تحویل فوری گیفت کارت✔️

تحویل فوری گیفت کارت

تحویل فوری گیفت کارت✔️

تحویل فوری گیفت کارت را شاید بتوان به‌عنوان یکی از امکاناتی در نظر گرفت که اُستیگان در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد؛ شما پس از ثبت سفارش و گذراندن مراحلِ پرداخت اطلاعات گیفت کارت خود را دریافت خواهید کرد.

در این مطلب با اُستیگان همراه باشید تا با انواع خدمات ارائه‌شده به‌خصوص گیفت کارت بیشتر آشنا شوید.

 

گیفت کارت‌های موجود در استیگان (Gift Card)

تحویل فوری گیفت کارت انواع پلتفرم‌های معتبر جهانی این امکان را به شما می‌دهد تا از خدمات موردنیاز خود در سریع‌ترین زمان ممکن بهره‌مند گردید؛ گیفت کارت درواقع راه‌حلی مجازی برای خرید از پلتفرم‌های معتبر دنیا است و به شما این امکان را می‌دهد بدون نیاز به احراز هویت و با دریافت آنی پس از ثبت سفارش گیفت کارت خود را از اُستیگان تهیه کنید.

در ادامه شما را دعوت می‌کنیم تا با انواع کارت هدیه موجود در اُستیگان آشنا شوید.

 

گیفت کارت اپل استور (App Store Gift Card)

گوشی تلفن همراه شما از سیستم‌عامل iOS پشتیبانی می‌کند و می‌خواهید نرم‌افزار یا بازی را دانلود کنید اما نیاز به پرداخت آنلاین ارزی در اپ استور دارید؟!

این بخش از مطلب را در اُستیگان بخوانید تا از راه‌حلی کاربردی و ارزان آگاه شوید.

کاربران دیوایس‌های اپل نظیر گوشی آیفون، آی‌پاد و… در ایران و روزبه‌روز در حال افزایش بوده و تمامی کاربران برای دسترسی به‌تمامی خدمات و امکانات تمامی دیوایس‌ها باید اپلیکیشن‌های متعددی را دانلود و نصب کنند، اما نسخه پرمیوم آن‌ها نیاز به پرداخت هزینه دارد.

اما همانند تمامی پلتفرم‌های برون‌مرزی App Store هم امکان پرداخت آنلاین ارزی برای کاربران داخلی را مسدود کرده است؛ اینجاست که خرید و تحویل فوری گیفت کارت Apple از اُستیگان به شما کمک خواهد کرد تا هر اپلیکیشنی را از App Store دریافت کنید.

اُستیگان این کارت هدیه معتبر را با خدمات تحویل فوری گیفت کارت در اختیار شما قرار خواهد داد.

 

گیفت کارت گوگل پلی (Google Play Gift Card)

تحویل فوری گیفت کارت گوگل پلی

وارد گوگل پلی می‌شوید، نرم‌افزاری را احتیاج دارید برای دانلود آن نیاز به پرداخت هزینه‌دارید!

گزینه پرداخت را که می‌زنید نمی‌دانید باید چه‌کاری انجام دهید، باکارت بانکی داخلی که نمی‌توان پرداخت آنلاین ارزی انجام داد؛ راه‌حل چیست؟!

 

راه‌حل اینجاست…

گیفت کارت گوگل پلی امکانی است جذاب برای تهیه نسخه پرمیوم انواع نرم‌افزار‌های کاربردی سیستم‌عامل اندروید است؛ برای استفاده از این راه‌حل مجازی باید دقت کنید تا در هنگام ردیم کد کارت هدیه IP شما توسط گوگل شناسایی نشود.

ردیم کد گیفت کارت گوگل‌ پلی راه و روشی ویژه دارد که باید درباره آن در مقاله مختص به Gift Card Google play بخوانید.

اُستیگان این راه‌حل مجازی معتبر را با خدمات تحویل فوری گیفت کارت در اختیار شما قرار خواهد داد.

 

گیفت کارت استیم (Steam)

حرفه‌ای‌های دنیای ویدیوگیم می‌دانند استیم چه خدمات منحصربه‌فردی را به علاقه‌مندان به بازی ارائه می‌کند.

برای استفاده از خدمات این پلتفرم بی‌نظیر در ایران و خرید از آن با توجه به محدودیت‌های بین‌المللی باید چه از چه راهکاری استفاده کرد؟

اگر یک گیمر حرفه‌ای هستید و یا علاقه‌مند به ویدیوگیم گیفت کارت استیم برای شما کارآمد خواهد بود.

