گیفت کارت اسپاتیفای چیست؟

گیفت کارت اسپاتیفای چیست

گیفت کارت اسپاتیفای چیست؟

گیفت کارت اسپاتیفای چیست، یک کارت هدیه منحصربه‌فرد و محبوب که طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارد؛ شما می‌توانید به کمک آن، حساب کاربری خود را شارژ کرده و از گوش دادن به موزیک‌های موردعلاقه خود لذت ببرند.

با خرید گیفت کارت اسپاتیفای از اُستیگان و دریافت آنی کد موردنظر می‌توانید برای خرید اشتراک اسپاتیفای همین حالا اقدام کنید.

شما با واردکردن کد گیفت کارت Spotify می‌توانید هر نوع اشتراکی را که‌ می‌خواهید از پلتفرم بی‌نظیر اسپاتیفای تهیه کنید؛ اگر هنرمند یا تولیدکننده محتوای صوتی هستید حتما این مطلب را تا انتها بخوانید تا با ویژگی‌های بی‌نظیر این پلتفرم بیشتر آشنا شوید.

در این مطلب همراه اُستیگان باشید تا بدانید که گیفت کارت اسپاتیفای چیست و نحوه تهیه اشتراک این پلتفرم استریم آنلاین موسیقی را بیاموزید.

خرید انواع گیفت کارت Spotify ارزان با قیمت ناسب

انواع گیفت کارت اسپاتیفای

گیفت کارت اسپاتیفای چیست،گیفت کارت اسپاتیفای یک هدیه عالی برای دوستان، خانواده و هر شخص دیگری است که به دنیای موسیقی علاقه دارد. این پلتفرم پرطرفدار به شما اجازه می‌دهد تا به

میلیون‌ها قطعه‌ی موسیقی، پادکست‌ و محتوای صوتی دسترسی داشته باشید و بدون محدودیت آهنگ‌های مورد‌علاقه خود را گوش دهید.

Spotify یک پلتفرم استریم آنلاین محتوای صوتی است که برای رساند موسیقی، پادکست و… در سراسر دنیا دست‌به‌کار شده و این پلتفرم عالی را ساخته است.

اسپاتیفای در سال 2006 شروع به کارکرد ازآن‌پس با ایجاد تغییراتی تلاش کرد تا روزبه‌روز تبدیل به پلتفرمی کم نقص و کاربردی برای علاقه‌مندان به استریم آنلاین موسیقی و هر نوع محتوای صوتی دیگر شود.

هم‌اکنون بیش از 250 میلیون کاربر از اسپاتیفای استفاده می‌کنند و همواره رقابتی تنگاتنگ را با رقیبان خود مانند اپل موزیک و ساندکلود دارد؛ اما در این رقابت Spotify همچنان یکه‌تازی می‌کند.

بیشترین طرفداران این پلتفرم در اروپا قرار دارند اما بسیاری از هنرمندان و تولیدکنندگان محتوای صوتی در ایران فعالیتی چشمگیر را در چند سال اخیر در این پلتفرم آغاز کرده‌ و کاربران ایرانی از این اتفاق استقبال خوبی را داشته‌اند.

دانلود اسپاتیفای کاملا رایگان است، اما برای استفاده نامحدود از این پلتفرم باید اقدام به خرید اشتراک Spotify کرده تا بتوانید به محتوای موجود در این پلتفرم دسترسی نامحدود داشته باشید.

اگر می‌خواهید بدانید گیفت کارت اسپاتیفای چیست باید به شما بگوییم که استفاده از این امکان و خرید قانونی اشتراک باعث می‌شود در هنگام گوش دادن به موسیقی موردعلاقه خود هنرمند محبوب خود را به

درآمد برسانید.

درواقع تولیدکنندگان پادکست و موسیقی با هر بار شنیده شدن اثر خود از طرف پلتفرم اسپاتیفای درآمد کسب می‌کنند؛ پس اگر به بقا و ادامه کار هنرمند موردعلاقه خود فکر می‌کنید اقدام به خرید اشتراک پرمیوم

اسپاتیفای کنید.

تابه‌حال این سوال برای شما مطرح‌شده است که گیفت کارت اسپاتیفای چیست و آیا می‌توان نسخه فیزیکی آن را در دست داشت؟

در ادامه به سوال گیفت کارت اسپاتیفای چیست پاسخ‌خواهیم داد.

