گیفت کارت آمازون چیست و فعال‌سازی گیفت کارت آمازون چگونه است؟

فعال‌سازی گیفت کارت آمازون

گیفت کارت آمازون چیست و فعال‌سازی گیفت کارت آمازون چگونه است؟

گیفت کارت آمازون چیست، سوالی که این روزها در میان کاربران ایرانی بسیار شنیده می‌شود.

درواقع قبل از پاسخ به این سوال باید بدانیم که آمازون یک شرکت خرده فروش است که برای خود شهرتی جهانی کسب کرده اما در میان کاربران ایرانی خرید از این وب‌سایت شبیه به آرزو و افسانه شده است.

به دلیل عدم دسترسی به سیستم پرداخت جهانی در ایران ، امکان پرداخت هزینه به‌صورت آنلاین وجود ندارد؛ اما این را به خاطر داشته باشید تنها مرگ است که چاره ندارد!

کاربران ایرانی سال‌هاست ثابت کرده‌اند با خلاقیت بالای خود می‌توانند هر محدودیتی را دور بزنند.

خوشبختانه یکی از روش‌های موجود برای دستیابی به محصولات فروشگاه آنلاین Amazon و خرید از آن، استفاده از گیفت کارت است.

در این مطلب همراه ما شوید تا بدانید گیفت کارت Amazon چیست و روش فعال‌سازی گیفت کارت آمازون چگونه است.

 خرید گیفت کارت آمازون Amazon

فعال‌سازی گیفت کارت آمازون

این گیفت کارت فقط برای خرید محصولات فیزیکی استفاده نمی‌شود؛ شما می‌توانید با در اختیار داشتن کد 16 رقمی آن اقدام به خرید محتوا و فایل‌های دیجیتال کنید.

در ابتدا برای دریافت کد گیفت کارت از یکی از وب‌سایت‌های معتبر داخل ایران اقدام به تهیه و فعال‌سازی گیفت کارت آمازون کرده و از طریق ایمیل کد فعال‌سازی را به دست آورید.

شما می‌توانید از وب‌سایت اُستیگان این گیفت کارت را تهیه و اقدام به شارژ اکانت آمازون خود کنید.

اگر گیفت کارت خود را تهیه کرده‌اید و آماده خرید از فروشگاه اینترنتی آمازون هستید مراحل زیر را دنبال کنید:

1-در وب‌سایت آمازون حساب خود را بازکنید.

 

 

2- به بخش Payments & Cards بروید.

3- سپس Redeem a Gift Card را انتخاب کنید.

 

ردیم گیفت کارت آمازون

 

4- در آخر کد گیفت کارت را وارد و بر روی Redeem بزنید.

 

در هنگام خرید و فعال‌سازی گیفت کارت آمازون به این نکته توجه داشته باشید که بهتر است با IP غیر از ایران به اینترنت متصل شوید تا به خاطر محدودیت‌های جهانی دچار مشکل نشوید.

شاید برای شما سوال شود برای اینکه درگیر محدودیت نشویم از آی‌پی کدام کشور برای فعال‌سازی و خرید از آمازون استفاده کنیم؟

بهترین IP آمریکا است، به دلیل اینکه هیچ محدودیتی از طرف شبکه جهانی اینترنت و شرکت Amazon برای کاربران آمریکایی وجود ندارد و آن‌ها می‌توانند نامحدود از خدمات خرید آنلاین استفاده و به‌راحتی اقدام به فعال‌سازی گیفت کارت خود کنند.

در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بدانید گیفت کارت Amazon چیست و قبل از فعال‌سازی گیفت کارت آمازون به چه نکاتی باید توجه داشت.

انواع گیفت کارت آمازون

این گیفت کارت مانند هر گیفت کارتی در انواع و قیمت‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شود؛ شما می‌توانید با توجه به کشوری که درخواست ارسال بسته به آن مکان‌دارید، گیفت کارت موردنظر خود را انتخاب و اقدام به فعال‌سازی گیفت کارت آمازون کنید.

برای مثال اگر قصد دارید محصول خود را در کشور آلمان بگیرید، می‌توانید گیفت کارت آلمان با واحد پول یورو را تهیه و اقدام به فعال‌سازی گیفت کارت آمازون خود کنید.

برای خرید از آمازون باید به این نکته توجه داشته باشید که با توجه به محدودیت‌های داخل ایران امکان دریافت محصول به‌طور مستقیم را ندارید؛ بنابراین باید کشوری واسطه را انتخاب و از آنجا کالای خود را دریافت کنید.

بهترین راه برای خرید از Amazon استفاده از گیفت کارت دلاری است.