استیم یک پلتفرم  همه‌چیزتمام برای خرید و بازی آنلاین است که برای هر فردی با هر نوع سلیقه‌ای ویدیوگیم دارد؛ برخی خدمات این پلتفرم برای شما رایگان است اما قالب امکاناتی که به شما ارائه می‌گردد نیاز به پرداخت هزینه دارد.

امروزه دیگر گیمر بودن یک علاقه و تفریح نیست و تعداد و به‌عنوان شغل می‌توان به این صنعت و هنر درآمدزا نگاهی ویژه داشت؛ اگر گیمر هستید و توانسته‌اید در این زمینه کسب درآمد کنید، حتما از تجربه خود در بخش نظرات برای ما بنویسید.

اگر در اطراف شما گیمری حضور دارد و می‌خواهید هدیه‌ای ویژه به بدهید بدون شک گیفت کارت استیم بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

اُستیگان این اعتبار مجازی معتبر را با خدمات تحویل فوری گیفت کارت در اختیار شما قرار خواهد داد.

 

گیفت کارت ایکس باکس (Xbox Gift Card)

گیفت کارت ایکس باکس (Xbox Gift Card)

محبوبیت کنسول ایکس باکس در میان کاربران ایرانی افزایشی چشمگیر داشته است، شاید دلیل آن ارائه نسخهِ سری s و ارزان Xbox باشد.

رقیب همیشگی سونی یعنی مایکروسافت مدت‌هاست توانسته با ساخت کنسول اقتصادی  ایکس باکس در بازار کنسول‌های بازی رقیبی جدی برای پلی‌استیشن باشد.

 

همین محبوبیت کنسول ایکس باکس موجب شده است تا کاربران بسیاری نیاز به خرید ویدیوگیم و یا انواع اکانت‌های ویژه ایکس باکس نظیر Game Pass داشته باشند.

راه‌حل خرید و ویدیوگیم موردنظر شما چیست؟

پرداخت هزینه بسیار بالا به واسطه‌ها و یا اکانت‌های هک شده که ممکن است پس از مدتی کوتاه بسته شوند!

راه‌حل شما اینجاست:

گیفت کارت ایکس باکس

شما به‌وسیله گیفت کارت Xbox این امکان را خواهید داشت تا انواع اکانت‌ها نظیر گیم پس و یا Xbox Live Gold را برای این کنسول محبوب تهیه کنید؛ ردیم کد گیفت کارت ایکس باکس آسان است، اما برای اطلاعات بیشتر درباره این راه‌حل مجازی حتما مطلب مربوط به این گیفت کارت کنسول Xbox را در اُستیگان مطالعه کنید.

اُستیگان این کارت هدیه معتبر را با خدمات تحویل فوری گیفت کارت در اختیار شما قرار خواهد داد.

 

گیفت کارت نتفلیکس (Netflix Gift Card)

گیفت کارت نتفلیکس (Netflix Gift Card)

مهم‌ترین سرگرمی در زندگی مدرن برای شما چیست؟

شکی نیست که تماشای فیلم و سریال یکی از مهم‌ترین سرگرمی‌های انسان امروز است، حالا برای تماشای محتوای موردنظر خود از چه پلتفرمی اقدام می‌کنید؟

پلتفرم‌هایی که ممکن است باکیفیتی نامطلوب فیلم و سریال را در اختیار شما بگذارند؟

ما به شما پیشنهاد می‌کنیم استریم محتوای موردنظر خود را با نهایت کیفیت از بهترین پلتفرم پخش فیلم و سریال دنیا انجام دهید.

نتفلیکس مشهور‌ترین پلتفرم پخش فیلم،سریال،انیمیشن، مستند و… بوده که در حال حاضر به یکی از بزرگ‌ترین استودیو‌های فیلم‌سازی نیز تبدیل‌شده است.

این پلتفرم به دلیل تولید سریال‌های مشهوری نظیر Money Heist توانسته شهرت بالایی را به دست آورد؛ این محبوبیت تا ایران هم رسیده است و کاربران برای تماشای محتوای موردعلاقه خود مدت‌ها انتظار می‌کشند تا بتوانند فیلم و سریالی را که ‌می‌خواهد ببینند.

