معرفی بازی‌های محبوب ایکس باکس

بازی‌های محبوب ایکس باکس

معرفی بازی‌های محبوب ایکس باکس

بازی‌های محبوب ایکس باکس دنیای گسترده‌ای را تشکیل می‌دهند و به علت تفاوت سلیقه‌ها نمی‌توان به‌طورقطع لیستی از بازی‌های محبوب ایکس ‌باکس را معرفی کرد.

اما تعدادی ویدیوگیم در این دنیای رنگارنگ وجود دارد که گروه بزرگی از منتقدان و گیمر‌ها بر سر کیفیت بالا و جذابیت آن‌ها توافق دارند و می‌توان آن‌ها را به‌عنوان بازی‌های محبوب ایکس باکس معرفی کرد.

در این مطلب با اُستیگان همراه باشید تا با برخی از بازی‌های محبوب ایکس باکس آشنا شوید؛ این باز‌ی‌ها از دیدگاه‌های متفاوت بین افراد مختلف بررسی شده‌اند.

 

بازی Gears 5

Gears 5

مخاطبان بازی Gears of War بعد از سه‌گانه‌‌ی اول این بازی جذاب، که در ژانر اکشن – ماجراجویی روانه بازار شد، نسخه چهارم این ویدیوگیم مهیج را تجربه کردند.

می‌توان گفت سه‌گانه اول این ویدیوگیم برای شروع تبدیل شدن Gears of War به یکی از بازی‌های محبوب ایکس باکس بسیار قدرتمند عمل کردند.

درنهایت نسخه چهارم بود که Gears را به اوج شهرت رساند و این ویدیوگیم مهیج را تبدیل به یکی از بازی‌های محبوب ایکس باکس کرد.

اما هیچ‌کس انتظار نداشت تا گیرز 5 روند جذابیت این بازی را تا این حد ادامه‌دار  و مخاطب را تا نسخه پنجم خود همراه کند.

گیزر5 شمارا با داستان گیرای خود همراه کرده و احساسات شما را درگیر رویداد‌هایی می‌کند که حول محور کاراکتر‌های خود یعنی جی دی فنیکس، کیت دیاز و مارکوس فینیکس می‌چرخد.

ترکیب داستان‌پردازی جذاب و گیم پلی روان باعث شده تا این ویدیوگیم یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ایکس باکس محسوب شود.

این ویدیوگیم که در سبک تیراندازی سوم شخص است نقد‌های مثبتی را به نام خود ثبت کرده و ازجمله سایت‌هایی که امتیاز بالایی را برای این ویدیوگیم در نظر گرفته metacritic.com است.

 

بازی Sea of Thieves

Sea of Thieves

دنیای بازی‌های آنلاین جذابیتی منحصربه‌فرد را برای کاربران ایجاد می‌کند که باعث شده روزبه‌روز علاقه‌مندان به این سبک بازی روبه افزایش باشد و این نوع از ویدیوگیم‌ها در لیست بازی‌های محبوب ایکس باکس قرار گیرند.

یکی از این بازی‌های جذاب Sea of Thieves است که تجربه تبدیل‌شدن به یک دزد دریایی را برای شما می‌سازد.

این بازی محبوب کنسول ایکس باکس، می‌تواند ساعت‌ها شمارا درگیر ماجراجویی کند و درجهان این بازی هر کاری که دوست دارید را انجام دهید.

سبک بازی جهان باز و تجربه آنلاین بازی کردن، Sea of Thieves را تبدیل به یکی از بازی‌های محبوب ایکس باکس کرده است.

 

بازی Minecraft

Minecraft

بازی ماینکرفت به خاطر شهرتی که در میان گیمر‌ها دارد شاید احتیاجی به معرفی نداشته باشد.

اما بگذارید این اثر خلاقانه را که توسط موجانگ استودیو در سال 2009 به بازار عرضه شد کمی به کاربران تازه‌وارد دنیای گیم معرفی کنیم.

در ماینکرافت، شما دنیایی بی‌نهایت را کاوش می‌کنید؛ منابع را استخراج و به کمک ابزار‌هایی که به دست‌ می‌آورید سازه‌هایی برای ادامه بقای خود می‌سازید.

شما در این بازی با موجوداتی مواجه می‌شوید که به آن‌ها ماب (Mob) گفته می‌شود.

ماب‌ها گونه‌های مختلفی دارند، یکی از ترسناک‌ترین آن‌ها جادوگر، کریپر، زامبی و اسکلتون است که تا جایی که امکان دارد ازاین‌گونه دوری‌کنید.

ماب‌های در حال تغییر

این‌گونه واکنش‌دهنده هستند و با توجه به نوع رفتار شما کنشی را انجام می‌دهند؛ برای مثال شما اگر به ماب آیرون گالم حمله کنید او هم به شما حمله خواهد کرد.

ماب‌های خوب

این‌گونه علاوه بر اینکه به شما آسیب نمی‌رسانند مفید هم هستند و می‌توانند از شما محافظت کرده یا اجناسی به شما بفروشند. مانند ماب روستایی، گاو، گوسفند و…

در بازی چند نوع هیولا وجود دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به اژدها اشاره کرد که هدف اصلی بازی کشتن او است.

همه‌ی موجوداتی که توسط فضای بازی ساخته می‌شوند شرایط خاصی را احتیاج دارند تا شکل بگیرند و برعکس اگر ناپدید شوند شرایطی باید حذف شود تا آن موجود نابود شود.

