انواع گیفت کارت پر فروش

انواع گیفت کارت

انواع گیفت کارت پر فروش

انواع گیفت کارت در سراسر دنیا برای خرید محصولات و خدمات مختلفی ساخته‌شده‌اند تا کاربران بتوانند به‌راحتی با استفاده از این کارت‌های اعتباری یک‌بارمصرف اقدام به خرید محصول موردنظر خود کنند.

شاید تصور کنید هزینه بالایی برای دریافت کارت هدیه باید پرداخت کنید، اما می‌توانید با هر مبلغی که بخواهید اقدام به خرید گیفت کارت ارزان و یا گران قیمت کرده و محصول مورد نیاز خود را تهیه کنید.

این محصول می‌تواند یک بازی PlayStation بوده یا اشتراک Netflix؛ تفاوتی ندارد برای تهیه چه خدمات یا کالایی به گیفت کارت احتیاج دارید، تقریبا برای هر چیزی که تصور کنید انواع گیفت کارت وجود دارد.

در این مطلب به بررسی و نحوه خرید انواع گیفت کارت می‌پردازیم و  شش Gift Card محبوب و پرفروش دنیا را که برای کاربران ایرانی بسیار کاربردی است به شما معرفی خواهیم کرد.

مقاله مرتبط: گیفت کارت چیست؟

گیفت کارت اپل

گیفت کارت اپل نوعی گیفت کارت است که برای خرید آنلاین در فروشگاه‌های اپل استفاده می‌شود. کارت‌های هدیه از نظر مبلغی که برای خرید آن‌ها پرداخت می‌کنید معادل پول نقد هستند.

این کارت‌ها تنوع زیادی دارند و برای خرید آنلاین از سایت‌های بین‌المللی، پلتفرم‌های بازی، جمع‌آوری قبض و مواردی از این قبیل استفاده می‌شوند.

محصولات Apple سیستم‌عامل iOS داشته و برای تهیه اپلیکیشن‌ موردنظر خود باید از طریق فروشگاه‌های iTunes و App Store اقدام کنید.

دغدغه اصلی دارندگان گوشی‌های اپل و سایر دستگاه‌های آیفون مانند آی پد این است که چگونه برنامه‌های مربوط به گوشی خود را خریداری کنند؟

پیشنهاد ما به این کاربران خرید گیفت کارت Apple از اُستیگان است؛ درواقع Ostigan بهترین و امن‌ترین پلتفرم برای خرید انواع گیفت کارت در ایران بوده و با ارسال آنی کد Gift card و پشتیبانی پس از فروش تجربه خریدی به‌صرفه و مطمئن را برای شما رقم خواهد زد.

با واردکردن کد 16 رقمی که دریافت می‌کنید می‌توانید به‌راحتی از اپ استور، آیتونز، اپل موزیک و … خرید کنید.

ویژگی‌های گیفت کارت اپل چیست؟

گیفت کارت اپل نوعی کارت هدیه اعتباری است که منقضی نمی‌شود و بر اساس مبلغ مشخص‌شده 1 دلار یا بیشتر معتبر است؛ این کارت‌ها تاریخ انقضا نداشته و آن‌ها را به گزینه‌ای عالی و هوشمند برای هدیه دادن به کسانی که دوستشان دارید تبدیل می‌کند. گیفت کارت اپل به دلار آمریکا، پوند انگلیس و … موجود است.

خرید گیفت کارت apple بدون نام کاربری است و قابل شارژ مجدد نبوده و به‌صورت فیزیکی و آنلاین در خارج از کشور فروخته می‌شوند. اما در داخل ایران به دلیل محدودیت‌های بین‌المللی، آنلاین و به‌صورت کدی دیجیتال در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

 

گیفت کارت اپل

 

در ادامه به معرفی  انواع گیفت کارت اپل می‌پردازیم.

گیفت کارت Apple

گیفت کارت اپل یکی از پرفروش‌ترین کارت‌های اعتباری است که به کاربران اجازه می‌دهد به برنامه‌های وب‌سایت apple.com، فضای ذخیره‌سازی ابری iCloud و غیره دسترسی داشته باشند. کاربران می‌توانند برنامه‌ها، موسیقی و بازی‌ها را دانلود کرده و لوازم جانبی اپل را از وب‌سایت اپل خریداری کنند.