این نوع از گیفت کارت در مدل‌های مختلفی در دسترس مشتریان آمازون قرارگرفته است که شما با توجه به نیاز خود می‌توانید گیفت کارت 10دلاری آمازون، گیفت کارت 25 دلاری آمازون و گیفت کارت 50 دلاری آمازون را تهیه و اقدام به فعال‌سازی گیفت کارت آمازون کنید.

با توجه به نزدیکی کشور ترکیه به ایران از لحاظ جغرافیایی این امکان برای مشتریان آمازون فراهم‌شده تا سریع‌تر از دیگر کشور‌های واسطه به کالای موردنظر خود دسترسی داشته باشند؛ به همین علت گیفت کارت ترکیه موردتوجه کاربران قرارگرفته است.

شما با دریافت گیفت کارت کشور ترکیه که بر پایه واحد پولی لیر است، می‌توانید اقدام به فعال‌سازی گیفت کارت آمازون کرده و از تجربه خرید در سطح جهانی لذت ببرید.

خرید از آمازون با گیفت کارت آمازون در ایران

تحریم‌ها کاربران ایرانی را در بسیاری از زمینه‌ها دچار محدودیت‌هایی کرده که برای حل این مشکلات همواره دست به اقداماتی می‌زنند تا بتوانند از خدمات جهانی استفاده کنند.

یکی از این خدمات خرید از فروشگاه اینترنتی آمازون است؛ فروشگاهی آنلاین با محصولاتی بسیار متنوع و جذاب که فعال‌سازی گیفت کارت آمازون برای کاربران این وب‌سایت بسیار ساده و آسان طراحی‌شده است.

اما متاسفانه به خاطر محدودیت پرداخت در ایران به‌راحتی نمی‌توان به Amazon دسترسی داشت؛ بنابراین باید از شرکت‌های واسطه برای دریافت کالای خود و ارسال به داخل کشور استفاده کنید.

یکی از بهترین روش‌ها استفاده از گیفت کارت برای خرید کالای موردنظر شما است؛ در این روش باخرید محصول و ثبت درخواست برای ارسال به کشور واسطه می‌توانید در زمان کمتری کالای خود را دریافت کنید.

به این نکته توجه داشته باشید که اکثر کاربران نمی‌دانند Amazon Gift Card چیست و چگونه باید اقدام به فعال‌سازی گیفت کارت آمازون کنند، به همین خاطر ممکن است با خرید از سایت‌های نامعتبر پول و وقت خود را به باد دهند.

نکته دیگری که باید به آن توجه داشت انتخاب شرکت واسطه برای ارسال کالا به کشوراست؛ اگر قصد دارید کالای خود را در ایران دریافت کنید از قابل‌اعتماد بودن ارسال‌کننده به داخل کشور اطمینان کافی را با تحقیق به دست آورید.

ما به شما پیشنهاد می‌کنیم با خرید مطمئن و امن از وب‌سایت‌های معتبر اقدام به خرید و فعال‌سازی گیفت کارت آمازون کنید تا کالای موردنظر خود را با خیال آسوده خرید و دریافت کنید.

تا این بخش از مطلب تلاش کردیم تا به سوال گیفت کارت آمازون چیست پاسخ دهیم، در ادامه به چند نکته مهم می‌پردازیم که قبل از فعال‌سازی گیفت کارت آمازون باید به آن‌ها توجه داشت.

 

کالا‌های قابل‌خرید با گیفت کارت آمازون

بیایید قبل از پاسخ به این سوال به سال 1995 بازگردیم، زمانی که آمازون یک فروشگاه آفلاین کتاب بود!

آمازون در قدم اول تبدیل به یک فروشگاه دسته دوم فروشی شد و سپس با ورود به دنیای محصولات دیجیتال جای خود را در میان مشتریان فعال باز کرد تا سهم بزرگی از بازار را در اختیار خود بگیرد.

برای اینکه بدانید دقیقا چه کالایی را می‌توان از طریق گیفت کارت Amazon تهیه کرد به خود کلمه “آمازون” توجه کنید.

آمازون نام جنگلی انبوه در آمریکای جنوبی است، جایی که گونه‌ها و موجودات رنگارنگی در آن زیست می‌کنند.

آمازون مکانی است عجیب‌وغریب که هر چیزی را در آن مکان می‌توان یافت، و حتی تا به امروز دانشمندان نتوانسته‌اند تمام آمازون را کندوکاو کنند و تمام گونه‌های جانوری و گیاهی Amazon را کشف کنند.

