20 تا از محبوب‌ترین بازی‌های استیم

بازی‌های استیم

20 تا از محبوب‌ترین بازی‌های استیم

بهترین بازی‌های استیم

بازی‌های استیم را می‌توان از محبوب‌ترین ویدیوگیم‌های دنیای سرگرمی نامید.

معمولا کسانی که علاقه به ویدیوگیم دارند به دودسته کلی تقسیم می‌شوند، اولین گروه کسانی هستند که بازی با کنسول را ترجیح می‌دهند و دومین دسته علاقه‌مندان به بازی با PC هستند.

اگر شما عضو دسته دوم هستید قطعا این مطلب برای شما است؛ در این مطلب به معرفی بهترین بازی‌های پلتفرم استیم می‌پردازیم، پلتفرمی که ارائه‌دهنده خدماتی بی‌نظیر به تمام علاقه‌مندان ویدیوگیم است.

در ادامه با بهترین و محبوب‌ترین بازی‌های استیم آشنا می‌شوید.

 

14 بازی برتر استیم

 Counter-Strike 2

شاید خاطره‌انگیزترین بازی اول‌شخص که در گیم‌نت‌ها بازی می‌شد، کانتر استریک باشد.

این بازی مهیج داستان خاصی ندارد و در دسته Shooter game قرارگرفته و می‌شود آن را آنلاین و به‌صورت LAN هم‌زمان با چند کامپیوتر بازی کرد.

در این ویدیوگیم شما در دو گروه پلیس و تروریست با یکدیگر می‌جنگید تا به هدف خود برسید.

تروریست قصد دارد در مکانی مشخص بمب‌گذاری کرده و گروه پلیس ضد تروریست قصد دارد از این اتفاق جلوگیری کرده یا در صورت بمب‌گذاری آن را خنثی و پیروز شوند.

این بازی مهیج باقابلیت انتخاب لوکیشن‌های مختلف و تنوع در انتخاب اسلحه جذابیتی دوچندان را برای علاقه‌مندان به بازی‌های شوتری می‌سازد.

دانلود این بازی از استیم رایگان است، که یکی از دلایل محبوبیت آن در این پلتفرم به‌حساب می‌آید.

 

بازی Counter-Strike 2

Team Fortress 2

سبک این بازی را می‌توان خیلی نزدیک به Counter-Streak دانست با این تفاوت که طراحی شخصیت‌ها شبیه به انیمه بوده و هرکدام از ویژگی و قدرت خاصی برخوردار هستند.

سلاح‌ها و لوکیشن‌هایی که در آن‌ها می‌جنگید از واقعیت فاصله گرفته و با ساخت فضایی فانتزی تجربه‌ای مهیج و خشن را برای کاربران می‌سازد.

بهترین نکته درباره این Shooter game رایگان بودن بازی در پلتفرم Steam بوده و به همین دلیل باعث محبوبیت آن در میان کاربران ایرانی گردیده است.

این بازی به دلیل تنوع در انتخاب اکسسوری و آپدیت‌های جدید خود به یکی از بهترین بازی‌های استیم تبدیل‌شده است.

 

بازیTeam Fortress 2

Dota 2

سبک بازی‌های Battle arena از محبوبیت بالایی در میان کاربران جهانی برخوردار هستند؛ این نوع از ویدیوگیم‌ها به خاطر ماهیت آنلاین خود امکان بازی کردن با دیگر گیمر‌های دنیا را در اختیار کاربران قرار داده و باعث شده هیجانی بالا برای کاربران ساخته شود.

این بازی به‌صورت گروهی انجام می‌شود و هر کس به‌عنوان شخصیتی تخیلی قدرت‌های ماورا الطبیعه داشته و باید به کمک آن‌ها دشمنان را به عقب براند و سرزمین آن‌ها را به کمک هم‌گروهی‌های خود نابود و پیروز بازی شود.

این ویدیوگیم به حدی از محبوبیت در سراسر جهان رسیده که مسابقات جهانی برای آن برگزار و جوایز نقدی بالایی برای آن در نظر گرفته می‌شود.