اپل به همه دارندگان آیفون 5 گیگابایت فضای ابری رایگان می‌دهد. اگر به فضای ابری بیشتری نیاز دارید، می‌توانید فضای ابری iCloud را خریداری کنید.

فضای ابری 50 گیگابایتی، 200 گیگابایتی، 1 ترابایتی و 2 ترابایتی را می‌توان در iCloud خریداری کرد. این خرید را می‌توان به‌راحتی با کمک گیفت کارت‌های اپل انجام داد. به‌سادگی حساب اپل خود را با یک کارت هدیه دیجیتال بارگیری کنید تا بتوانید خدمات مختلف اپل را خریداری کنید.

گیفت کارت iTunes

iTunes یکی از فروشگاه‌های آنلاین انحصاری اپل است که نرم‌افزار رسانه‌های دیجیتال را ارائه می‌دهد. iTunes منبع شما برای ویدیو، موسیقی، کتاب‌های صوتی، پادکست‌ها، سریال‌های تلویزیونی، آهنگ‌های زنگ و تم‌های آیفون برای تلفن های اپل یا سایر دستگاه های آن است.

گیفت کارت Apple iTunes ایالات متحده برای استفاده در پلتفرم iTunes در نظر گرفته‌شده و از محبوب‌ترین انواع گیفت کارت اپل در میان کاربران ایرانی است.

پرکاربرد‌ترین کارت هدیه در میان انواع گیفت کارت، آیتونز است و وجوه حاصل از این کارت هدیه فقط با یک شناسه تأییدشده Apple ID ایالات‌متحده قابل‌استفاده بوده و برای تایید آن فقط باید از طریق دستگاهی که بر روی ریجن آمریکا تنظیم‌شده است اقدام به فعال‌سازی گیفت کارت خود کنید.

محبوبیت گیفت کارت آیتونز در آمریکا به حدی است که کاربران کشورهای مختلف تمایل به استفاده از این گیفت کارت دارند. با استفاده از این کارت هدیه، کاربران می‌توانند به بهترین فروشگاه iTunes دسترسی داشته باشند. در اروپا به خصوص انگلستان و آلمان محبوبیت گیفت کارت ریجن آمریکا در صدر جدول قرار دارد و کاربران تمایل زیادی به تهیه آن دارند.

گیفت کارت آیتونز چگونه کار می‌کند؟

اگر تلفن همراه اپل‌دارید می‌دانید که برای انجام بیشتر کارها، خرید، دریافت خدمات و … به Apple ID نیاز دارید. درواقع، Apple ID شما برای استفاده از سرویس‌های مختلف اپل است.

پس از خرید گیفت کارت اپل و دریافت کد ویژه‌ای که برای شما ارسال می‌شود. می‌توانید Apple ID خود را با مبلغ کارت هدیه شارژ کرده و سپس از حساب کاربری خود برای خرید اقلام موردنظر از فروشگاه‌های ذکرشده استفاده کنید.

گیفت کارت اپل یکی از انواع گیفت کارت در سراسر جهان بوده و از پرطرفدارترین آن‌ها به شمار می‌رود، به‌خصوص برای کاربران ایرانی که به علت وجود محدودیت پرداخت بین‌المللی می‌توانند از انواع گیفت کارت برای تهیه محصول موردنظر خود استفاده کنند.

شما می‌توانید انواع گیفت کارت اپل را در قیمت‌های متنوع و ریجن‌های گوناگون همین حالا با ورود به وب‌سایت استیگان تهیه کرده و تجربه خریدی فراتر از مرز‌ها را به دست آورید.

 

گیفت کارت اسپاتیفای

یکی دیگر از انواع گیفت کارت که از محبوبیت بالایی در میان کاربران ایرانی برخوردار است گیفت کارت Spotify بوده و دلیل اصلی آن امکاناتی است که در اختیار کاربران خود می‌گذارد.

درواقع این پلتفرم به‌روزترین موسیقی‌های روز دنیا را با بالاترین کیفیت در اختیار علاقه‌مندان به موسیقی قرار می‌دهد.

شما با خرید گیفت کارت اسپاتیفای به دنیایی بی‌انتها دست پیدا خواهید کرد.

