دریافت گیفت کارت رایگان آمازون

دریافت گیفت کارت رایگان آمازون

دریافت گیفت کارت رایگان آمازون

گیفت کارت رایگان آمازون، یکی از جذاب‌ترین امکاناتی است که می‌توان در اختیار مشتریان بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی جهان قرارداد.

کارت خرید آمازون امکان خرید محصولات مختلف را برای شما فراهم می‌کند.

در این مطلب از اُستیگان به آموزش گرفتن گیفت کارت رایگان آمازون می‌پردازیم تا کاربران بتوانند به‌راحتی اقدام به خرید از پلتفرم Amazon کنند.

🔰خرید گیفت رایگان آمازون 

دریافت گیفت کارت رایگان آمازون

امروزه فروشگاه‌های بزرگ نظیر آمازون برای افزایش فروش و تشویق مردم به خرید بیشتر، کارت‌های هدیه رایگان را به روش‌های مختلف به مشتریان خود ارائه می‌دهند.

از سوی دیگر، مشتریان وفادار برند آمازون به دلیل استفاده فراوان از گیفت کارت و تعداد زیاد خرید آنلاین، خواستار دریافت گیفت کارت رایگان Amazon هستند.

اگر تابه‌حال نتوانستید از بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین جهان خرید کنید و هزینه آن را پرداخت کنید در این مطلب به معرفی روش‌های مختلف دریافت گیفت کارت رایگان آمازون می‌پردازیم.

تنها مشکل اصلی برای استفاده از گیفت کارت رایگان آمازون احتمال بسته شدن اکانت شما است.

به دلیل حساس بودن پلتفرم Amazon به این‌گونه کارت‌های هدیه امکان بسته شدن حساب کاربری شما بالا خواهد بود از طرفی برای دریافت گیفت کارت رایگان آمازون باید راه و روش‌های مختلفی را در نرم‌افزار‌های متعدد امتحان کرده تا این امکان پرداخت رایگان در Amazon را به دست آورید.

از دیگر امکاناتی که می‌توانید پس از تهیه این گیفت کارت رایگان به دست آورید خرید اکانت آمازون پرایم است؛ این پلتفرم درواقع شبیه به نتفلیکس بوده و بستری برای استریم فیلم و سریال است.

شما به‌وسیله گیفت کارت رایگان Amazon می‌توانید آمازون پرایم رایگان را برای تماشای بهترین محتوای روز دنیا در اختیار داشته باشید.

اُستیگان به شما پیشنهاد می‌کند اگر زمان کافی برای یافتن گیفت کارت رایگان آمازون در پلتفرم‌ و نرم‌افزار‌های مختلف را ندارید از همین حالا این کارت هدیه مجازی را از اُستیگان با به‌صرفه‌ترین قیمت دریافت کنید.

در ادامه همراه ما باشید تا با روش‌های مختلف دریافت گیفت کارت رایگان آمازون آشنا شوید.

 

 روش‌های مختلف برای دریافت گیفت کارت رایگان آمازون

برای دریافت گیفت کارت آمازون رایگان می‌توان با مراجعه به وب‌سایت‌ها و نرم‌افزار اقدام به تهیه گیفت کارت معتبر Amazon کرد؛ شما در ادامه با پلتفرم‌هایی آشنا می‌شوید که با کسب Point از آن‌ها می‌توانید کاملا رایگان کد گیفت کارت مجازی بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین دنیا را دریافت کنید.

در ادامه این مطلب با 7 پلتفرم و نحوه دریافت گیفت کارت رایگان آمازون از آن‌ها آشنا می‌شوید.

 

انواع اپلیکیشن برای دریافت گیفت کارت رایگان آمازون

اپلیکیشن‌های بسیاری برای دریافت رایگان انواع گیفت کارت وجود دارند و هرکدام راه و روشی متفاوت را در اختیار کاربران قرار می‌دهند تا بتوانند از این امکان مجازی استفاده کنند.

در این بخش به معرفی 7 پلتفرم و اپلیکیشن برای دریافت گیفت کارت رایگان آمازون می‌پردازیم.

 

 اپلیکیشن Gift Wallet


 اپلیکیشن Gift Wallet

یکی از بهترین روش‌های دریافت گیفت کارت Amazon یا هر گیفت کارت دیگری دانلود و نصب نرم‌افزار Gift Wallet است؛ این اپلیکیشن به شما این امکان را می‌دهد تا با وارد کردن اطلاعات کاربری کاملا رایگان گیفت کارت Amazon را به دست آورید.