برای اینکه بتوانید به دنیای بی‌انتهای محتوای نتفلیکس دسترسی داشته باشید اشتراک این پلتفرم را به‌راحتی تهیه کنید، همین حالا با خرید گیفت کارت Netflix از اُستیگان شروع به استریم فیلم و سریال روز دنیا کنید.

ردیم کردن کد گیفت کارت نتفلیکس دشوار نبوده و راه و روشی ساده دارد، اما برای اطلاعات بیشتر از درباره این راه‌حل مجازی حتما مطلب مربوط به این گیفت کارت Netflix را در اُستیگان مطالعه کنید.

اُستیگان این کارت هدیه بهترین پلتفرم استریم دنیا را با خدمات تحویل فوری گیفت کارت در اختیار شما قرار خواهد داد.

 

گیفت کارت پلی‌استیشن (Playstation Gift Card)

عاشقان و علاقه‌مندان به ویدیوگیم به‌خصوص کنسول سونی می‌دانند که خرید از پلی‌استیشن استور این امکان را به شما می‌دهد تا از PlayStation به‌صورت قانونی استفاده کرده و دچار مشکلاتی نظیر قفل شدن و یا بسته شدن اکانت خود نشوند.

برای هر گیمری حضور یک کنسول سونی امری غیرقابل‌انکار است؛ این کنسول در داخل کشور طرفداران زیادی داشته و برای خرید از پلتفرم فروش بازی کنسول سونی باید به کمک گیفت کارت پلی‌استیشن اعتبار موردنیاز خود برای تهیه بازی را تامین کنید.

خبر خوب اینکه با خرید از اُستیگان و تحویل فوری گیفت کارت پلی‌استیشن می‌توانید همین حالا ویدیوگیم موردعلاقه خود را تهیه کنید.

ردیم کردن کد گیفت کارت پلی‌استیشن ساده است، اما برای اطلاعات بیشتر از درباره این راه‌حل مجازی حتما مطلب مربوط به این گیفت کارت پلی‌استیشن را در اُستیگان مطالعه کنید.

اُستیگان این کارت هدیه معتبر را با خدمات تحویل فوری گیفت کارت در اختیار شما قرار خواهد داد.

 

گیفت کارت آمازون(Amazon Gift card)

گیفت کارت آمازون (Amazon Gift card)

خرید از فروشگاه‌های آنلاین جهانی برای شما غیرممکن به نظر می‌رسد؟!

خب این احساس کاملا طبیعی است زیرابه دلیل محدودیت‌های بین‌المللی امکان پرداخت آنلاین ارزی برای کاربران ایرانی ممکن نیست.

اما اُستیگان اینجاست تا هر پرداختی را برای شما ممکن کند.

با آمازون آشنا هستید؟

مشهور‌ترین فروشگاه آنلاین جهان آمازون نام دارد؛ و برای خرید از این پلتفرم در ایران نیاز به گیفت کارت آمازون دارید، اُستیگان هم‌اکنون می‌تواند با تحویل فوری گیفت کارت آمازون امکانی جذاب را برای شما مهیا کند.

برای استفاده از این امکان مجازی در بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین جهان شما باید نکاتی را رعایت کنید که با خواندن مطالب بیشتر در سایت اُستیگان درباره ردیم کد گیفت کارت آمازون بخوانید سپس اقدام به خرید این کارت هدیه مجازی از اُستیگان کنید.

اُستیگان این کارت هدیه معتبر را با خدمات تحویل فوری گیفت کارت در اختیار شما قرار خواهد داد.

اُستیگان این کارت هدیه منحصربه‌فرد را با خدمات تحویل فوری گیفت کارت در اختیار شما قرار خواهد داد.


نحوه تحویل گیفت کارت در استیگان

خرید گیفت کارت در اُستیگان و تحویل آنی کد آن مراحلی ساده دارد که تنها با ثبت‌نام اولیه بدون نیاز به احراز هویت می‌توانید اقدام به خرید گیفت کارت پلتفرم موردنظر خود کنید.

مرحله اول:

وارد وب‌سایت اُستیگان شده و بر روی گزینه ثبت‌نام کلیک کنید.

مرحله دوم:

شماره موبایل خود را وارد کنید.

مرحله سوم:

با تکمیل اطلاعات لازم آماده خرید گیفت کارت شوید.

