌ها نیازمند پرداخت آنلاین است که از محبوب‌ترین روش‌های پرداخت در ایران استفاده از اعتبار گیفت کارت پلی‌استیشن است.

آسانی و سرعت استفاده از گیفت کارت PS ازجمله ویژگی‌‎هایی است که آن را تبدیل به یک گیفت کارت محبوب برای گیمر‌ها کرده است؛ شما می‌توانید از وب‌سایت اُستیگان گیفت کارت پلی‌استیشن را تهیه و اقدام به خرید بازی‌های موردعلاقه خود کنید.

 

گیفت کارت گوگل پلی

گیفت کارت گوگل پلی

دنیای گیم فقط مختص به کنسول و دسکتاپ نمی‌شود؛ بازی‌های موبایلی به‌خصوص با ورود گوشی‌های موبایل هوشمند در بازار، کاربران زیادی را به خود جذب کرده است.

هرروز شاهد این هستیم که بازی‌های اندروید جدیدی وارد پلی‌استور می‌شوند و بخش بزرگی از ‌آن‌ها برای دانلود و نصب، هزینه‌ای را در نظر گرفته‌اند؛ از بازی‌های معروف موبایل غیررایگان می‌توان به کال آف دیوتی، پابجی،ساکر استارز، کلش آف کلنز و… اشاره کرد.

برای پرداخت‌ هزینه دانلود می‌توانید از گیفت کارت گوگل‌ پلی استفاده کنید؛ وسعت و جذابیت دنیای بازی‌‌های موبایل، گیفت کارت گوگل پلی را تبدیل به یک گیفت کارت محبوب برای گیمر‌ها کرده است.

 

گیفت کارت ایکس باکس

گیفت کارت ایکس باکس

مایکروسافت رقیبی پرقدرت در کنار شرکت سونی است و همیشه امکانات وسوسه کننده‌ای را در اختیار طرفداران خود گذاشته است؛ PS و XBOX دو محصول شرکت سونی و مایکروسافت هر دو در صنعت ساخت کنسول‌های بازی پیشرو و قدرتمند عمل کرده‌اند و همیشه امکانات جذابی را در اختیار کاربران خود قرار داده‌اند.

یکی از این امکانات ارزشمند، استفاده از گیفت کارت‌ها است؛ شرکت مایکروسافت در زمینهٔ ارائه خدمات گیفت کارت پیشرو بوده و محصولات متنوعی را در اختیار دارندگان گیفت کارت قرار داده است که به چند مورد از آن‌ها می‌توان اشاره کرد:

  • خرید اعتبار بازی
  • دسترسی به بخش EA
  • پیش‌خرید بازی‌های ایکس باکس
  • دسترسی و خرید موزیک، فیلم و…

شما می‌توانید از وب‌سایت اُستیگان گیفت کارت ایکس‌ باکس را تهیه کنید و از خرید محصولاتی که مایکروسافت در اختیار شما قرارداده است لذت ببرید.

 

گیفت کارت نینتندو

گیفت کارت نینتندو

ژاپن همیشه پیشرو در تکنولوژی بوده و هست؛ نینتندو شاید در میان کاربران ایرانی کنسولی نام‌آشنا نباشد، اما بدون شک از اولین و قدرتمند‌ترین شرکت‌های تولید کنسول است که از سال 1889 تا‌کنون محبوبیت فراوانی را در دنیا به خود اختصاص داده است.

این کنسول درزمینهٔ طراحی بازی‌های Motion Based Video Games فعالیت می‌کند که با ایجاد تحرک در گیمر‌ها و بلند کردن آن‌ها از روی صندلی نرم و گرم در تولید ویدیوگیم متفاوت عمل کرده است.

ویژگی متفاوت این کنسول کاربران را ترغیب کرده تا گیفت کارت این کنسول را تهیه کنند تا بتوانند به بازی‌های محبوب خود در این کنسول بپردازند.