علاوه بر این، می‌توانید یک لیست پخش از موسیقی موردعلاقه خود ایجاد کرده و آن را با دیگران به اشتراک بگذارید و بر اساس خواننده، آهنگ یا نام ناشر جستجو کرده و خواننده موردعلاقه خود را دنبال کنید.

بسیاری از خدمات این پلتفرم ، مانند دسترسی به جدیدترین محتوا، فقط با پرداخت هزینه در دسترس هستند؛ شما با خرید اکانت پریمیوم اسپاتیفای و استفاده از گیفت کارت Spotify به‌تمامی امکانات این سرویس مانند حذف تبلیغات، پخش آفلاین موسیقی، بهبود کیفیت محتوا و دسترسی به بهترین آرشیو موسیقی دست پیدا خواهید داشت.

گیفت کارت اسپاتیفای یکی از انواع گیفت کارت محبوب در سراسر دنیا بوده و هدیه‌ای عالی برای تمام کسانی است که موسیقی عضو جدایی‌ناپذیر از زندگی آن‌هاست.

شما برای استفاده و خرید گیفت کارت Spotify ابتدا باید اقدام به ساخت اکانت اسپاتیفای کنید.

مراحل آن بسیار ساده است؛ ابتدا وارد سایت Spotify.com شده سپس بر روی گزینه Sign up  کلیک کنید.

این نکته را در نظر بگیرید که باید با آی پی غیر ایرانی وارد این پلتفرم شوید.

در ادامه اطلاعات خواسته‌شده را وارد کرده و به‌راحتی اکانت خود را می‌سازید.

پس از ساخت اکانت به صفحه اصلی سایت اسپاتیفای رفته و بر روی پروفایل کلیک کنید.

بر روی گزینه اکانت زده و در منو بر روی Redeem  کلیک کنید.

تبریک شما همین حالا می‌توانید موسیقی موردعلاقه خود را باکیفیتی بی‌نظیر گوش کنید.

Spotify بهترین پلتفرم برای علاقه‌مندان به موسیقی و پادکست است که توسط میلیون‌ها کاربر از سراسر جهان در سیستم‌عامل‌های مختلف مانند ویندوز، مک، اندروید و … استفاده می‌شود.

استفاده رایگان از این سرویس محدودیت‌های زیادی دارد و افراد زیادی را به فکر خرید یک اکانت ممتاز Spotify می‌اندازد. با خرید گیفت کارت اسپاتیفای به‌راحتی می‌توانید حساب خود را گسترش دهید و از شر تمامی محدودیت‌ها خلاص شوید.

گیفت کارت اسپاتیفای منقضی نشده به همین دلیل یکی از بهترین انواع گیفت کارت در میان کاربران بوده و روشی عالی برای پرداخت هزینه اشتراک Spotify است.

 

گیفت کارت اسپاتیفای

گیفت کارت نتفلیکس

محبوب‌ترین سرویس تولید فیلم و سریال در جهان Netflix نام دارد.

اگر هنوز اشتراک این پلتفرم بی‌نظیر را دریافت نکرده‌اید وقت آن رسیده که عضو 230 میلیون کاربر فعال این شبکه پخش آنلاین شوید.

در سراسر جهان نامی پرآوازه یعنی نتفلیکس دست به ساخت و پخش سریال‌ها و فیلم‌های کم‌نظیری زده که مخاطبان زیادی را میخکوب برنامه‌های خود کرده است..

دفتر مرکزی نتفلیکس در کالیفرنیا قرار دارد و در حال حاضر اگر قصد دارید بهترین سریال‌های تولیدشده دنیا را دنبال کنید باید اشتراک نتفلیکس را تهیه کنید.

شما می‌توانید نتفلیکس را بر روی تلویزیون هوشمند خود نصب یا آن را بر روی تلفن همراه خود دانلود کرده و از دیدن فیلم و سریال محبوب خود لذت ببرید.

حالا سوال اصلی اینجاست که با توجه به محدودیت‌های موجود چطور می‌توان اشتراک این پلتفرم محبوب را تهیه کرد؟

یکی از روش‌های پرداخت هزینه اشتراک نتفلیکس خرید گیفت کارت Netflix از استیگان است.

در میان انواع گیفت کارت مجازی نتفلیکس یکی از پرفروش‌ترین‌ها در جهان بوده و هست.

