بهترین فیلم‌های نتفلیکس

بهترین فیلم‌های نتفلیکس

بهترین فیلم‌های نتفلیکس

بهترین فیلم‌های نتفلیکس کدام هستند؟ Netflix را می‌توان محبوب‌ترین پلتفرم استریمینگ فیلم و سریال در جهان دانست. چیزی که شاید بسیاری از افراد ندانند، این است که این کمپانی، فیلم‌های زیادی نیز به‌صورت اختصاصی ساخته است که نظرات منتقدان زیادی را به خود جلب کرده‌اند.

ترکیب متنوع فیلم‌های تولیدشده توسط نتفلیکس، باعث شده برای هر فردی با هر سلیقه‌ای، فیلمی در این پلتفرم وجود داشته باشد؛ شاید به‌همین دلیل است انتخاب لیستی از بهترین فیلم‌های نتفلیکس، یکی از سخت‌ترین کارهایی است که ‌بتوان انجام داد.

ما در این مقاله 10 فیلم برتر نتفلیکس را بر اساس امتیاز و نظرات کاربران این پلتفرم برای شما لیست کرده‌ایم؛ پس اگر قصد دارید که آخر هفته خود را به تماشای پرطرفدارترین و بهترین فیلم‌های نتفلیکس بگذرانید، این لیست را به‌هیچ‌وجه از دست ندهید.

نتفلیکس به‌عنوان پرطرفدارترین پلتفرم مشاهده آنلاین فیلم و سریال، آرشیوی کامل و بی‌نظیر از هزاران فیلم و سریال و مستند است. این پلتفرم میلیون‌ها کاربر از سراسر جهان دارد که زمان زیادی را در آن می‌گذرانند.

با پیشرفت روزافزون این پلتفرم، نتفلیکس با افزایش هزینه‌ها از سوی استودیوها مواجه شد؛ استودیوهایی که خواستار پول بیشتری در قبال ارائه مجوز برای پخش در این پلتفرم بودند. درنتیجه این سرویس، به دنبال قطع وابستگی خود به استودیوهای خارجی، برنامه‌ خود را برای شروع فیلم و سریال اختصاصی اعلام کرد.

طولی نکشید که نتفلیکس در سال 2013، سریال مشهور House of Cards را به‌ عنوان اولین سریال خود در این سرویس پخش کرد. در سال 2015 نیز، اولین فیلم نتفلیکس، Beasts of No Nation، پخش شد که شروع یک تغییر اساسی در استراتژی محتوا در نتفلیکس بود. حال ما بر اساس امتیاز کاربران، لیستی از بهترین فیلم‌های نتفلیکس را گردآوری کرده‌ایم تا به شما معرفی کنیم.

 

معرفی بهترین فیلم‌های نتفلیکس

All Quiet on the Western Front

All Quiet on the Western Front در زمره بهترین فیلم‌های جنگی و بهترین فیلم‌های نتفلیکس قرار می‌گیرد که وحشت و پوچ بودن جنگ را به شیوه‌ای غم‌انگیز نشان می‌دهد و تا لحظه پایان فیلم، بینندگان را با ترس غیرقابل‌تصوری مواجه می‌کند.

این فیلم نسخه‌ای اقتباس‌شده از نسخه اصلی آن است که در سال 1930 برنده جایزه اسکار بهترین فیلم شد.

این نسخه به کارگردانی ادوارد برگر، تصویری واقع‌گرایانه از جنگ جهانی اول ارائه می‌دهد که کمتر فیلمی به آن پرداخته است. فلیکس کامرر نقش یک سرباز آلمانی میهن‌پرست را بازی می‌کند که از وحشی‌گری‌های جنگ ناامید شده است. این فیلم نامزد 9 جایزه اسکار ازجمله بهترین فیلم شد و برنده جایزه‌های بزرگی ازجمله بهترین فیلم بلند بین‌المللی (آلمان)، بهترین فیلم‌برداری و بهترین موسیقی متن شد.

 

All Quiet on the Western Front

 

Roma

نویسنده و کارگردان این فیلم، آلفونسو کوارون، از تجربیات دوران کودکی خود برای ساخت فیلم Roma استفاده کرده است. در این فیلم از بهترین فیلم‌های نتفلیکس، Cleo یک خدمتکار جوان است که برای خانواده‌ای در محله طبقه متوسط روما در مکزیکوسیتی کار می‌کند.

کوارون با ارائه یک نامه عاشقانه هنرمندانه به زنانی که او را بزرگ کرده‌اند، دوران کودکی خود ترسیم می‌کند تا تصویری واضح و احساسی از نزاع‌های خانگی و سلسله‌مراتب اجتماعی، در میان آشفتگی‌های سیاسی دهه 1970 خلق کند.