Dota2 توسط شرکت Valve منتشرشده و در پلتفرم‌های ویندوز، لینوکس و OS x قابلیت نصب و بازی شدن را دارد.

دوتا دو را می‌توان جزو مشهورترین بازی‌های استیم در میان کاربران داخلی و خارجی نامید.

 

بازی Dota 2

Baldur’s Gate 3

نیرویی اهریمنی دنیا را نابود می‌کند قبل از اینکه شیطان به شما قالب شود آن را شکست دهید.

یک بازی Role-Playing که توسط Larian Studios منتشر و نسخه سوم آن در سال 2023 روانه بازار شد.

اگر علاقه‌مند به بازی‌های تخیلی و نقش‌آفرین هستید به‌هیچ‌وجه Baldur’s Gate 3  را از دست ندهید.

در این بازی مایند فلیرها روشی را یافته تا کشتی‌هایی را ساخته و به کمک آن‌ها بین بُعد‌ها و دنیا‌های مختلف سفر کنند. هم‌زمان انگلی ذهن تمام موجودات را مسموم می‌کند و آن‌ها را تحت کنترل خود می‌گیرد.

این بازی علاوه بر PC برای کنسول پلی‌استیشن و ایکس باکس هم ارائه‌شده و در استیم هزینه خرید آن 59.99 دلار بوده که به نسبت دیگر بازی‌ها هزینه بالایی را برای دریافت آن باید پرداخت کنید.

باوجود محدودیت‌های بین‌المللی پرداخت مستقیم برای کاربران ایرانی وجود نداشته و برای تهیه Baldur’s Gate 3 باید از روش‌های پرداخت غیرمستقیم استفاده کنید.

یکی از بهترین روش‌ها استفاده از گیفت کارت استیم است؛ شما می‌توانید هم‌اکنون با ورود به وب‌سایت اُستیگان اقدام به خرید گیفت کارت موردنظر خودکرده و با دریافت آنی کد موردنظر بازی‌های استیم را تهیه کنید.

 

بازی Baldur’s Gate 3

Apex Legends

تجربه آنلاین بازی‌های شوتری هیچ‌گاه قدیمی نمی‌شوند؛ Apex Legends یکی از بهترین بازی‌های استیم برای کسانی است که علاقه زیادی به بازی‌هایی به سبک پابجی رادارند فضایی منحصربه‌فرد را برای شما می‌سازد.

امکانات و تنوع در انتخاب اسلحه و لوکیشن‌های مختلف ازجمله ویژگی‌های جذابی ‌است که برای کاربران این بازی در نظر گرفته‌شده است.

این بازی به‌صورت نقش اول بازی می‌شود و فضای بازی در آینده اتفاق می‌افتد؛ امکان بازی تک نفره و گروهی برای این ویدیوگیم Shooter فعال بوده و برای هر کاراکتر نیرویی خاص طراحی‌شده تا به مهیج شدن این بازی افزوده شود.

علاوه بر نسخه ویندوز می‌توانید این ویدیوگیم را در کنسول ps4 و Xbox تجربه کنید؛ نکته جالب درباره Apex این است که در سال 2022 امکان استفاده از نسخه Android  و iOS برای تلفن همراه موجود شد.

شما می‌توانید این ویدیوگیم جذاب را از پلتفرم استیم رایگان دریافت و نصب‌کرده تا از بازی آنلاین لذت ببرید.

 

بازی Apex Legends

Lost Ark

برای جنگ در دنیایی حماسی حاضر هستید؟!

در این ویدیوگیم مهیج و جذاب با موجودات خیالی می‌جنگید و برای شکست آن‌ها از قدرت‌های عجیبی که در اختیاردارید استفاده می‌کنید.

جنگجوی خود را انتخاب و قدرت‌های او را Upgrade کرده تا با بیشترین میزان قدرت خود نیروی اهریمنی که می‌خواهد جهان را نابود کند را شکست دهید.