شما می‌توانید با ورود به وب‌سایت اُستیگان با توجه به نیاز خود اقدام به خرید گیفت کارت نتفلیکس کرده و با ساخت اکانت در این پلتفرم شروع به استریم فیلم و سریال روز دنیا کنید.

یکی از محبوب‌ترین انواع گیفت کارت‌ نتفلیکس قطعا ریجن آمریکا است؛ به دلیل اینکه محدودیت‌های دیگر کشور‌ها را نداشته و به‌راحتی بر روی هر نوع اکانتی قابلیت ردیم شدن را دارد.

فقط در هنگام خرید به این نکته توجه داشته باشید که باید برای ورود از آیپی غیر از ایران اقدام به شارژ Account خود کنید.

 

خرید گیفت کارت Netflix

گیفت کارت ایکس باکس

گیفت کارت Xbox یکی از افزونه‌های کنسول ایکس باکس است که مایکروسافت به بازیکنان و طرفداران ایکس باکس ارائه می‌کند. با خرید گیفت کارت Xbox یا طلایی ایکس باکس، کاربران می‌توانند تا سقف اعتبار کارت هدیه ، از فروشگاه ایکس باکس خرید کنند.

برخی از موارد را می‌توانید از فروشگاه XBOX خریداری کنید:

  • خرید گلد
  • دسترسی به قسمت EA
  • پیش‌خرید محصولات کنسول
  • خرید ویدیوگیم
  • در اختیار داشتن فیلم و موسیقی و…

قطعا به خاطر امکاناتی که در اختیار کاربران کنسول ایکس باکس قرار می‌گیرد کارت هدیه این دستگاه یکی از پرمخاطب‌ترین انواع گیفت کارت در میان کاربران ایرانی ‌است.

یکی دیگر از مزیت‌های خرید انواع گیفت کارت به‌خصوص ایکس باکس این است که طعم و تنوع محصولات موجود در بازار، خرید هدایا راکمی چالش‌برانگیز کرده است تا جایی که بیشتر افراد از کارت‌های اعتباری مانند کارت هدیه بانکی یا کارت هدیه فروشگاه اینترنتی برای هدیه استفاده می‌کنند.

اگر یکی از اعضای خانواده یا دوستی دارید که دارای کنسول ایکس باکس است ، خرید گیفت کارت ایکس باکس می‌تواند هدیه‌ای عالی برای آن‌ها باشد.

درعین‌حال، چنین هدیه‌ای ظاهری مدرن و خاص به فرد می‌بخشد. این گیفت کارت‌ها را می‌توان به‌صورت آنلاین در سراسر جهان خریداری و در صورت نیاز از آن‌ها استفاده کنید.

در میان انواع گیفت کارت ایکس باکس نوع Xbox Live Gold با در اختیار قرار دادن آپشن‌های متعدد، خریدی به‌صرفه برای کاربران این کنسول به‌حساب می‌آید.

Xbox Live Gold سرویس ویژه‌ای است که به‌تازگی ویژگی‌های مختلفی را در اختیار کاربران ایکس باکس قرار داده است. اما برای دریافت این سرویس باید آن را در اکانت مایکروسافت خود فعال کنید.

برای این فعال‌سازی قطعا به اعتبار نیاز خواهید داشت.

این اعتبار را باید با گیفت کارت Xbox Live Gold که نوعی گیفت کارت ایکس باکس است پرداخت کنید.

از مزایای این کار می‌توان به بازی گروهی آنلاین در سراسر جهان، تخفیف در خریدهای فصلی، چت کردن، اشتراک‌گذاری محتوا با دوستان، دریافت چند بازی رایگان در ماه، تماشا و دانلود فیلم و موسیقی، و آزمایش بازی‌ها قبل از دیگران اشاره کرد.

شما می‌توانید از اُستیگان با توجه به نیاز خود اقدام به تهیه یکی از انواع گیفت کارت Xbox کرده و با دریافت آنی کد موردنظر اکانت خود را ردیم کنید.

 

گیفت کارت Xbox

گیفت کارت پلی‌استیشن

گیفت کارت PlayStation یک کارت هدیه است که به شما امکان این را می‌دهد که حساب کنسول PS4 و PS5 خود را شارژ کنید. این گیفت کارت‌ها حاوی ترکیبی از حروف و اعداد هستند که پس از خرید می‌توانند به‌حساب کاربری شما وارد شده واکانت شمارا به همان اندازه مبلغی که برای خرید پرداخت کرده‌اید شارژ کنند.