در ابتدا Roma به نظر می‌رسد یک سری اتفاقات تصادفی در زندگی یک خانواده را به نمایش می‌گذارد، اما به‌تدریج به داستانی کاملاً زیبا در مورد وظیفه، تعهد و معنای واقعی خانواده تبدیل می‌شود. این فیلم برنده جوایزی چون بهترین فیلم خارجی زبان و بهترین کارگردانی برای کوارون شد.

 

فیلم Roma

 

Private Life

راشل و ریچارد زن و شوهری هستند که در تنگنای شرایط سخت ناباروری قرار دارند و سعی می‌کنند ازدواج خود را حفظ کنند، در حالی که هرروز با رویارویی با مسائلی چون رحم اجاره ای، IVF و فرزندخواندگی، بیشتر در عمق دنیای منزوی خود فرو می‌روند. پس از تحولات عاطفی و اقتصادی لقاح آزمایشگاهی، آن‌ها از ادامه مسیر ناامید می‌شوند، اما زمانی که سادی، که اخیراً کالج را رها کرده است، وارد زندگی آن‌ها می‌شود، دوباره همه‌چیز شروع می‌شود.

این فیلم که به‌عنوان بهترین فیلم‌های نتفلیکس توسط کاربران انتخاب شده‌است، نامزد بهترین کارگردانی، بهترین فیلم‌نامه و بهترین نقش مکمل زن در جوایز ایندیپندنت اسپیریت شد.

 

فیلم Private Life

The Irishman

مورد بعدی از لیست بهترین فیلم‌های نتفلیکس فیلم The Irishman است. این فیلم، داستانی حماسی از جنایات سازمان‌یافته در آمریکای پس از جنگ است که از نگاه فرانک شیرن، سرباز قدیمی جنگ جهانی دوم روایت می‌شود؛ یک آدم کش و قاتل که در کنار برخی از بدنام‌ترین شخصیت‌های قرن بیستم کار می‌کرد.

این فیلم که ازنظر زمانی، چندین دهه را در برمی‌گیرد، یکی از بزرگ‌ترین معماهای حل‌نشده تاریخ آمریکا، ناپدید شدن رئیس اتحادیه افسانه‌ای، جیمی هوفا، را روایت می‌کند و سفری به‌یادماندنی، در دالان‌های پنهان جنایتی سازمان‌یافته را ارائه می‌دهد که شامل عملکرد درونی، رقابت‌ها و ارتباطات آن با جریان اصلی سیاست است.

 

فیلم The Irishman

Marriage Story

Marriage Story شاید واقعی‌ترین داستان ازدواج در دنیای مدرن و بی‌شک یکی از بهترین فیلم‌های نتفلیکس است؛ البته این موضوع تا حد زیادی، به لطف ستاره‌های این فیلم است. اسکارلت جوهانسون و آدام درایور در این فیلم، در جریان یک طلاق قرار می‌گیرند. چارلی و نیکول هر‌کدام، وکلای سرسختی برای طلاق خود استخدام می‌کنند، اما درنهایت نمی‌دانند چه چیزی برای پسرشان هنری بهتر است.

به دنبال پایان این ازدواج، آن‌ها با انبوهی از مشاجره‌ها، مسائل زناشویی، آزار لفظی مرزی، خیانت، و وفاداری دو نفر به آخرین ذره‌ از عشقی که برای یکدیگر باقی گذاشته‌اند، مواجه می‌شوند.

این فیلم که توسط کارگردان محبوب، نوآ بام باخ ساخته شده است، با ساخت این فیلم، شش نامزدی جایزه اسکار ازجمله بهترین فیلم، بهترین فیلم‌نامه اصلی، بهترین اجرای بازیگر نقش اول مرد، و بهترین نقش‌آفرینی بازیگر نقش اول زن را دریافت کرد.

 

فیلم Marriage Story

 

The Two Popes

در فیلم The Two Popes، آنتونی هاپکینز و جاناتان پرایس در نقش پاپ بندیکت و کاردینال خورخه برگولیو (پاپ فرانسیس آینده) برای بحث و گفتگویی که مسیر کلیسای کاتولیک را تغییر خواهد داد، با‌هم ملاقات می‌کنند. در جریان این ملاقات، پس از افشای اسناد افشاگر فساد توسط کلیسا، پاپ بندیکت، برگولیو را به واتیکان احضار کرده است تا او را متقاعد کند که در اعتراض به این اتفاق، از مقام خود استعفا ندهد.