در Lost Ark شما تجربه زندگی کردن و مدیریت کردن نیرو‌های خود را تجربه خواهید کرد، بادبان کشتی خود را کشیده و به سرزمین‌های مختلف می‌روید تا بتوانید مامورت‌های خود را به سرانجام برسانید.

امتیاز این ویدیوگیم Role-playing با امتیاز 7 از 10 یکی از بهترین بازی‌های استیم بوده و برای دریافت آن از Steam می‌توانید با پرداخت 9.99 دلار نسخه Lost Ark Mokoko Starter Pack را تهیه کنید.

گیم پلی جذاب و منحصربه‌فرد Lost Ark  در کنار قابلیت بازی آنلاین این ویدیوگیم را تبدیل به یکی از پرمخاطب‌ترین بازی‌های استیم کرده است.

 

بازی Lost Ark

Cyberpunk 2077

انسان در دنیای آینده تنهاتر از چیزی است که تصور می‌کند و تکنولوژی و ربات‌ها زندگی را دچار زوالی کرده تا بشر خود را هرروز نزدیک‌تر بر لبه تاریک نابودی ببیند.

اتفاقات این بازی در شهری در کارولینای رخ می‌دهد؛ شهری که اختلاف طبقاتی در آن موج می‌زند و سرمایه‌داران با استفاده از ربات‌ها بر مردم عادی تسلط پیداکرده‌اند.

در این ویدیوگیم نقش‌آفرینی شما به شکلی است که در شهری پر از جنایت باید با دشمنان خود مبارزه کنید تا پرده از خرابکاری و قتل‌های آن‌ها بردارید.

امتیاز این بازی در استیم 9 از 10 بوده و به خاطر داستان‌پردازی و گیم پلی جذاب خود در میان کاربران جهانی از محبوبیت بالایی برخوردار‌است.

سایبر پانک با طراحی و گیم پلی منحصربه‌فرد خود یکی از بهترین بازی‌های استیم نام‌گرفته و می‌توانید با پرداخت 60 دلار هم‌اکنون این بازی را از Steam دانلود کنید.

 

بازی Cyberpunk 2077

Batman: Arkham Knight

شوالیه آرخام در تاریکی شب با تبهکاران می‌جنگد تا شهر را از وجود آن‌ها پاک کند.

سال 2015 این ویدیوگیم Action-adventure  توسط استودیو Rocksteady منتشر و علاقه‌مندان به ماجرا‌های بتمن را شگفت‌زده کرد.

گیم پلی روان و نحوه مبارزه بروس وین در لباس بتمن به‌قدری زیبا ساخته شد که شما خارج از ماموریت‌های خود به شهر آرخام می‌رفتید عده‌ای تبهکار را پیدا می‌کردید تا فقط آن‌ها را در مبارزه شکست دهید.

با اینکه بیش از هفت سال از انتشار Arkham Knight می‌گذرد هنوز هم این بازی ماجراجویی گرافیک و گیم پلی قابل قبولی را به کاربران ارائه می‌کند.

بازی‌های استیم معمولا پس از انتشار مدتی بعد تخفیف خورده و می‌توان آن‌ها را باقیمتی بهتر تهیه کرد؛ قیمت اولیه این ویدیوگیم محبوب استیم نزدیک به 60 دلار بوده که با تخفیف هشتاد درصدی هم اکنون با حدودا 20 دلار قابل تهیه از پلتفرم Steam است.

برای دانلود بازی از استیم ابتدا باید اقدام به ساخت اکانت استیم کرده سپس با توجه به محدودیت‌های بین‌المللی برای پرداخت مستقیم، گیفت کارت استیم را از وب‌سایت اُستیگان تهیه و اقدام به دانلود بازی Batman Arkham Knight کنید.

این را به خاطر بسپارید که درگذر زمان بازی‌های استیم معمولا تخفیف‌های قابل‌توجه را دریافت و قیمت‌های آن‌ها شکسته می‌شود.