این را به خاطر بسپارید در هنگام خرید گیفت کارت در صفحه توضیحات محصول به نکات یادشده قبل از خرید دقت کنید، زیرا تحویل کد گیفت کارت به شما پس از ثبت سفارش و پرداخت به‌صورت آنی بوده و مرجوع کردن آن ممکن نخواهد بود.

 

اطلاعات کد گیفت کارت برای شما از طریق ایمیل و پیامک ارسال‌شده و پس از دریافت آماده ردیم کردن در پلتفرم موردنظر شما خواهد بود.

اگر تابه‌حال از خدمات اُستیگان استفاده نکرده‌اید زمان آن فرارسیده تا تبدیل به یکی از همراهان ما شوید و تجریه خریدی بی‌مرز را در دنیای امروز تجربه کنید.

 

اُستیگان با تحویل فوری گیفت کارت توانسته مسیر ارتباط و پرداخت آنلاین ارزی را برای شما کوتاه کند.

تا به اینجا با خرید گیفت کارت ارزان از اُستیگان آشنا شدید؛در ادامه همراه ما باشید تا با خدمات پرداخت ارزی اُستیگان آشنا شوید.


خدمات پرداخت ارزی در استیگان

تا به اینجا با خدمات تحویل فوری گیفت کارت اُستیگان آشنا شدید در ادامه درباره پرداخت ارزی در اُستیگان بیشتر بدانید.

می‌خواهید خدمات و یا محصولی را از پلتفرمی برون‌مرزی تهیه کنید اما با مشکل پرداخت آنلاین ارزی روبرو هستید؟

برخی از خدمات پرداخت آنلاین برای کاربران ایرانی حتی با گیفت کارت به دلیل محدودیت بین‌المللی ایران ممکن نیست و کاربران باید برای به دست آوردن محصول یا خدمات موردنیاز خود دست به دامن ثبت سفارش پرداخت ارزی در اُستیگان شوند.

تلگرام پرمیوم یکی از خدماتی برون‌مرزی است که برای به دست آوردن آن نمی‌توانید به کمک هیچ نوع پرداختی از داخل ایران به‌صورت مستقیم اقدام کنید؛ برای ارتقا اکانت تلگرام خود به Telegram Premium باید وارد سایت اُستیگان شده و مسیر زیر را طی کنید:

  • به وب‌سایت اُستیگان وارد شوید.
  • بالای صفحه بر روی پرداخت ارزی کلیک کنید.
  • گزینه تلگرام پرمیوم بزنید.
  • حالا نام کاربری اکانت تلگرام خود را بنویسید.
  • مدت‌زمان اعتبار اشتراک تلگرام پرمیوم را انتخاب کنید.
  • حالا گزینه پرداخت را بزنید.
  • 24 ساعت کاری زمان لازم است تا اکانت شما پرمیوم شود.

روش بالا قابل‌اطمینان‌ترین راه ممکن برای ارتقا حساب شما به تلگرام پرمیوم است.

تلگرام هم‌اکنون یکی از امن‌ترین و محبوب‌ترین پلتفرم‌های ارتباطی در دنیای امروز است که کاربران بسیاری به خود اختصاص داده است؛ این اپلیکیشن کاربردی در نوع پرمیوم خود امکان آپلود تا 4 گیگابایت و بارگذاری استوری را به شما می‌دهد، همچنین مدیریت چند اکانت به‌صورت یکپارچه، ساخت فولدر و تغییر جزئیات صفحه شما تنها بخشی از تغییرات Telegram Premium است.

شما می‌توانید بدون دردسر با ثبت‌نام حساب کاربری خود در اُستیگان با به‌صرفه‌ترین هزینه و کمترین کارمزد اقدام به فعال‌سازی تلگرام پرمیوم کنید.

در ادامه با خدمات منحصربه‌فرد تلگرام پرمیوم بیشتر آشنا شوید:

 

  • پشتیبانی از زبان پارسی و تبدیل ویس به متن
  • نگارش بیو طولانی‌تر نسبت به نسخه معمولی تلگرام
  • ضویت به بیش از 150 کانال مختلف
  • افزایش حجم آپلود فایل
  • ساخت دپارتمان مدیریتی برای چندین فایل
  • اموجی متحرک
  • بارگذاری استوری

و…

در ادامه با بخش دیگری از خدمات پرداخت ارزی اُستیگان آشنا خواهید شد.