گیفت کارت پلی‌استیشن نیز به‌عنوان هدیه‌ای پرفروش در سراسر دنیا شناخته می‌شود و در میان انواع گیفت کارت از محبوبیت خاصی برخوردار است.

با خرید و هدیه دادن گیفت کارت PSN به عزیزان خود  امکان این را فراهم می‌کنید که آن‌ها بازی‌ها و محتوای پلی‌استیشن را بر اساس نیاز و علایق خود انتخاب کرده و به آن دسترسی داشته باشند.

به این نکته توجه کنید که خرید گیفت کارت PlayStation در قیمت‌ها و انواع گیفت کارت با ریجن‌های متفاوت در اختیار کاربران قرارگرفته و شما حق انتخاب گسترده‌ای دارید.

قیمت گیفت کارت PlayStation

هزینه تهیه انواع گیفت کارت پلی‌استیشن ممکن است بسته به عواملی مانند مبلغ مجاز، نوع گیفت کارت و کشور خرید متفاوت باشد؛ همچنین باید مراقب کارت‌های هک شده و جعلی که ممکن است در بازار وجود داشته باشد، باشید.

برای اطمینان از معتبر بودن Gift Card PSN به سایت‌های نظیر اُستیگان مراجعه کنید تا وقت و هزینه خود را صرف کارت‌های هدیه تقلبی نکنید.

شما می‌توانید با به‌صرفه ترین قیمت ممکن انواع گیفت کارت PSN را خریداری کرده و اقدام به Redeem کد دریافتی خود کنید.

این را به خاطر داشته باشید اگر به‌تازگی کنسول سونی خود را تهیه‌کرده‌اید ابتدا اقدام به ساخت اکانت کرده سپس اقدام به خرید انواع گیفت کارت کنید.

اگر نحوه ساخت Account PS را بلد نیستید، بلاگ مراحل ساخت اکانت پلی‌استیشن را خوانده و تمامی مراحل را با دقت انجام دهید.

در کل خرید انواع گیفت کارت سونی در ایران یکی از معدود راه‌های دستیابی به بازی یا خدمات کنسول PlayStation بوده و با بالا بودن قیمت خرید دیسک فیزیکی ویدیوگیم انتخابی به‌صرفه برای کاربران داخلی به‌حساب می‌آید.

در هنگام ساخت اکانت خود به این نکته توجه داشته باشید که ریجن اکانت شما بر روی چه منطقه‌ای تنظیم‌شده است تا با توجه به آن اقدام به خرید انواع گیفت کارت PSN کنید.

 

گیفت کارت PlayStation

گیفت کارت استیم

دنیای امروز پرشده از انواع گیفت کارت‌ اما در این میان‌ پرکاربرد‌ترین و محبوب‌ترین آن‌ها گیفت کارت Steam است.

Steam یک شبکه گسترده از بازی‌های آنلاین برای گیمرها است. درواقع شما با یک پلتفرم نرم‌افزار سرگرمی و شبکه اجتماعی متشکل از گیمرها طرف هستید.

استیم با اکثر شرکت‌های بزرگ بازی‌سازی مانند سگا، یوبی سافت، اکتیویسون و … قرارداد دارد و برای هر بازی امکانات جذابی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

برای استفاده از حداکثر امکانات پلتفرم Steam  باید اقدام به ساخت اکانت سپس شارژ اکانت خود کنید.

اما به علت محدودیت‌های جهانی امکان پرداخت مستقیم وجود نداشته و شما باید با خرید گیفت کارت استیم هزینه اشتراک خود را پرداخت کنید.

 خرید گیفت کارت Steam یکی از مزایای استیم و بهترین راه برای تهیه بازی‌های استیم است. که یکی از محصولات توزیع‌کننده و سازنده بازی Valve هست.

می‌توان گفت که گیفت کارت استیم بهترین و ساده‌ترین راه برای افزایش اعتبار و تامین مالی حساب استیم برای خرید ویدیوگیم‌های موجود در پلتفرم Steam و انجام بازی‌های آنلاین است.