 

بازی Batman: Arkham Knight

BF2042

هرسال رقابت سختی در بین بازی‌های شوتر برقرار می‌شود و همیشه یک نام ثابت بین تمام بازی‌ها به چشم می‌خورد و آن بتل فیلد است؛ این بار بتل فیلد به آینده سفر می‌کند، به سال 2042 !

BF2042 یک بازی شوتر اول‌شخص باگیم پلی بسیار واقع‌گرایانه که توسط کمپانی EA به بازار عرضه‌شده است.

بازی بتل فیلد به نبردهای شلوغ و نزدیک به واقعیت معروف بوده است، که به‌صورت آنلاین حتی تا 128 نفر در یک سرور می‌توانند باهم بازی کنند.

یکی دیگر از ویژگی‌های این بازی استفاده از تجهیزات و ابزارهای جنگی مثل جت‌ها، تانک‌ها و نفر برها و … است.

شما می‌توانید این ویدیوگیم را که با تخفیف 84درصدی به قیمت 9.59 دلار رسیده به‌راحتی دانلود و از تجربه یکی از بهترین بازی‌های استیم لذت ببرید.

 

بازی BF2042

Civiliztion V

سیویلیزیشن یک بازی استراتژی بسیار جذاب و در سبک تمدن سازی است .

در این بازی شما باید تمدن و امپراتوری خود را از صفر پایه‌گذاری و از تمامی جوانب آن را بسازید و قدرتمند کنید.

در این بازی شما باید منابع را مدیریت و از کارگران و سربازان برای افزایش قدرت اقتصادی و استراتژیک خود استفاده کرده تا هم‌زمان بتوانید علم و تکنولوژی خود را پیشرفت دهید.

اگر سبک بازی استراتژی را دوست دارید قطعا این بازی با امتیاز 10 از 10 یکی از بهترین بازی‌های استیم بوده که ارزش امتحان کردن دارد.

علاوه بر این قیمت 30 دلاری بازی در پلتفرم Steam باعث شده تا بسیاری از کاربران اقدام به تهیه این ویدیوگیم استراتژیک کنند.

 

بازی Civiliztion V

Lies of P

تجربه‌ای متفاوت از زندگی پینوکیو زندگی کنید!

لایز اف پی یک بازی بسیار جذاب در سبک سولز است مصائب و سختی‌های زندگی پینوکیو را باید در شهر پر از پلیدی تجربه کنید.

سولز گیم‌ها بازی‌های سخت تک نفره‌ای هستند که برای رد کردن مراحل آن به چالش‌های خیلی بزرگی خواهید خورد.

شرکت نیوز گیم این بازی جذاب را در دنیای پینوکیو طراحی کرده و سروصدای بزرگی به راه انداخته است.

در این بازی شما در نقش پینوکیو خودتان را در شروع بازی درون یک قطار قرنطینه شده می‌بینید که در شهر کرات قرار دارد.

این شهر همان مکانی است که گربه نره و روباه مکار پینوکیو را به آنجا برده و او تبدیل به یک خر شد.

اما برخلاف فضای کارتونی داستان کودکی ما، شما به شهری تاریک و شیطانی روبرو خواهید شد و برای نجات خود باید با موجودات اهریمنی بجنگید.

هزینه دانلود بازی از استیم 60 دلار بوده و برای تهیه آن باید ابتدا گیفت کارت Steam را از اُستیگان تهیه و اقدام به پرداخت هزینه بازی به‌وسیله کد گیفت کارت موردنظر کنید.

امتیاز این ویدیوگیم 9 از 10 بوده و به خاطر گیم پلی و داستان منحصربه‌فرد خود یکی از بهترین بازی‌های استیم نام‌گرفته است.

 

بازی Lies of P

MW2

یکی از معروف‌ترین بازی‌های استیم در یک دهه گذشته قطعا MW2 است.

کالاف دیوتی بعد از سال‌ها تلاش در ژانرهای مختلف دوباره به نسخه‌های محبوب خود یعنی مدرن وار فیر برگشت؛ و دوباره سروصدای زیادی به پا کرده تا یکی از محبوب‌ترین بازی‌های دنیا را به بازار عرضه کند.