ماینکرافت جهانی بی‌انتهاست که تجربه تلاش برای بقا در دنیایی فانتزی را برای کاربران این گیم به وجود می‌آورد.

از ویژگی‌های جالب این ویدیوگیم که آن را به یکی از بازی‌های محبوب ایکس باکس تبدیل کرده، امکان بازی به‌صورت آنلاین و آفلاین است.

 

بازی THE Witcher 3: Wild Hunt

THE Witcher 3: Wild Hunt

سی دی پراجکت رد در سومین نسخه از بازی ویچر سنگ تمام گذاشته و ویدیوگیمی را روانه بازار کرد که مخاطبان این بازی را شگفت‌زده کرد.

ویچر یک بازی آفلاین تک نفره که در دنیایی قرون وسطایی می‌گذرد و روایتگر داستان مردی‌ به نام گرالت که از قدرت‌هایی ماورایی برخورداراست.

این ویدیوگیم در سبک اکشن-نقش آفرینی، با دوربین سوم شخص روایتگر زندگی مردی است که در شرق اروپا برای دریافت پول هیولا شکار می‌کند.

او در میان مردم به گرگ سفید شهرت دارد و هدف او نابودی دشمنانی اهریمنی است که در حال تسخیر دنیا هستند.

ویچر 3 بیش از 40 میلیون نسخه فروخت که باعث شد در لیست بازی‌های پرفروش ایکس باکس قرار‌گیرد.

تمامی عناصر تشکیل‌دهنده ویچر 3 ویدیوگیمی را تشکیل داده‌اند که آن را تبدیل به یکی از بازی‌های محبوب ایکس باکس کرده است.

The Medium

تابه‌حال برای شما پیش‌آمده هنگام تجربه یک بازی ترسناک دسته کنسول را پرتاب کنید به‌طرف دیگر یا بازی را استاپ کنید؟!

اما چیزی در وجود شما در حال ترغیب به برداشتن دسته کنسول کند و بخواهد بازی را ادامه دهید، اما با تمام وجود نخواهید… ولی کار از کار گذشته ، باید بازی را تمام کنید…

ژانر بازی‌های ماجراجویی-وحشت مخاطبان خاص خود را دارند و تجربه‌ای پراسترس و هیجان‌انگیز را برای کاربران به همراه می‌آورد.

داستان بازی مدیوم درباره فردی به نام ماریان است که با دنیای ارواح ارتباط دارد. درواقع خود واژه مدیوم برای افرادی استفاده می‌شود که واسط بین دو دنیا هستند.

ماریان در کنار پدرخوانده خود بزرگ‌شده و در کنار او (جک) یاد گرفته تا از قدرت ماورایی خود استفاده کند و با دنیای ارواح در ارتباط باشد.

بازی از جایی آغاز می‌شود که جک مرده و ماریان تنها مانده است.

ماریان تماسی را از فرد ناشناسی دریافت کرده و مرد ادعا می‌کند او را می‌شناسد، پس از ملاقات با مرد ماریان وارد داستانی می‌شود که حقایقی را برای او آشکار می‌کند.

این ویدیوگیم روایتگر چند داستان است که درنهایت تمام آن‌ها در نقطه‌ای به هم ملحق می‌شوند.

مدیوم به خاطر داشتن داستانی جذاب و پرکشش همراه با موسیقی دلهره‌آور و گیم‌پلی روان به یکی از بازی‌های محبوب ایکس باکس تبدیل‌شده است.

 

بازی Forza Motorsport8

Forza Motorsport8

Forza بازی انحصاری کنسول ایکس باکس که توسط ترن 10 استودیوز توسعه‌یافته و توسط ماکروسافت منتشرشده است.

در این بازی نهایت سرعت را تجربه خواهید کرد.

در Forza شما تجربه راندن بیش از 200 اتومبیل سوپر اسپرت را در چندین میدان مسابقه خواهید داشت.

براساس نظر وب‌سایت Metacritic ویدیوگیم فورزا موتوراسپرت با دریافت امتیاز 92 از 100 امتیاز بالایی را دریافت کرده است.

پیشنهاد می‌شود برای تجربه‌ای نزدیک به واقعیت این ویدیوگیم پرهیجان را بافرمان مخصوص ویدیوگیم‌های مسابقه‌ای بازی کنید.

گرافیک بالای Forza Motorsport8 گیم پلی روان و پرداختن به جزئیاتی چشمگیر علاقه‌مندان به جنون سرعت را جذب خودکرده و این ویدیوگیم را تبدیل به یکی از بازی‌های محبوب ایکس باکس کرده است.

کلام آخر

در این مقاله به معرفی چند سبک مختلف از بازی‌های محبوب ایکس باکس پرداختیم تا با این جهان متنوع بیشتر آشنا شوید.

تولیدکنندگان ویدیوگیم ایکس باکس هرروز مخاطبان خود را شگفت‌زده می‌کنند و از مهم‌ترین دغدغه‌های کاربران ایرانی دسترسی سریع به ویدیوگیم‌های روز دنیاست.

یکی از روش‌های محبوب در ایران برای تهیه قانونی بازی‌های ایکس باکس خرید و دانلود آنلاین است؛ برای پرداخت هزینه با توجه به محدودیت‌های موجود در کشور می‌توانید با خرید گیفت کارت ایکس باکس از وب‌سایت اُستیگان اقدام به خرید ویدیوگیم مورد علاقه خود کنید.

  • نظر خود را درمورد بازی‌های محبوب ایکس باکس با ما در میا بگذارید؛ از نظر شما کدام بازی محبوب‌تر است؟