شاید فکر کنید که یک درام پر دیالوگ بین دو پاپ، نمی‌تواند ارزش دیدن داشته باشد، اما با وجود این دو بازیگر، تماشای این فیلم تجربه‌ای است که نباید آن را از دست داد. این فیلم به کارگردانی Fernando Meirelles ساخته‌شده و به‌عنوان یکی از بهترین فیلم‌های نتفلیکس توسط کاربران این پلتفرم انتخاب شده است.

 

فیلم The Two Popes

 

Beasts of No Nation

Beasts of No Nation اولین فیلم ساخته نتفلیکس است و تا به‌امروز به‌عنوان یکی از بهترین فیلم‌های نتفلیکس در صدر جداول باقی‌مانده است. این فیلم در مورد سربازان کودکی است که در جنگ داخلی در آفریقا می‌جنگند. آبراهام عطا در نقش Agu، کودکی که مجبور می‌شود به ارتش شورشیان بپیوندد و مرتکب جنایاتی می‌شود که برایش قابل‌درک نیست بسیار مسحورکننده است.

در این فیلم، شورشیان توسط فرمانده‌ای خشن و بی‌ رحم رهبری می‌شوند که بی‌رحمانه، سربازان و غیرنظامیان را با شور و حرارت زیادی می‌کشد؛ درحالی‌که ادعا می‌کند آن‌ها تنها برای آزادی می‌جنگند. این فیلم شاید مناسب همه نباشد، زیرا نویسنده و کارگردان آن، کری جوجی فوکوناگا نگاهی سرسختانه به موضوعی دارد که عمدتاً توسط رسانه‌های غربی نادیده گرفته می‌شود.

 

فیلم Guillermo del Toro's Pinocchio

 

Guillermo del Toro’s Pinocchio

Guillermo del Toro’s Pinocchio نسبت به آن‌چه دیزنی به همه نشان داده‌است، به داستان اصلی نویسنده ایتالیایی خود، کارلو کولودی، نزدیک‌تر است. این انیمیشن که به زیبایی با استاپ موشن ساخته شده ، برنده اسکار بهترین فیلم انیمیشن سال 2022 شده است. این فیلم فانتزی تاریک، حول محور داستانی می‌چرخد که طرفداران می‌دانند و از کودکی با آن بزرگ شدند.

پسر چوبی پینوکیو با کمک پدرش جپتو و کریکت وجدان در پی داستان‌های خود، متوجه می‌شوند که انسان بودن به چه معناست. سطح خشونت و مضامین بالغانه این فیلم، آن را از رده سنی کودکان خارج می‌کند. هنگامی‌که پسر واقعی ژپتو در چند دقیقه اول فیلم در یک بمب‌گذاری در کلیسا می‌میرد، متوجه خواهید شد که هیچ جادوی دیزنی وجود ندارد که همه‌چیز را بهتر کند.

بااین‌حال، بچه‌های بزرگ‌تر و بزرگسالان، این فیلم را به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های نتفلیکس، بسیار سرگرم‌کننده و کاملاً تکان‌دهنده می‌نامند.

 

فیلم Guillermo del Toro's Pinocchio

Mudbound

فیلم Mudbound به کارگردانی فیلم‌ساز معروف دی ریس، داستانی متفاوت درباره نژادپرستی و PTSD در غرب میانه آمریکا پس از جنگ جهانی دوم روایت می‌کند. این فیلم، به‌عنوان یکی از بهترین فیلم‌های نتفلیکس، در نودمین دوره جوایز اسکار، Mudbound نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل زن، بهترین آهنگ اصلی و بهترین فیلم‌برداری و همچنین بهترین فیلم‌نامه اقتباسی شد.

Mudbound که در بازه زمانی پس از جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد، داستان خانواده مک آلن را دنبال می‌کند که به‌تازگی به مدنیت آرام و صلح‌آمیز ممفیس پیوسته‌اند و برای رویارویی با قوانین سخت و خشن کشاورزی آماده نیستند. علیرغم رویاهای بزرگ هنری، همسرش لورا تلاش می‌کند تا کماکان به سرمایه‌گذاری شکست‌خورده شوهرش امیدوار باشد.

در همین حال، هاپ و فلورانس جکسون، سهامدارانی که نسل‌ها روی زمین‌های کشاورزی خود کارکرده‌اند، شجاعانه تلاش می‌کنند تا باوجود موانع اجتماعی سخت‌گیرانه‌ای که با آن روبرو هستند، رویای کوچک خودشان را بسازند. اما جنگ، برنامه‌های هر دو خانواده را به هم می‌زند؛ زیرا دوستی سریع اما ناآرام عزیزان بازگشته‌از جنگ  آن‌ها را با واقعیت‌های وحشیانه جایی که در آن زندگی می‌کنند رو‌‌‌به‌رو می‌سازد.