 

 گیفت کارت فورت‌نایت

 گیفت کارت فورت‌نایت

ازجمله بازی‌های پرطرفدار می‌توان به Fortnite اشاره کرد؛ علاقه‌مندان به این بازی برای پیشرفت سریع‌تر به V-Bucks احتیاج دارند؛ ارزی که برای خرید آیتم‌های درون بازی استفاده می‌شود.

بهترین روش برای شارژ V-Bucks خرید گیفت کارت فورت‌نایت است. شما می‌توانید با این گیفت کارت و ردیم آن بر روی اکانت خود، بهتر و جذاب‌تر بازی فورت ‌نایت را تجربه کنید.

راحتی دسترسی و شارژ سریع اکانت به کمک گیفت کارت فورت ‌نایت، آن را تبدیل به یک گیفت کارت محبوب برای گیمر‌ها کرده است.

 

گیفت کارت‌ بازی ماین کرافت

گیفت کارت‌ بازی ماین کرافت

ماین کرافت یک بازی استراتژیک است که تمام خلاقیت شما را به کار می‌گیرد؛ علاقه‌مندان این بازی برای تجربه‌ای بهتر نیاز به ابزار‌هایی دارند که رایگان نیستند.

گیفت کارت‌ها، کارت‌های اعتباری هستند که کاربران ایرانی توسط آن‌ها نسخه اصلی بازی‌های مختلف مانند ماین کرافت را تهیه می‌کنند.

راحتی دسترسی و شارژ سریع اکانت کنسول به کمک گیفت کارت ماین کرافت این گیفت کارت را نیز تبدیل به یک گیفت کارت محبوب برای گیمر‌ها کرده است.

 

مشکلات گیمر‌ها در ایران

صنعت گیم در جهان پیشرفت چشم‌گیری داشته و باعث شده است بسیاری از کشور‌ها به سمت درآمدزایی و سرمایه‌گذاری در این زمینه بروند.

در سال 2017 چین توانست با کسب درآمد 34 میلیون دلار از بازی رتبه اول را در جهان کسب کند.

علی‌رغم تمام پیشرفت‌های جهانی در زمینه‌ی ویدیوگیم و تبدیل شدن گیمر به شغلی جذاب و هیجان‌انگیز، در حال حاضر گیمر‌های ایرانی با مشکلات زیادی روبرو هستند.

یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌ها برای گیمر‌های ایرانی این است که این حرفه جذاب به‌عنوان شغل در جامعه پذیرفته‌نشده و گیمر‌ها حمایتی از طرف دولت و خانواده دریافت نمی‌کنند.

گیم و استریم شغلی پردرآمد در دنیا محسوب می‌شود ولی در حال حاضر در ایران شرایط خوبی ندارد، امیدواریم در آینده نگاه مثبتی به این شغل پردرآمد ایجاد شود.

از دیگر مشکلات گیمر‌ها در سال‌های گذشته مسئله تحریم است که برای خرید امکانات موردنیاز خود با مشکل پرداخت مواجه‌اند و به همین دلیل بازار خرید و فروش گیفت کارت‌ها رونق بیشتری در ایران پیدا کرده است.

 

مزایای استفاده از گیفت کارت دربازی‌ها

در کشور ما خرید از طریق کارت‌بانکی در فروشگاه‌های بین‌المللی ممکن نیست به همین دلیل استفاده از گیفت کارت به شما این امکان را می‌دهد تا به‌راحتی اعتباری را به اکانت خود اضافه کنید و از آن طریق هر چیزی را که احتیاج دارید تهیه کنید.

گیفت کارت به گیمر‌ها این امکان را می‌دهد در فضایی که رقابت تنگاتنگ است با خرید آیتم‌های مورد نیاز خود بر رقیبان پیروز شوند.

کلام آخر

در این مطلب به معرفی گیفت کارت‌ محبوب برای گیمر‌ها پرداختیم؛ ازاین‌پس می‌دانید امکان تهیه چه گیفت کارتی را در ایران دارید و با مراجعه به وب‌سایت اُستیگان می‌توانید گیفت کار موردنظر خود را تهیه کنید.