گیفت کارت اسپاتیفای در دو نوع فیزیکی و دیجیتالی (مجازی) به طرفداران این پلتفرم ارائه می‌شود. برای کاربران ایرانی تنها نسخه مجازی قابل خریداری است؛ شما می‌توانید گیفت کارت اسپاتیفای را از سایت‌های معتبر مانند استیگان تهیه کنید.

شاید برای شما سوال پیش بیاید که گیفت کارت اسپاتیفای چیست و نوع فیزیکی و مجازی آنچه تفاوتی با یکدیگر دارند؟

درواقع هیچ تفاوتی وجود ندارد برای اینکه بدانید گیفت کارت اسپاتیفای چیست بهتر است به مطلب پیش رو توجه کنید.

 

گیفت کارت اسپاتیفای چیست

گیفت کارت‌های اسپاتیفای به دو دسته تقسیم می‌شوند:

گیفت کارت اشتراکی اسپاتیفای

این نوع گیفت کارت‌ها به شما اجازه می‌دهند تا برای یک دوره زمانی مشخصی، به اشتراک اسپاتیفای دسترسی پیدا کنید. گیفت کارت‌های Spotify معمولا در بازه‌های زمانی یک‌ماهه، سه‌ماهه و شش‌ماهه عرضه می‌شوند و بر اساس نوع پلنی که قصد خرید آن رادارید به 4 دسته تقسیم می‌شوند:

  • فردی
  • خانوادگی
  • دانشجویی
  • دونفره

اگر می‌خواهید درباره پلن‌های اکانت پرمیوم اسپاتیفای و تفاوت‌های آن‌ها بیشتر مطالعه کنید به این مقاله مراجعه کنید: تفاوت پلن‌های Family و Individual در اکانت اسپاتیفای

 

گیفت کارت اعتباری اسپاتیفای

با خرید این نوع گیفت کارت‌ها می‌توانید حساب کاربری خود را بااعتباری مشخص شارژ کرده و با استفاده از آن، خرید‌های خود را در این پلتفرم انجام دهید. معمولاً این گیفت کارت‌ها باارزش‌های مختلفی ازجمله 25 دلار، 50 دلار و 100 دلار عرضه می‌شوند.

 

نحوه ردیم کد گیفت کارت اسپاتیفای

حالا که فهمیدید گیفت کارت اسپاتیفای چیست، به چگونگی استفاده از آن در این بخش می‌پردازیم تا به کمک این امکان جذاب بتوانید اشتراک Spotify را تهیه کنید.

بالاتر با انواع این گیفت کارت آشنا شدید، وارد وب‌سایت Spotify شده و پنل موردنظر خود را انتخاب کنید.

با توجه به هزینه پنل اقدام به خرید گیفت کارت اسپاتیفای از سایت اُستیگان کنید سپس با دریافت آنی کد Gift Card آماده انجام مراحل زیر شوید.

  • در ابتدا وارد سایت Spotify.com شوید.
  • سپس به اکانت خود وارد شوید؛ اگر اکانت خود را نساخته‌اید همین حالا اقدام به ساخت آن کرده و ادامه مراحل را دنبال کنید.

نکته مهمی که باید به آن دقت کنید، اسپاتیفای بدون فیلتر نیست، برای ساخت اکانت از ابزار دور زدن فیلترینگ باید استفاده کنید؛زیرا این پلتفرم استریم آنلاین محتوای صوتی در داخل کشور دچار محدودیت بوده و امکان ساخت اکانت و استفاده از آن با آی‌پی ایران ممکن نیست.

  • دقت کنید ریجن (منطقه) ثبت‌شده برای اکانت شده کجاست، زیرا در هنگام خرید گیفت کارت باید ریجن یکسانی را تهیه کنید.

برای مثال اگر ریجن شما ایلات متحده ثبت‌شده باید گیفت کارت اسپاتیفای ایلات متحده آمریکا را تهیه و سپس اقدام به ردیم کد گیفت کارت کنید.