MW2 یک بازی اول‌شخص و روایت جنگ‌های مدرن بوده و یکی از دلایل جذابیت آن برای کاربران داخلی مرحله‌ای از بازی است که شما باید یک شخصیت لیرانی را در روسیه کشته تا ماموریت خود را تکمیل کنید.

این بازی به‌صورت campaign ،multiplayer، و نسخه بتل رویال واروزن در سال 2022 روانه بازار شد.

این ویدیوگیم با قیمتی نزدیک به 70 دلار حتی برای کاربران خارجی هم قیمتی قابل‌توجه داشته اما بسیاری از کاربران با توجه به کیفیت بالا و هیجان منحصربه‌فرد MW2 این هزینه را منطقی می‌دانند.

 

بازی MW2

 

Diablo IV

شیطان از لانه خود بیرون آمده، آماده جنگ شوید!

بازی دیابلو 4 یک بازی آنلاین Action role playing  است که توسط شرکت بیلی زارد به بازار عرضه و در اختیار کاربران استیم قرارگرفته است.

در این بازی شما یک نژاد را انتخاب کرده و باید خودتان را ارتقا دهید و پیشرفت کنید.

5 نژاد مختلف در این بازی وجود دارد:

Barbarian

Sorcerer

The Druid

The rogue

The necromancer

هرکدام از این class ها یا نژادها قابلیت‌های خاص و ویژه خود رادارند؛ و می‌توان برای پیروزی در جنگ از این قدرت‌های جادویی به‌خوبی استفاده کرد.

هزینه دانلود این ویدیو گیم از استیم با تخفیف 52 دلار است، که تا پیش‌ازاین باید نزدیک به 100 دلار برای تهیه آن هزینه می‌کردید.

 

بازی Diablo IV

Phasmaphobia

فاسمافوبیا یک بازی بسیار ترسناک و دلهره‌آور است؛ اگر تحمل استرس کشیدن را ندارید حتی تریلر این ویدیوگیم را هم نبینید!

این بازی به‌صورت اول‌شخص بوده و شما عضوی از یک گروه سه‌نفره در ماموریتی باید درباره ارواح تحقیقی را انجام دهید؛ اما در این مسیر دچار مشکلاتی پیش‌بینی‌نشده می‎شوید.

در این بازی شما از وسیله‌های مختلفی باید استفاده کرده تا ماموریت خود را به سرانجام برسانید.

در این ویدیوگیم 24 روح مختلف وجود دارد که می‌توانند حسابی شما را بترسانند، حتی این روح‌ها از نژادهای مختلفی بوده و ویژگی‌های خاصی دارند.

این بازی توسط شرکت kinetic و در سال 2020 به بازار عرضه  و امتیاز 10 از 10 را نصیب خود کرد.

هزینه تهیه این بازی از Steam نزدیک به 14 دلار بوده و یکی از محبوب‌ترین بازی‌های استیم نام‌گرفته است.

 

بازی Phasmaphobia

بازی‌های رایگان استیم

برخی از بازی‌های استیم به‌صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرند که به چند مورد از محبوب‌ترین آن‌ها اشاره کردیم؛ در ادامه بازی‌های هیجان‌انگیزی را به شما معرفی می‌کنیم که هم‌اکنون کاملا رایگان در اختیار کاربران استیم قرارگرفته است.

Paladins

بازی پالادینز یکی دیگر از بازی‌های استیم است که توسط Hi-Rez Studios در سبک شوتر منتشر شده و طرفداران زیادی را در همان سال 2018 به خود جذب کرد.

این بازی با امتیاز 9 از 10 یکی از بهترین بازی‌های استیم نام‌گرفته که برخلاف اکثر بازی‌های Shooter که انسان یا ربات تحت کنترل شما دشمنان را نابود می‌کنند، موجوداتی فرازمینی با قدرت‌هایی ویژه شمارا در جنگ همراهی کرده تا حریف را از پای دربیاورید.