شما با به اشتراک گذاشتن این اپلیکیشن در فضای سوشال مدیا می‌توانید Point موردنیاز برای دریافت گیفت کارت رایگان آمازون را به دست آورید.

شما در نرم‌افزار Gift Wallet می‌توانید با چرخاندن گردانه شانس گلد دریافت کنید و هر گیفت کارتی را که بخواهید رایگان دریافت کنید.

امتیاز موجود در نرم‌افزار گیفت ولت Coin نام دارد و سه گیفت کارت مهم یعنی:

پی پال، گوگل پلی و گیفت کارت رایگان آمازون را در اختیار شما قرار می‌دهد.

بهترین روش دریافت Coin بیشتر استفاده از گزینه Invite در این اپلیکیشن بوده و شما می‌توانید با فرستادن دعوت‌نامه برای دوستان و خانواده خود گیفت کارت رایگان آمازون را به‌راحتی دریافت کنید.

تابه‌حال از گیفت ولت برای تهیه کارت هدیه مجازی استفاده کرده‌اید؟

اگر از این نرم‌افزار برای تهیه Gift Card استفاده کرده‌اید تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

با نوشتن تجربه کاربری خود برای استفاده این‌گونه نرم‌افزارها می‌توان به بهترین راه و روش تهیه گیفت کارت رایگان آمازون دست پیدا کرد.

 

 اپلیکیشن iPoll

یکی از جذاب‌ترین اپلیکیشن‌ها برای دریافت گیفت کارت رایگان آمازون آی‌پُل است؛ که امکان این را در اختیار شما قرار می‌دهد فقط با نگارش دیدگاه خود درباره محصولات و مکان‌هایی که می‌بینید کارت هدیه دریافت کنید.

با دانلود این نرم‌افزار ابتدا اطلاعات کاربری خود را وارد و ثبت‌نام کنید.

سپس با اولین رویداد خود روبرو خواهید شد، این رویداد شامل خواندن و نوشتن نظر می‌تواند باشد تا دیدن تبلیغ و…

با انجام هر یک از کار‌هایی که این نرم‌افزار از شما می‌خواهد iPoll اعتباری را برای شما در نظر می‌گیرد تا به‌راحتی اقدام به تهیه گیفت کارت رایگان آمازون کنید.

فرصت‌هایی را که نرم‌افزار در اختیار شما قرار می‌دهد را از دست ندهید؛ زیرا هرکدام امتیاز و اعتباری ارزشمند را در اختیار شما قرار می‌دهند.

تابه‌حال از iPoll برای دریافت گیفت کارت استفاده کرده‌اید؟

ازنظر کاربران گوگل پلی در بعضی موارد نمی‌توان از اعتبار برای دریافت گیفت کارت استفاده کرد، درمجموع این اپلیکیشن با بیش از 1 میلیون بار دانلود امتیاز 3.1 را در گوگل پلی دریافت کرده است.

اگر تجربه استفاده از iPoll رادارید حتما در بخش نظرات تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

دریافت گیفت کارت رایگان آمازون

اپلیکیشن FreeMyApps

اگر برای دریافت گیفت کارت گوگل پلی از برنامه‌های مشابه استفاده کرده‌اید باید بدانید که FreeMyApps از بقیه متمایز است.

برای شروع، یک گزینه تم “تاریک” وجود دارد که به‌تنهایی یک مزیت بزرگ برای رابط کاربری محسوب می‌شود.

تعدادی گزینه شخصی‌سازی وجود دارد که می‌توانید برای نوع برنامه‌هایی که انتخاب می‌کند آن تنظیمات را انجام داده تا بهتر و بهینه بتوانید اپلیکیشن نصب کنید.

در‌واقع این اپلیکیشن برخلاف نرم‌افزار‌های دیگر با نصب اپلیکیشن به شما اعتبار هدیه می‌دهد تا گیفت کارت رایگان آمازون را دریافت کنید.

این نرم‌افزار بیش از 1میلیون بار دانلود و توانسته امتیاز 4.4 را در گوگل پلی دریافت کند؛ با توجه به رابط کاربری و امکاناتی که در دسترس شما قرار می‌دهد توانسته رضایت نسبی کاربران را کسب کرده و به‌عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن‌های دریافت رایگان گیفت کارت آمازون و یا هر کارت هدیه دیگر شناخته شود.