  • پس از ساخت اکانت و خرید گیفت کارت Spotify، وارد حساب کاربری خود شوید سمت چپ دکمه هوم را زده و سپس بالا سمت راست بر روی نام کاربری خود کلیک کرده و بر رویی گزینه Account کلیک کنید.
  • به بخش Payment بروید و بر روی گزینه Redeem کلیک کنید.
  • در صفحه بعدی کادری را مشاهده می‌کنید که نوشته Enter your premium code، حالا کد ارسال‌شده توسط اُستیگان را وارد کنید.
  • در آخر تیک گزینه I’m not a robot را زده و سپس دکمه سبزرنگ که بر روی آن نوشته Continue را بزنید.
  • حالا وقت آن رسیده است که از استریم آنلاین محتوای صوتی لذت ببرید.

شما دیگر می‌دانید که گیفت کارت اسپاتیفای چیست و نحوه استفاده از آن را آموختید، تنها کافی است همین حالا گیفت کارت موردنظر خود را از اُستیگان باصرفه‌ترین قیمت تهیه‌کرده و از گوش دادن به موسیقی روز دنیا لذت ببرید.

در این روش شما اکانت اسپاتیفای خود را شارژ کرده و حالا می‌توانید اشتراک موردنظر خود انتخاب کنید.

 

رفع ارور ساخت اکانت اسپاتیفای

گاهی اوقات ساخت اکانت در این پلتفرم به دلیل محدودیت آی‌پی داخلی دچار مشکلاتی می‌شوید.

برای ساخت اکانت به کم کامپیوتر بهتر است از Extension گوگل کروم برای ساخت اکانت استفاده کنید.

ابتدا یکی از ابزار دور زدن فیلترینگ را روشن کنید و وارد وب‌سایت Windscribe.com شوید.

حالا Windscribe را برای مرورگر خود نصب سپس اجرا کنید.

این روش به شما کمک می‌کند تا به‌راحتی بدون اینکه از طرف پلتفرم اسپاتیفای به مشکل بربخورید اقدام به ساخت اکانت کنید.

تا به اینجا توضیحی کلی درباره گیفت کارت اسپاتیفای چیست ارائه کرده‌ایم در ادامه همراه با باشید تا نحوه استفاده از آن را بیاموزید.

 

نحوه خرید گیفت کارت اسپاتیفای

حال که به سوال گیفت کارت اسپاتیفای چیست پاسخ دادیم، در ادامه به توضیح نحوه خرید آن خواهیم پرداخت. گیفت کارت‌های اسپاتیفای را می‌توانید از فروشگاه‌ها و سایت‌های مختلف خریداری کنید. همان‌طور که در بالاتر به آن اشاره کردیم، گیفت کارت‌های اسپاتیفای در دو مدل فیزیکی و مجازی عرضه می‌شوند. برای ایرانیان داخل کشور، تنها امکان خرید نسخه مجازی امکان‌پذیر است.

برای خرید نسخه دیجیتالی گیفت کارت اسپاتیفای، به سایت استیگان مراجعه کرده و در لیست گیفت کارت‌های اسپاتیفای، مبلغ موردنظر خود را انتخاب کنید. سپس مراحل پرداخت هزینه آن را انجام دهید. پس از اتمام خرید شما، کد این گیفت کارت فورا برای شما از طریق ایمیل ارسال خواهد شد.

انواع گیفت کارت اسپاتیفای

نحوه شارژ گیفت کارت اسپاتیفای

در این مقاله، متوجه شدیم که گیفت کارت اسپاتیفای چیست و چگونه می‌توان آن را تهیه کرد. حال با نحوه شارژ اکانت با استفاده از این کارت‌ها آشنا خواهیم شد.

نحوه شارژ اکانت اسپاتیفای چگونه است و آیا می‌توان از طریق تلفن همراه هم اقدام به شارژ حساب اکانت Spotify کرد؟

نحوه شارژ حساب کاربری با گیفت کارت اسپاتیفای از طریق تلفن همراه بسیار ساده است. برای شارژ اشتراک خود با استفاده از گیفت کارت اسپاتیفای، باید مراحل زیر را طی کنید:

  • ورود به‌حساب کاربری اسپاتیفای: ابتدا وارد حساب کاربری اسپاتیفای خود شوید.
  • ورود به صفحه شارژ اشتراک: پس از ورود به‌حساب کاربری، به صفحه شارژ اشتراک بروید.
  • واردکردن کد گیفت کارت: در قسمت مربوط به شارژ اشتراک، کد گیفت کارت خود را وارد کنید.
  • تایید کد گیفت کارت: پس از واردکردن کد گیفت کارت، بر روی دکمه تایید کلیک کنید تا کد بررسی شود و مبلغ معادل با مقدار کارت به‌حساب شما اضافه شود.