خرید اکانت Telegram Premium مانند تحویل فوری گیفت کارت نیست و بین 1 تا 24 ساعت کاری زمان برای انجام آن لازم است.

 

ویزا کارت مجازی

ویزا کارت مجازی

ویزا کارت مجازی، امکانی جذاب برای پرداخت‌ آنلاین و خرید‌های برون‌مرزی برای کاربران ایرانی است.

Visa Card، اعتباری جهانی دارد و می‌توان از آن برای پرداخت در پلتفرم‌های که از درگاه پریپید پشتیبانی می‌کنند استفاده کرد.

این خدمت از اُستیگان همانند تحویل فوری گیفت کارت در لحظه برای شما ارسال و قابل‌استفاده خواهد بود.

شما به کمک این راه‌حل پرداخت مجازی امکان خرید انواع اشتراک در پلتفرم‌های جهانی نظیر آمازون پرایم، اسپاتیفای و… را خواهید داشت.

تفاوتی که ویزا کارت مجازی (هدیه) با ویزا کارت فیزیکی دارد تنها در قابل شارژ بودن آن‌هاست؛ ویزا کارت مجازی درواقع یک کارت هدیه یک‌بارمصرف است که به شما امکان پرداخت آنلاین ارزی را می‌دهد و برای شما همانند تحویل فوری گیفت کارت در لحظه در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

شما می‌توانید ویزا کارت مجازی را هم‌اکنون از وب‌سایت اُستیگان با کمترین کاربرد ممکن تهیه و به‌صورت آنی اطلاعات آن را دریافت کنید.

 

کلام آخر درمورد تحویل فوری گیفت کارت

پرداخت در بعضی پلتفرم‌های برون‌مرزی کاری دشوار بوده و برای این کار نیاز به حساب‌های بین‌المللی معتبری است که کاربران ایرانی به آن‌های دسترسی ندارند؛ به همین دلیل اُستیگان برای راحتی در پرداخت آنلاین برون‌مرزی امکانی را فراهم کرده تا شما با ثبت درخواست تمام مراحل پرداخت را به ما بسپارید.

همچنین با تحویل فوری گیفت کارت امکانی منحصربه‌فرد را برای همراهان خود فراهم کرده‌ایم.

انجام پرداخت‌های ارزی-دلاری شما از طریق  ویزا / مستر کارت، پی پال، پرفکت مانی و وب مانی با استفاده از سرویس پرداخت ارزی اُستیگان با کمترین کارمزد ممکن امکان‌پذیر بوده و دیگر نیازی به‌صرف وقت و هزینه بیهوده برای کاربران ایرانی نیست.

این را به خاطر بسپارید تمامی خدمات کارت‌های هدیه علاوه بر ویژگی تحویل فوری گیفت کارت با کمترین کارمزد ممکن در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اُستیگان تضمین پرداختی امن و مطمئن را به شما می‌دهد و همچنین با تحویل فوری گیفت کارت به‌صورت آنی خریدی مسیر خریدی سریع و آسان را برای شما خواهد ساخت.

تمامی خدمات موجود در اُستیگان به‌صورت شبانه‌روزی در حال پیگیری از طرف کارشناسان و پشتیبانان ما خواهد بود تا در لحظه ثبت سفارش و تحویل فوری گیفت کارت شما دچار مشکلی نشوید.

شما می‌توانید در هنگامی گه عجله برای پرداخت آنلاین ارزی دارید با انتخاب گزینه پرداخت سریع مبلغ 300 هزار تومان را پرداخت کنید تا در اولویت انجام عملیات پرداخت قرار بگیرید.

اگر تا به حال از خدمات تحویل فوری گیفت کارت اُستیگان استفاده کرده‌اید نظر خود را برای ما بنویسید.

 

سوالات متداول

تحویل فوری گیفت کارت چگونه انجام می‌شود؟

پس از ثبت سفارش در اُستیگان، کد گیفت کارت برای شما توسط پیامک و ایمیل ارسال خواهد شد.

پرداخت آنلاین ارزی استیگان در لحظه انجام می‌شود؟

بر اساس نوع درخواست شما زمان آن متغییر خواهد بود.

برای سرعت بخشیدن به پرداخت آنلاین ارزی در اُستیگان چه کاری باید انجام داد؟

با انتخاب گزینه پرداخت سریع و پرداخت هزینه بیشتر در اولویت بررسی و پرداخت قرار خواهید گرفت.