چند مثال از ویژگی‌های FreeMyApps عبارت‌اند از:

حداقل دانلود نرم‌افزار کاربر، امتیاز بالا 4 در گوگل پلی و معرفی اپلیکیشن‌های کاربردی دیگر با توجه به نیاز شما و…

سازندگان این نرم‌افزار همچنین به‌اندازه کافی به فکر کاربر بوده‌اند که از تبلیغات بنری استفاده کنند تا همچنان بتوانند از طریق درآمد تبلیغات پول خود را کسب کنند و حداقل نمایش تبلیغ را داشته باشند، درحالی‌که مجزا هستند و صفحه‌نمایش شمارا پر از تبلیغات ویدیویی کنند.

این اپلیکیشن به شما این امکان را می‌دهد تا با نرم‌افزار‌های کاربردی روز دنیا آشنا شوید و آن‌ها را دانلود کرده و با دریافت اعتبار گیفت کارت آمازون رایگان را دریافت کنید.

 

اپلیکیشن Swagbucks

Swagbucks اپلیکیشنی است که با نوشتن نظر خود پول دریافت می‌کنید.

در هر مکان و زمانی که هستید با نصب این اپلیکیشن و نوشتن دیدگاه خود اعتبار دریافت کرده و اقدام به دانلود گیفت کارت رایگان آمازون کنید.

نکته مهم درباره استفاده از این پلتفرم این است که به دلیل عدم پشتیبانی از زبان پارسی امکان نوشتن دیدگاه به این زبان وجود ندارد و شما باید به زبانی مانند انگلیسی بنویسید.

با نصب و ثبت‌نام در این اپلیکیشن برای خوش‌آمد گویی به شما 10 دلار اعتبار دریافت می‌کنید.

این اپلیکیشن بیش از 5 میلیون بار دانلود شده و توانسته امتیاز 3.3 را دریافت کند؛ اگر اهل‌ قلم هستید و از نوشتن دیدگاه برای محصولات مختلف لذت می‌برید این اپلیکیشن را برای دریافت گیفت کارت رایگان Amazon حتما امتحان کنید.

اگر تابه‌حال تجربه نرم‌افزارهایی با ویژگی نوشتن دیدگاه و دریافت اعتبار رادارید حتما آن را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

به نظر شما این‌گونه اپلیکیشن‌ها کاربردی برای دریافت گیفت کارت رایگان آمازون دارند؟

 

اپلیکیشن AppNana

AppNana  محبوب‌ترین اپلیکیشن جوایز گوشی تلفن همراه نام‌گرفته است!

شما با انجام وظایف و کامل کردن آن‌ها، امتیاز کسب می‌کنید و از کارت‌های هدیه رایگان بهره‌مند می‌گردید؛ ازجمله این کارت‌های هدیه می‌توان به، کارت هدیه iTunes، کارت هدیه Google Play، کارت هدیه ایکس باکس، کارت هدیه پلی استیشن، کارت هدیه Roblox و گیفت کارت رایگان Amazon اشاره کرد.

اپلیکیشن اپ‌نانا بیش از 10 میلیون بار دانلود و امتیاز 4.3 را از دیدگاه کاربران گوگل پلی دریافت کرده است.

در این بخش با یکی از بهترین نرم‌افزار‌های عالی برای دریافت رایگان گیفت کارت Amazon آشنا شدید، که امتحان خود را پس داده است، اما ازنظر کاربران قطعاً باید راه‌های بیشتری برای کسب امتیاز داشته باشند، به‌خصوص هنگامی همه جوایز هزینه بالایی دارند.

یکی از مهم‌ترین مسائل برای استفاده از اعتبار AppNana سیستم پاداش محدود است که باید بیشتر باشند تا کاربران بتوانند اعتبار لازم برای دریافت گیفت کارت رایگان آمازون را به دست آورند.

به نظر شما بهترین اپلیکیشن برای دریافت رایگان گیفت کارت آمازون یا هر اعتبار مجازی دیگر باید چه ویژگی داشته باشد؟

درباره دیدگاه خود برای اُستیگان بنویسید تا بهترین اپلیکیشن‌ها را به شما معرفی کنیم.

 

برنامه Dubsmash

برنامه Dubsmash

بهترین نرم‌افزار برای سرگرمی و دریافت گیفت کارت رایگان آمازون را در این بخش به شما معرفی می‌کنیم.

این نرم‌افزار درواقع یک پیام‌رسان است که به شما امکان ارسال ویدیو به دوستان و آشنایان را داده و می‌توانید با صداگذاری بر روی تکه‌فیلم‌های موردنظر خود کلیپ طنزآمیز ساخته و آن را در فضای مجازی منتشر کنید.

شما با ساخت محتوا می‌توانید گیفت کارت‌های مختلفی را دریافت کنید به‌خصوص گیفت کارت رایگان آمازون به شما این امکان را می‌دهد تا به‌راحتی از فروشگاه آنلاین آمازون تجربه خرید آنلاین را به دست آورید.