لازم به ذکر است که مبلغ کارت شارژ شده به‌عنوان اعتبار در حساب کاربری شما به نمایش در‌خواهد آمد و با استفاده از آن می‌توانید در آینده، اشتراک خود را تمدید کنید. به همین راحتی اکانت شما شارژ شده و می‌توانید از امکانات این پلتفرم به‌صورت نامحدود استفاده کنید.

پلتفرم اسپاتیفای

قیمت گیفت کارت‌های اسپاتیفای

برخی کاربران به دنبال اکانت پرمیوم رایگان اسپاتیفای در ایران هستند که این امکان از طرف برخی سودجویان به غلط تبلیغ می‌شود؛ اما این اشتراک کاملا هزینه مشخصی دارد و فقط در مواردی محدود شاید خود پلتفرم تصمیم بگیرد تخفیف یا زمانی محدود را برای اشتراک اسپاتیفای پرمیوم در نظر بگیرد.

گیفت کارت اسپاتیفای چیست، سوالی که هم‌اکنون می‌توانید پاسخی واضح درباره آن بدهید؛ این گیفت کارت در سراسر دنیا از محبوبیت بالایی برخوردار است و هدیه‌ای مناسب برای تمام کسانی‌ است بدون موسیقی نمی‌توانند روز را شب کنند.

شما ‌می‌توانید گیفت کارت این پلتفرم را به‌عنوان یک هدیه با ارزش به دوستان و عزیزان خود هدیه دهید.

اگر شما به‌عنوان هدیه گیفت کارت Spotify را از دوستان و خانواده خود بگیرید چه احساسی خواهید داشت؟

قطعا استفاده نامحدود از بهترین پلتفرم استریم دنیا هرکسی را خوشحال خواهد کرد؛ در ادامه  قیمت‌های مختلف این پلتفرم بیشتر آشنا شوید.

قیمت گیفت کارت‌های اسپاتیفای بسته به مقدار موجود در کارت متفاوت است. معمولا، این کارت‌های هدیه در مبالغ زیر به کاربران عرضه می‌شوند:

  • گیفت کارت اسپاتیفای با مبلغ 10 دلار
  • گیفت کارت اسپاتیفای با مبلغ 30 دلار
  • گیفت کارت اسپاتیفای با مبلغ 60 دلار
  • گیفت کارت اسپاتیفای با مبلغ 100 دلار

لازم به ذکر است که قیمت گیفت کارت‌های اسپاتیفای ممکن است در فروشگاه‌ها و سایت‌های مختلف متفاوت باشد و بسته به شرایط بازار، افزایش یا کاهش یابد. همچنین، قیمت گیفت کارت‌های اسپاتیفای با توجه به نرخ ارز و تغییرات بازار ممکن است تغییر کند.

شما به‌راحتی می‌توانید با بررسی سایت‌های معتبر، قیمت‌ها را مقایسه کرده و بهترین و مناسب‌ترین را برای خود انتخاب کنید.

 

ویژگی‌های گیفت کارت اسپاتیفای چیست؟

شاید برای اینکه بگوییم بهترین ویژگی گیفت کارت اسپاتیفای چیست، باید به این نکته توجه کنید که امکان دسترسی نامحدود به محتوای صوتی با بالا‌ترین کیفیت ممکن از بهترین ویژگی‌هایی است که به کمک این گیفت کارت به دست خواهید کرد.

تفاوتی ندارد از طرفداران موسیقی راک هستید با پادکست گوش می‌دهید، بهترین و به‌روزترین محتوای صوتی جهان به‌صورت نامحدود در اختیار شما خواهد بود.

دسترسی به آلبوم‌های روز دنیا پیش از انتشار به‌صورت عمومی از دیگر ویژگی‌های این پلتفرم است و ایجاد پلی لیست اشتراکی از طریق خرید اسپاتیفای پرمیوم روشی منحصربه‌فرد برای برقراری ارتباط از طریق موسیقی برای شما خواهد بود.

امکان اشتراک موسیقی ایده جالبی به نظر می‌آید!