 

بازی Paladins

Brawlhalla

یک بازی حماسی برای هشت بازیکن که به‌صورت 2D در سال 2017 برای کاربران PC به بازار عرضه گردید.

این بازی مهیج و دل‌نشین را می‌توانید به‌صورت Online یا Local بازی کنید و اگر از تجربه آن لذت بردید حتی برای تلفن ‌همراه خود آن را تهیه کنید؛ فرقی هم ندارد از سیستم‌عامل iOS یا Android استفاده می‌کنید برای هر دو نوع موجود بوده و امکان بازی آنلاین را به شما می‌دهد.

سرعت در بازی و طراحی فضای بازی شبیه به انیمه باعث شده این ویدیوگیم پر زدوخورد یکی از بهترین بازی‌های استیم نام بگیرد که در حال حاضر رایگان در اختیار کاربران قرارگرفته است.

 

بازی Brawlhalla

World of Warships

اگر علاقه‌مند به بازی‌های استراتژی- جنگی هستید حتما این ویدیوگیم را تجربه کنید؛ در این بازی شما ناو‌های خود را مجهز کرده و آماده جنگیدن با ناو‌های دیگر در اقیانوس خواهید شد.

هرچقدر بیشتر پیروز شوید تجهیزات بهتری را در اختیار گرفته و می‌توانید با سرعت بیشتری پیروز نبرد شوید.

این ویدیوگیم را می‌توانید آنلاین تجربه کنید.

در World of Warships تلاش شده تاگیم پلی بسیار نزدیک به واقعیت ساخته شود که در بعضی موارد نقد‌هایی به این بازی وارد بوده که پیروزی در آن بسیار سخت و دشوار است.

شما می‌توانید در میان بازی‌های استیم که در این سبک ارائه‌شده‌اند کاملا رایگان World of Warships را تهیه کنید.

 

بازی World of Warships

کم‌حجم‌ترین بازی‌های استیم

در دنیای سرگرمی که اکثر بازی‌ها به خاطر کیفیت گرافیکی بالا از حجم بسیار بالایی برخوردار هستند؛ برخی از ویدیوگیم‌ها با کاهش حجم دانلود و تمرکز در ایده خود بازی مخاطبان زیادی را جذب خودکرده‌اند.

در ادامه به معرفی بازی‌های استیم می‌پردازیم که حجم کم اما طرفدار زیادی را جذب کرده‌اند.

Atom Zombie Smasher

این ویدیوگیم با حجم 27 مگابایت در سبک استراتژی، فضایی آخرالزمانی را برای شما می‌سازد تا از دست زامبی‌های شهر فرار کرده و آن‌ها را نابود کنید.

در این بازی هیجانی را تجربه خواهید کرد که معمولا از یک بازی با این حجم گرافیک چنین انتظاری نمی‌رود.

طراحی و ایده پردازی این ویدیوگیم آن را تبدیل به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های استیم رایگان کرده است.

 

بازی Atom Zombie Smasher

The Biding of Isaac

مادر آیزاک قصد دارد او را به قتل برساند او به این ماجرا پی می‌برد و فرار می‌کند؛ در این بازی ماجراجویی موجوداتی عجیب‌وغریب شمارا می‌خواهند نابود کنند و شما با شکست آن‌ها قدرت‌های فرا انسانی به دست خواهید آورد.

داستان عجیب Isaac این ویدیوگیم را در میان کاربران تبدیل به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های استیم کرده و فضای رمزآلود آن برای بسیاری از گیمر‌ها اعتیادآور بوده است.

 

بازی The Biding of Isaac

Metal Slug

سرباز‌هایی کوچک با سلاح‌های مخرب با دشمنان خود در فضایی 2D مبارزه می‌کنند.

همین جمله کافی است تا این ویدیوگیم را تجربه کرده و از فضای دوبعدی آن لذت ببرید.

این ویدیوگیم را شاید بتوان جزو نسخه‌های اولیه بازی‌های شوتری امروز نامید، بازی پرسرعتی که باید در انتهای هر مرحله غول آن را نابود کنید.