این اپلیکیشن به‌صورت تخصصی برای دریافت گیفت کارت رایگان Amazon فعالیت ندارد اما امکاناتی را در این زمینه به کاربران خود ارائه می‌کند، امتیاز این App از دیدگاه کاربران در این نرم‌افزار 5 است.

شما تنها با تماشای دابسمش‌های کوتاه می‌توانید گیفت کارت رایگان Amazon را دریافت کنید.

 

برنامه Perk

برنامه Perk

بسیاری از نرم‌افزار‌ها هستند که با نمایش تبلیغات این امکان را به شما می‌دهند تا به‌راحتی با تماشای تبلیغ اعتبار دریافت گیفت کارت رایگان آمازون یا هر کارت هدیه دیگری را دریافت کنید.

پرک با نمایش تبلیغات امکان این را می‌دهد تا با کسب امتیاز گیفت کارت رایگان آمازون را دریافت کرده و از این پلتفرم بی‌نظیر خرید کنید.

 

اشتراک رایگان در زمان آمازون پرایم

یکی از جذاب‌ترین اشتراک‌های جهان آمازون پرایم نام دارد که به شما این امکان را می‌دهد تا حمل‌ونقل محصولات آمازون برای شما رایگان شده و از پلتفرم پرایم ویدیو اقدام به استریم به‌روزترین فیلم و سریال‌های جهان کنید.

یکی از راه‌های دریافت اشتراک رایگان آمازون پرایم استفاده از گیفت کارت این پلتفرم است؛ شما می‌توانید به کمک یکی از اپلیکیشن‌هایی که بالا از آن‌ها یادکردیم گیفت کارت رایگان آمازون را تهیه‌کرده و اقدام به فعال‌سازی اشتراک آمازون پرایم کنید.

یکدیگر از روش‌های دریافت اشتراک رایگان آمازون پرایم استفاده از اکانت آزمایشی است؛ شما همین حالا با ورود به وب‌سایت آمازون پرایم می‌توانید نسخه آزمایشی اکانت این پلتفرم را به مدت 30 روز در اختیار بگیرید.

پس از اتمام اشتراک آزمایشی باید ماهیانه حدودا 11 دلار یا سالانه 99 دلار پرداخت کنید.

اگر تا به امروز از آمازون پرایم استفاده کرده باشید می‌دانید که با توجه به مبلغی که برای تهیه اشتراک آن باید پرداخت کنید خدمات عالی و بی‌نظیری را دریافت خواهید کرد.

برای اینکه این لذت دوچندان شود با کسب اعتبار در اپلیکیشن‌هایی که به شما معرفی کرده‌ایم گیفت کارت رایگان آمازون را تهیه و اقدام به ردیم کد آن در این پلتفرم محبوب کنید.

تجربه خود را پس از استفاده از این پلتفرم با ما به اشتراک بگذارید و یا اگر وقت و حوصله ندارید تا از طریق اپلیکیشن‌های معرفی‌شده گیفت کارت رایگان آمازون را دریافت کرده.

همین حالا از اُستیگان گیفت کارت Amazon را تهیه و اقدام به فعال‌سازی اکانت Amazon Prime کنید.

 

 نحوه‌ی داشتن اشتراک رایگان آمازون

ساخت اکانت و یا اشتراک در آمازون کاملا رایگان بوده شما می‌توانید با اتصال به یک وی‌پی‌ان و ست کردن آن بر روی ریجن آمریکا ادامه به ساخت اکانت در آمازون کنید.

اما برخی امکانات Amazon نظیر آمازون پرایم به شما این امکان را می‌دهد تا به امکانات عالی و جذابی دست پیدا کنید.

برای استفاده از اشتراک آمازون پرایم باید هزینه پرداخت کنید، اما در ابتدا می‌توان اشتراک آزمایشی این پلتفرم را رایگان تهیه کنید.

اگر عضو آمازون پرایم باشید امکانات جذابی برای خرید از فروشگاه آنلاین این پلتفرم در اختیار شما قرار می‌گیرد، ازجمله این امکانات دریافت اعتبار‌هایی در کریسمس و بلک فرایدی است که امکان خرید با تخفیف و یا کاملا رایگان را در اختیار شما قرار می‌دهد.

و یا دانلود نرم‌افزار‌های پیشنهادی Amazon اعتبار دریافت کرده و از آن برای خرید یا تمدید اعتبار آمازون پرایم استفاده کنند.