این ویژگی به شما کمک می‌کند تا موسیقی موردعلاقه خود را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید تا لذتی شنیدن با بالاترین کیفیت را با دیگران شریک شوید.

گیفت کارت اسپاتیفای چیست، درواقع این هدیه جذاب به شما امکان دانلود محتوای صوتی و استریم به‌صورت آفلاین را می‌دهد؛ با خرید اشتراک نامحدود Spotify به کمک گیفت کارت اسپاتیفای دانلود موسیقی برای شما آزاد خواهد شد و دیگر نیازی به اتصال اینترنت نخواهد بود.

پس از دریافت اشتراک نامحدود کنار هر محتوای صوتی دکمه دانلود ظاهر می‌شود و پس‌ازآن شما قدم به دنیای نامحدود استریم محتوای صوتی اسپاتیفای خواهید گذاشت.

به نظر می‎رسد دیگر می‌دانید گیفت کارت اسپاتیفای چیست و چه امکانات کم‌نظیری را در اختیار شما قرار خواهد داد؛ پس همین حالا اقدام به خرید گیفت کارت Spotify از اُستیگان کنید.

 

کاربرد گیفت کارت اسپاتیفای چیست

اگر شما هنرمند یا تولیدکننده محتوای صوتی هستید و نمی‌دانید که گیفت کارت اسپاتیفای چیست این بخش از مطلب گیفت کارت اسپاتیفای چیست را حتما بخوانید.

این پلتفرم بی‌نظیر تنها مختص به شنوندگان با شرکت‌های بزرگ منتشرکننده موسیقی نیست، شما به‌عنوان آرتیست در هر مقیاسی که فعالیت دارید می‌توانید اقدام به ساخت اکانت استودیو شخصی یا گروهی کنید.

گیفت کارت اسپاتیفای به شما کمک می‌کند تا استودیو خود پرمیوم کرده و در این پلتفرم با سرعت بیشتری شناخته شوید.

برای ساخت استودیو شخصی خود ابتدا وارد گوگل پلی برای کاربران آندروید و برای iOS به اپ استور وارد شوید؛ سپس اقدام به دانلود و نصب نرم‌افزار Spotify Artist کنید.

لوگو این نرم‌افزار برخلاف لوگو اصلی سبز نیست و به رنگ بنفش طراحی‌شده است.

در استودیو شخصی خود برای دسترسی بهتر به امکانات این پلتفرم باید هزینه‌ای را پرداخت کنید که به کمک گیفت کارت برای شما ممکن خواهد بود.

بنابراین اگر استودیو شخصی خود را در اسپاتیفای دارید حتما گیفت کارت این پلتفرم را تهیه کنید.

 

نتیجه‌گیری

درمورد گیفت کارت اسپاتیفای چیست

ما در این مقاله به سوالاتی چون گیفت کارت اسپاتیفای چیست و انواع آن کدام است پاسخ دادیم. شما با خواندن این مقاله، با این گیفت کارت‌ها آشنا شده و با دانستن انواع و قیمت آن، می‌توانید بهترین و مناسب‌ترین نوع آن را برای خود تهیه کنید.

اُستیگان به‌عنوان بهترین ارائه‌دهنده اشتراک اسپاتیفای با ارائه به‌صرفه‌ترین قیمت و ارسال آنی کد گیفت کارت تجربه خریدی مطمئن و امن را برای شما رقم خواهد زد.

همین حالا کلیک کنید تا گیفت کارت Spotify را از اُستیگان تهیه کنید.

 

آیا در ایران گیفت کارت اسپاتیفای را می‌توان خرید؟

بله از پلتفرم اُستیگان می‌توانید به صورت آنی گیفت کارت اسپاتیفای را دریافت کنید.

قیمت گیفت کارت اسپاتیفای چقدر است؟

این گیفت کارت در قیمت‌های متنوع از 10 دلار موجود است.

هزینه اشتراک اسپاتیفای را چگونه پرداخت کنیم؟

با خرید گیفت کارت اسپاتیفای از وب‌سایت اُستیگان.

گیفت کارت مجازی اسپاتیفای چیست؟

کدی مجازی که از طریق ایمیل برای شما ارسال می‌گردد؛ برای خرید این کد به سایت اُستیگان مراجعه کنید.