یکی از اصلی‌ترین دلایل محبوبیت  انواع گیفت کارت‌های Steam در بین کاربران و گیمرهای حرفه‌ای، نبود محدودیت مکانی در سرویس استیم Valve است.

برای استفاده از سرویس و خدمات استیم ابتدا باید نرم‌افزار آن را بر روی کامپیوتر با لب تاپ خود نصب کنید.

پس از دانلود برنامه استیم باید روی آن اکانت بسازید و پس از ساخت اکانت باید یک بازی آنلاین خریداری کنید تا اکانت استیم برای شما فعال شود.

با فعال کردن اکانت Steam خود به‌تمامی ویژگی‌های استیم مانند فروشگاه و بازی‌های رایگان دسترسی خواهید داشت. علاوه بر این، بخش اخبار استیم در هر صفحه بازی دارای جدیدترین و مرتبط‌ترین اخبار بازی، ویدیوها و عکس‌های بازی است که در آن افراد می‌توانند نظرات خود را در مورد ویدیوگیم‌های که خریداری کرده و بازی کرده‌اند بیان کنند.

هنگامی‌که یک حساب Steam ایجاد کردید، با تمام گیمر‌ها در سراسر دنیا در ارتباط خواهید بود و می‌توانید با دوستان خود Chat کرده و لیست بازی‌های موردعلاقه آن‌ها را بررسی کنید.

اگر کسی در اطراف شما است که به ویدیوگیم علاقه زیادی دارد و شما قصد خوشحال کردن او را دارید قطعا گیفت کارت استیم یکی از بهترین نوع از انواع گیفت کارت پلتفرم‌های بازی بوده و شما با این هدیه قطعا او را شگفت زده خواهید کرد.

شما در پلتفرم Steam  جذاب‌ترین ویدیوگیم‌های موجود در دنیا را می‌توانید در اختیار خود بگیرید؛ بامطالعه بلاگ 20 تا از محبوب‌ترین بازی‌های استیم با بخش کوچکی از این دنیای بی‌انتها آشنا شوید.

قبل از خرید انواع گیفت کارت استیم به چند نکته‌ای که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌شود توجه کنید.

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در خرید گیفت کارت استیم باید به آن توجه کنید این است که اگر در ساخت اکانت استیم خود، آمریکا را به‌عنوان منطقه انتخاب کرده‌اید باید  گیفت کارت استیم آمریکا را خریداری کنید، زیرا به‌عنوان‌مثال اگر اکانت شما بر روی ترکیه تنظیم‌شده باشد با واردکردن اطلاعات گیفت کارت US Steam شما با ارور روبه‌رو خواهید شد.

پس قبل از خرید انواع گیفت کارت استیم به نکته ذکرشده توجه کنید.

نکته دیگری که خوب است به آن توجه داشته باشید این است:

بسته به منطقه‌ای که انتخاب می‌کنید، قیمت ویدیوگیم‌های استیم برای شما متفاوت خواهد بود، بنابراین بهتر است قبل از خرید انواع گیفت کارت Steam، در مورد مناطق(ریجن) گیفت کارت استیم تحقیق کنید.

زیرا می‌توانید مقرون‌به‌صرفه ترین ریجن انواع گیفت کارت‌های استیم را تهیه کنید؛ قیمت گیفت کارت استیم در مناطقی مانند روسیه، آرژانتین، هند و ترکیه معمولا کمتر از سایر مناطق است.

 

کلام آخر

در دنیای امروز که امکان پرداخت بین‌المللی برای بیشتر کشور‌های دنیا ممکن است، محدودیت‌های جهانی برای کاربران ایرانی باعث شده تا نتوانند به محصول یا خدمات موردنظر خود دست پیدا کنند.

در این میان وجود انواع گیفت کارت مانند نعمتی برای کاربران داخلی است تا بتوانند هزینه خدمات موردنظر خود را قانونی پرداخت کنند.

شما می‌توانید از وب‌سایت‌های معتبر مانند اُستیگان اقدام به خرید انواع گیفت کارت کرده تا هر آنچه که نیاز دارید را تهیه کنید.

در این مقاله به پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین انواع گیفت کارت پرداختیم که تمام آن‌ها را می‌توانید از اُستیگان با به‌صرفه‌ترین قیمت همین حالا خریداری کنید.