در واقع فروشگاه اینترنتی آمازون شبیه به همان جنگل معروف است؛

جایی که هر چیزی که شما تصور کنید وجود دارد، شاید تصور کنید آمازون جایی شلوغ و پرهیاهو است و نظمی ندارد اما جف بزوس بنیان‌گذار و مدیرعامل آمازون دنیایی بی‌انتها را بر اساس نظمی مثال‌زدنی ساخته‌ و آمازون را به شهرتی جهانی رسانده است.

شما هر چیزی را که تصور کنید می‌توانید از آمازون بخرید از شیر مرغ تا جان آدمیزاد!

به این نکته توجه کنید در بیشتر موارد خرید از آمازون بسیار مقرون‌به‌صرفه است؛ Amazon تلاش دارد برای فروش بیشتر بهترین و پایین‌ترین قیمت را برای فروش کالا‌های خود به مشتریان ارائه دهد.

در ادامه با ما همراه باشید تا به‌طور کامل با نکات تکمیلی قبل از خرید و فعال‌سازی گیفت کارت آمازون آشنا شوید.

 

 قیمت گیفت کارت آمازون

قیمت گیفت کارت آمریکا از 2دلار شروع می‌شود و تا 100 دلار افزایش می‌یابد؛ سوال اینجاست اگر کالایی 200 دلاری نیاز داشته باشیم چه کنیم؟

پاسخ بسیار ساده است، می‌توان با خرید دو گیفت کارت 100 دلاری آمازون با توجه به مراحلی که در بالاتر به آن‌ها اشاره کردیم اکانت آمازون خود را دو بار شارژ کنیم.

برای فعال‌سازی گیفت کارت آمازون مراحل ساده‌ای را باید انجام دهید که به آن‌ها اشاره کردیم.

گیفت کارت Amazon در انواع ریجن‌های مختلف به بازار عرضه می‌شوند و از پرکاربردترین آن‌ها می‌توان به گیفت کارت آمازون آمریکا اشاره کرد اما انواع دیگری هم در حال حاضر استفاده می‌شوند که می‌توان به گیفت کارت آمازون ترکیه، گیفت کارت آمازون کانادا، گیفت کارت آمازون انگلیس، گیفت کارت آمازون هند، گیفت کارت آمازون استرالیا و… اشاره کرد.

می‌توانید با توجه به کشوری که می‌خواهید کالای شما به آنجا ارسال شود ریجن گیفت کارت را انتخاب و اقدام به خرید و فعال‌سازی گیفت کارت آمازون خود کنید.

 

گیفت کارت آمازون

نکات مهم هنگام خرید گیفت کارت آمازون

مهم‌ترین نکته پس از تهیه گیفت کارت ، توجه به تاریخ انقضای کارت است.

این کارت‌ها تاریخ‌دار هستند و معمولا یک سال پس از خرید منقضی و غیرقابل استفاده می‌شوند.

نکته دیگر که بسیار مطرح می‌شود مقدار مبلغی است که پس از فعال‌سازی گیفت کارت آمازون در اکانت کاربران شارژ می‌شود.

برای مثال شما اگر گیفت کارت 10 یورویی را تهیه کنید پس از فعال‌سازی گیفت کارت دقیقا همان مبلغ در اکانت شما شارژ می‌شود.

نکته قابل‌توجه دیگر این است که اگر کد گیفت کارت Amazon نامعتبر باشد، اکانت شما محدود یا حتی در بعضی موارد بسته می‌شود، پس گیفت کارت خود را از شرکت‌های معتبری خریداری کنید.

 

کلام آخر

دنیای امروز به لطف شبکه جهانی اینترنت تنوع زیادی را برای خرید هر کالایی در اختیار کاربران قراردادهاست.

در این مطلب به معرفی یکی از پلتفرم‌های محبوب جهانی یعنی Amazon پرداختیم، شما ازاین‌پس می‌دانید که گیفت کارت آن چه کاربردی دارد و برای خرید و فعال‌سازی گیفت کارت آمازون چه نکاتی را باید مدنظر قرار دهید.

شما ‌می‌توانید با تهیه گیفت کارت Amazon از وب‌سایت اُستیگان در سریع‌ترین و امن‌ترین زمان ممکن تجربه خریدی در سطح جهانی را برای خود رقم بزنید.

ما هواره در تلاشیم تا با ارائه‌ی گیفت کارت‌های مختلف با قیمت ارزان‌تر از بازار، خرید را برای شما آسان کنیم؛ برای خرید گیفت کارت مدنظر خود کافی است به صفحه‌ی فروش آن مراجعه کنید.

آیا تا به حال تجربه‌ی خرید از آمازون را داشته‌اید؟ چه محصولاتی را خرید کردید؟  لطفا به ما هم پیشنهاد دهید.