این بازی با حجم 200 مگابایت انتخاب خوبی در میان بازی‌های استیم بوده و تجربه‌ای دل‌چسب را برای شما خواهد ساخت.

 

بازی Metal Slug

Retro City Rampage II DX

فقط با 35 مگابایت یکی از بازی‌های کم‌حجم Steam را با سبک جهان باز تجربه کنید.

این ویدیوگیم در سال 2014 منتشر شد و داستان مردی را روایت می‌کند که در دهه 80 میلادی قانون‌شکنی کرده و ماموریت‌هایی غیرقانونی را انجام می‌دهد.

این بازی جذاب با وجود حجم کم بودن گیم‌پلی منحصربه‌فردی داشته و یکی از بهترین بازی‌های استیم رایگان به شمار می‌رود.

 

بازی Retro City Rampage II DX

 

قیمت بازی‌های استیم

خرید بازی‌های استیم همیشه هزینه‌ بالا ندارد و شما می‌توانید برخی از بازی‌های موردنظر خود را باقیمتی بسیار پایین از پلتفرم Steam تهیه کنید.

حتی در بعضی موارد بازی‌های استیم رایگان را از همین پلتفرم بی‌نظیر دریافت کنید؛ فقط کافی است ابتدا اکانت خود را ساخته و در این دریای سرگرمی بگردید و به‌راحتی بازی‌های زیادی را بدون پرداخت هزینه دانلود کنید.

این را بدانید که بازی‌های Free to play استیم لزوما بی‌ارزش یا غیرقابل بازی نیستند؛ در بعضی موارد بازی‌ها بسیار محبوبی را می‌توانید دریافت کنید که به بعضی از آن‌ها در این مطلب اشاره کردیم.

 

آموزش خرید بازی از استیم

 استیم یک پلتفرم عالی برای تمام کسانی است که علاقه‌مند به بازی کردن با کامپیوتر هستند.

در واقع شما می‌توانید بدون دردسر با ساخت اکانت استیم ویدیوگیم موردنظر خود را خریداری و از بازی کردن آن لذت ببرید.

اما به دلیل تحریم‌های بین‌المللی موجود امکان خرید مستقیم از Steam برای کاربران ایرانی وجود نداشته و باید برای خرید اقدام به تهیه گیفت کارت استیم کرده و با دریافت کدی که به‌صورت آنلاین در اختیار شما قرار می‌گیرد هزینه خرید بازی را پرداخت کنید.

به این نکته توجه داشته باشید که اگر تا به حالا خریدی را انجام نداده‌اید هنوز ریجنی بر روی اکانت شما ثبت‌نشده است؛ بنابراین با اولین خرید به کمک گیفت کارت استیم ریجن شما همان ریجن گیفت کارت خواهد شد.

برای درک بهتر به این مثال دقت کنید:

فرض کنید شما وارد وب‌سایت اُستیگان شده و گیفت کارت استیم ترکیه را تهیه می‌کنید، پس از پرداخت ریجن اکانت Steam شما بر روی ترکیه ست شده و پس‌ازاین باید از این نوع ریجن گیفت کارت برای پرداخت هزینه در استیم استفاده کنید.

این نوع پرداخت برای تهیه بازی‌های استیم بسیار ساده بوده و می‌توانید به‌راحتی با تهیه گیفت کارت اقدام به تهیه بازی‌های استیم موردنظر خود کنید.

 

کلام آخر

در این مطلب به معرفی کاربردی‌ترین پلتفرم برای تهیه ویدیوگیم پرداختیم؛ Steam را می‌توان معتبر‌ترین بستر برای یافتن ویدیوگیم‌های مختص به PC دانست و تمام بازی‌های استیم که در این مطلب به شما معرفی کردیم تنها بخش بسیار کوچک اما محبوب این پلتفرم بی‌نظیر بودند.

این را به خاطر بسپارید خرید بازی‌های استیم بسیار ساده بوده و تنها با تهیه گیفت کارت موردنظر خود از اُستیگان، می‌توانید اقدام به خرید بازی موردنظر خود کنید.