بسیاری از کاربران تجربه دل‌چسبی را پس از تهیه اشتراک آمازون پرایم داشته‌اند؛ به شما پیشنهاد می‌کنیم همین حالا با تهیه گیفت کارت آمازون از اُستیگان اشتراک این پلتفرم کاربردی را تهیه کنید، بدون شک پس از استفاده از آمازون پرایم آن را به دوستان خود پیشنهاد خواهید داد.

تابه‌حال از آمازون پرایم استفاده کرده‌اید و یا توانسته‌اید با دریافت گیفت کارت رایگان آمازون اشتراک این پلتفرم را تهیه کنید؟

در این مطلب به راه و روش‌های متعددی برای تامین هزینه اشتراک و خرید از آمازون پرداختیم در ادامه همراه ما باشید تا از تخفیفات ویژه در آمازون باخبر شوید.

 

تخفیفات ویژه در آمازون

یکی از جذاب‌ترین امکاناتی که در اختیار کاربران پرایم قرار می‌گیرد تنها اعتبار رایگان نیست، شما در روزی که به نام تخفیفات پرایم نام دارد می‌توانید با عضویت در آمازون پرایم از تخفیف‌های ویژه‌ای بهره‌مند گردید.

خبر خوب برای گیمر‌های این است که می‌توانید ویدیوگیم‌های محبوب را در این پلتفرم بی‌نظیر دریافت و از تجربه استفاده از ویدیوگیم رایگان لذت ببرید.

برای مثال کاربران Amazon Prime امسال می‌توانند ویدیوگیم‌های برتری را نظیر Bulder’s Gate، Star wars ،Shovel Knight و… را رایگان دانلود و بازی کنند.

 

Amazon Photos

اما این تنها امکان برای تخفیف ویژه آمازون پرایم نیست!

شما در روز‌های پرایم باید این پلتفرم را هرروز بررسی کنید تا از تخفیف جا نمانید، با توجه به این امکان شما هرروز می‌توانید محصولات فیزیکی و دیجیتال بی‌نظیری را تهیه کنید.

یکی دیگر از امکانات جذاب آمازون استفاده از نرم‌افزار Amazon Photos که به شما امکان ذخیرسازی تصاویر با بالاترین کیفیت ممکن را در اختیار شما قرار می‌دهد.

این فضای ابری 5 گیگ فضا دراختیار شما قرار می‌دهد که امکان افزایش آن با پرداخت گیفت کارت آمازون برای کاربران ممکن است.

بهره‌مند شدن از تخفیف‌های ویژه Amazon نیاز به تهیه اشتراک پرایم آمازون دارد، برای اینکه از این امکان ویژه سود ببرید همین حالا اقدام به خرید گیفت کارت آمازون از اُستیگان کرده تا با به‌صرفه‌ترین قیمت ممکن و دریافت آنی کد گیفت کارت موردنظر اشتراک خود را فعال کنید.

 

کلام آخر

آمازون مشهور‌ترین فروشگاه آنلاین جهان نام دارد و کاربران ایرانی به دلیل محدودیت پرداخت آنلاین این امکان را تا چندی پیش در اختیار نداشتن، اما هم‌اکنون با راه و روش به دست آوردن گیفت کارت رایگان آمازون می‌توانند هزینه خرید خود را پرداخت کنند.

اما ممکن است برای استفاده از این امکان رایگان به مشکل برخورده و یا  هزینه کافی برای خرید اشتراک آمازون پرایم را در اختیار نداشته باشید.

ما به شما پیشنهاد می‌کند با تهیه گیفت کارت Amazon از وب‌سایت اُستیگان هزینه موردنیاز خود را برای خرید اشتراک از این پلتفرم محبوب تامین کنید.

اگر تجربه خرید اشتراک آمازون پرایم و یا فروشگاه آنلاین این پلتفرم را دارید حتما در بخش نظرات دیدگاه خود را برای ما بنویسید.

 

سوالات متداول

چگونه گیفت کارت رایگان آمازون را تهیه کنیم؟

با دانلود اپلیکیشن‌هایی نظیر Gift Wallet، FreeMyApps و... گیفت کارت رایگان آمازون دریافت کنید.

آیا ردیم کد گیفت کارت رایگان آمازون برای کاربران ایرانی ممکن است؟

بله ممکن است اما در بعضی موارد به دلیل شناسایی آی‌پی ایران ممکن است اکانت شما در آمازون بسته شود.

گیفت کارت رایگان آمازون چیست؟

امکانی رایگان که از طریق تماشای تبلیغ و نوشتن دیدگاه در برخی اپلیکیشن‌ها دریافت می‌کنید.