 

فیلم Mudbound

Dolemite Is My Name

این فیلم، یکی از فیلم‌هایی است که رنسانس ادی مورفی را آغاز کرد. !Dolemite Is My Name فیلم سرگذشت رودی ری مور، یک هنرمند رپ خوش‌بین است. مورفی در فیلم خود، به یاد کمدی‌های دهه ۸۰ و ۹۰ این شخص، فیلمی افسانه‌ای به مخاطبانش ارائه می‌کند و عمق دراماتیک بسیار خوبی را در این فیلم نشان می‌دهد. او لحن، انگیزه، سخت‌کوشی و رفتار “مور” را به‌خوبی در این فیلم به نمایش می‌گذارد. این فیلم توانسته است نمره 97 را در Rotten Tomatoes به دست آورد و به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های نتفلیکس شناخته شود.

 

فیلم Dolemite Is My Name

 

استفاده از سرویس‌های مختلف نتفلیکس در ایران

نتفلیکس به‌عنوان بزرگ‌ترین پلتفرم پخش فیلم و سریال در دنیا، مخاطبان بسیار زیادی دارد. اگر شما هم قصد دارید از این پلتفرم استفاده کرده و بهترین فیلم‌های نتفلیکس و یا هر فیلم و سریالی که به آن علاقه دارید را تماشا کنید، باید شرایط استفاده از این سرویس را در ایران بدانید.

برای تماشای بهترین فیلم‌های نتفلیکس در این پلتفرم، ابتدا باید اکانتی برای خود بسازید. با توجه به محدودیت‌هایی که برای کاربران ایرانی داخل کشور وجود دارد، برای ساخت حساب کاربری خود، باید از نرم‌افزارهای تغییر IP استفاده کنید. پس از ساخت اکانت در نتفلیکس، باید یکی از اشتراک‌هایی که این پلتفرم برای کاربران خود در نظر گرفته است را خریداری کنید تا بتوانید فیلم و سریال‌های موردعلاقه خود را با بهترین کیفیت صدا و تصویر تماشا کنید.

برای خرید اشتراک نتفلیکس شما به حساب بین‌المللی و کارت‌های اعتباری مانند مستر کارت و یا ویزا کارت نیاز دارید. اما اگر داخل ایران زندگی می‌کنید، متأسفانه به دلیل محدودیت‌های موجود، از این طریق نمی‌توانید برای شارژ اکانت خود اقدام کنید. در واقع، تنها راهی که برای این کار برای شما وجود دارد، استفاده از گیفت کارت نتفلیکس است. اما چگونه؟

شما می‌توانید با مطالعه مقاله نحوه شارژ اکانت نتفلیکس، به‌راحتی این کار را انجام دهید و برای ساعت‌ها تماشای بی‌وقفه فیلم و سریال آماده شوید.

 

کاربرد گیفت کارت نتفلیکس

مشاهده بهترین فیلم‌های نتفلیکس، در ایران، یک رویا نیست!

همان‌طور که در بالا اشاره کردیم، بهترین راه و به عبارتی تنها راهی که می‌توانید حساب کاربری نتفلیکس خود را شارژ کنید، استفاده از گیفت کارت نتفلیکس است.

شما با استفاده از گیفت کارت نتفلیکس می‌توانید اعتبار آن را به اکانت خود منتقل کرده و اشتراک نتفلیکس را برای خود خریداری کنید. همچنین گیفت کارت نتفلیکس یک هدیه عالی برای دوستان و خانواده شما است؛ به‌خصوص اگر آن‌ها هم عاشق دیدن فیلم و سریال باشند

پس هرچه سریع‌تر گیفت کارت خود را از سایت استیگان با کمترین قیمت خریداری کرده و همراه با خانواده و عزیزان خود، فیلم‌های موردعلاقه‌تان را تماشا کنید. اگر هم نمی‌دانید از کدام فیلم شروع کنید، از لیست بهترین فیلم‌های نتفلیکس که در این مقاله برای شما تهیه کردیم شروع کنید.

 

نتیجه‌گیری درمورد بهترین فیلم‌های نتفلیکس

نتفلیکس تنها یک پلتفرم فیلم و سریال نیست، بلکه تولیدکننده اصلی بسیاری از فیلم و سریال‌های معروف و موفق دنیا است. ما در این مقاله 10 فیلم از بهترین فیلم‌های نتفلیکس را بر اساس نظرات کاربران برای شما گردآوری کرده‌ایم. همچنین در ادامه، افرادی که قصد دارند در این پلتفرم اکانتی ساخته و آن را شارژ کنند را نیز راهنمایی کردیم. حال کافی است اکانت خود را ساخته و با گیفت کارت نتفلیکس، اشتراک مدنظر خود را خریداری کنید و بهترین فیلم‌های نتفلیکس را تماشا کنید.